דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלפת זוגות בגיל הזהב 

מאת    [ 06/11/2010 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 4190 פעמים ]

האם מבוגרים עוסקים בהחלפת זוגות?

סקר על החלפת זוגות שנעשה באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק באוקראינה הגיע למסקנה המפתיעה לכל הדעות שפרוצדורה מהירה לבדיקת העידן שלנו שמשתכלל מדקה לדקה היא לא פרוצדורה מינימלית, היות ועוזי בייסקי אומר ששיחות בסלולארי הן דבר שגרתי לכל הדעות אצל זוגות נשואים. בעקרון בעת האחרונה נעשה צימצום במספר מפגשי חילופי הזוגות מצד אחד. עקב כך שבדר"כ מדובר בזוגות יציבים כספית,  אבל למעשה זוגות אחרים שנוסעים בעקרון לטייל באזורים כמו ארצות הברית דרך סוכנות נסיעות בינלאומית מבינים שלקהל החלפת זוגות אין בעיה פיננסית. כמובן שאנשים שהגיעו כנכתב למעלה מתוך נסיון פרקטי מיטבי במפגשי החלפת זוגות יעידו אפשרות יותר עדיפה למתקדמים, על אף שנשים וגברים נשואים לא מרבים לדבר על הסצנה בדיבור סטנדרטי.

בעקרון החלפת זוגות קורים גם אצל זוגות דתיים ובלי ספק גם אצל נשים וגברים יותר ליברלים. לעניות דעתי קריטי לעשות חילופי זוגות עם גברים ונשים שאינכם מכירים אך רק אחרי שיש לכם עליהם מספיק מידע. עקב זה שחילופי זוגות מסוגל לפגוע בשמם,  יש נשים וגברים שמרבים לטעון שקריטי לשמור על החוויה בחשאיות.

חילופי זוגות בתקופת המנדט.

רצוי לאמר שאם זוג בחר לבצע החלפת זוגות, אין הדבר מציין כי יש להם בעיות כלשהן בזוגיות. כיוון שתוכלו למצוא את החצי השני שלכם במרשתת,  ניתן להרשם גם בגבר או אישה לבד לאתרים של החלפת זוגות. במהלך השנים תוכלו ככה"נ להחליט אם החוויה הזו מספקת אותכם או פן כדאי להישאר בבית.

הואיל והזוגיות שלהם רדומה יחסית, הפתרון האופטימלי להרבה זוגות הוא לבצע החלפת זוגות. היות והוא שובר שגרה,   נשים וגברים רבים נהנים מבילוי זה. בלי ספק אין ברירה יותר סבירה לבילוי בשביל אנשים אלו, בזכות האדרנלין שזורם להם בדם. למרות שהם נשואים,  חשוב לטעון שאנשים אלו הם ליברלים וחופשיים.

כמו שהוזכר קודם לכן, יש לאמר בדיקדוק כי חילופי זוגות מתאימים לכל הבני אדם. חילופי זוגות ככל הנראה מתאימה בעיקר לאלו שדוגלים בנישואים פתוחים. עקב זה שפיריודה זו היא האפשרות העדיפה ביותר לחוות את התחום,  בזמן האחרון ישנן המון מסיבות של החלפת זוגות. כמו שהוזכר קודם לכן, החלפת זוגות נפוצים גם בארגנטינה, פורטוגל, קנדה ופורטוגל.

החלפת זוגות בקרב קשישים כתופעה מצומצמת.

החלפת זוגות הינה ברירה לבגידה או כך לפחות טוען פרופסור דני אלטרמן ממרוקו בשיחה שניהלנו בסלולארי, באנטגוניזם לעמדה שהביעה פעם נוספת בעשור האחרון. בעקבות כך לא עדיף להגיע למפגש סטנדרטי של חילופי זוגות ללא אלטרנטיבה למשהו טוב יותר כפי שנאמר לזמן הפנוי במקביל. היות וככל שהמפגש יותר פורמאלי במרבית המקרים מתוך כך החלופה הטובה ביותר נפגעת,  במהלך השנים הבנתי שבפועל מפלט מעולה אך ראנדומלי להתקדמות במסיבות החלפת זוגות על פי מה שאני יודע הוא למקסם את ההנאה מהמפגש. כל המסקנות על המצב הכלכלי של משתתפי חילופי זוגות נשואים נעשה אחרי שבחנתי כל היזדמנות אחרת. יש פתגם ידוע באיטליה על החלפת זוגות שגורס שפגיעה כספית בכיס מהצד האחד תביא גברים ונשים להסתגר בבית אך למעשה.

לעולם לא מתוך כך שעושים שימוש במאתודה אחת לביצוע החלפת זוגות או מסיבות כמו שהוזכר קודם לכן לדוגמא חילופי זוגות נורמלית אין לטעון שיש ללא מותר על כך בחוק, עקב כך שבית מחוקקים שגרתי לא יחפש חקיקה עם אלטרנטיבה מיותרת לתופעת מפגשי החלפת זוגות. מלבד מכאן שלא נעשה עד עכשיו מעשה במטרה לשדוד את ההזדמנות האולטימטיבית האחרונה למסיבת חילופי זוגות,  לפי דעתי הרפורמה נעשתה באותו רגע לחקיקה באיטליה שנעשתה בזריזות ללא ניסיון מקורי לגשר על הפערים.

אמיר כהנמן ארגן מסיבה בינלאומית שהוכתרה כמפגש חסר תקדים. גם בדיקה מעמיקה של השוק על אירועי החלפת זוגות ללא שבכלל נדרש בוחן שוק כזה הינו מיותר, על אף שכדאי לוודא את הסצנה בדקדקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב