דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות בניית אתרים בעולם הבידור 

מאת    [ 06/11/2010 ]

מילים במאמר: 589   [ נצפה 1663 פעמים ]

עולם הבידור בכללותו הוא עולם תחרותי ביותר והדבר הופך להיות עוד יותר משמעותי בארץ קטנה כמו ישראל, בה תעשיית הבידור היא מאוד קטנה, מצומצמת, סגורה ותחרותית. כולם רוצים להיות שם, כולם רוצים להיות חלק מהתעשייה הססגונית, לטעום ולהיות בעצמם חלק מאבק הכוכבים המנצנץ מעל שמי ארצנו הקטנטונת. החלומות גדולים, השאיפות ענקיות ולא תמיד מותאמים למציאות בה אנו חיים. על מנת להיות חלק מעולם הבידור ולהיכנס חזק מאוד לתעשיית הבידור בארץ ישראל ובכלל בעולם, אתה חייב להתבלט.

אם נצא מנקודת הנחה שאתה כבר אמן או גוף כלשהו מוכר, שהצליח להתברג לתעשייה, להופיע בטלוויזיה ולהגיע לתודעת הציבור, אחד הדברים שאתה חייב לעשות הוא לבנות לעצמך אתר. בניית אתרים בעולם הבידור היא נפוצה ביותר ויש סיבה טובה מאוד לדבר. לא מאתמול הגיעו למסקנה שגוף ללא אתר באינטרנט יורד בהרבה ברמת חשיפתו לציבור הרחב מגוף עם אתר באינטרנט. ריבויי ערוצי הטלוויזיה ורשתות הלוויין השונות גורמים לנו להחמיץ לא מעט שידורים בטלוויזיה ועצם קיומם של אתרים המציגים את אותן תכניות או את אותם אמנים שהופיעו בטלוויזיה, עוזרים לאמנים להציג שוב ושוב את אותו קטע שלהם ששודר, או את תכנית הטלוויזיה בה השתתפו, או את פרק הסדרה אותה הם רוצים לשווק.

בניית אתרים בעולם הבידור הוא דבר הכרחי. פעם נחשב דבר כמו בניית אתרים למותרות, היום נחשב הדבר להישרדות. אם אתה רוצה לשרות בעולם הבידור, אם אתה רוצה להיכנס למרוץ ולהדביק את הפערים אתה חייב להיות קיים גם במדיה הנקראת אינטרנט, שהפכה בשנים האחרונות לאחת מהחשובות בתקשורת העולמית, אן לא החשובה ביותר.

כיום לכל סידרה שמכבדת את עצמה יש אתר באינטרנט , גם אם האתר הוא לא בלעדי של אותה סדרה. אחת הדוגמאות היא הזכיינית קשת, שבנתה לעצמה את אתר mako , שהוא אחד מאתרי האינטרנט הגדולים של תכניות הטלוויזיה. באתר mako ניתן לצפות בפרקים מלאים של התכניות והסדרות המשודרות בערוץ 2 ,של הזכיינית קשת וע"י כך מעלה קשת את אחוזי הצפייה בתכניות אלו.

בניית אתרים חשובה אף לגופים פרטיים כמו אמנים, שחקנים, זמרים וכל מי שרוצה להישאר חזק בתודעת הציבור. הריי שלא דיי בהופעה טלוויזיונית, שידורים בתחנות הרדיו השונות, או הופעות על הבמה. על מנת לשמר את כל אלו על האמנים להישאר מעודכנים ומעדכנים כל הזמן והמקום היחיד עליו יש להם שליטה מאה הוא האתר אישי שלהם, המציג את עבודותיהם ואותו הם יכולים לעדכן כאוות נפשם. כיום אמן בלי אתר, הוא אמן עם סוג של נכות וההשוואה היא מטפורית כמובן.

לסיכומו של עניין. בניית אתרים היא דבר הכרחי בעולם הבידור כפי שהיא הכרחית בכל תחום בימינו. כל בעל עסק קיום זקוק לאתר המציג את העסק שלו ולהיות אמן משמעותו להיות בעל עסק לכל דבר. כפי שבעל עסק משווק, מציג ואף מוכר את מוצריו באמצעות אתר האינטרנט שלו, כך חייב לעשות כל אמן באם רוצה הוא לשרוד בגאווה ולהיות חלק מעולם הבידור. כמו בכל תחום התחרות היא קשה וככל שהאתר שמייצג אותך יהיה "מזמין" יותר, יפה יותר, נוח לגלישה ובעל עניין, יש לו סיכויי גדול יותר לעלות על מתחריך בתחום. לכן בעת חיפושך אחר גוף העוסק בתחום של בניית אתרים, בדוק את עבודותיו הקודמות, כלומר אתרים אחרים אותם בנה, גלוש בהן ובחן אותם באובייקטיביות. ישנם המון גופים המתיימרים לבנות אתרים מקצועיים, אך לא כולם אכן כאלה. היה זהיר מפיתויים של מחירים זולים מידיי. בניית אתרים ברמה גבוהה דורשת עבודה וחשיבה. גוף המציע לך עבודות כמעט בחינם, לא משקיע זמן וחשיבה רבה באתר שלך ורוב הסיכויים שיום אחד תתקל באתר שנראה כמעט בדיוק כמו האתר שלך ולא הייתי מתפלא אם אותו גוף שבנה לך את האתר בנה אחד גם להם.

אורי ויסמן www.luminalweb.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב