דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילובים של BVI ובנקים 

מאת    [ 05/11/2010 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 1901 פעמים ]



אנשי עסקים רבים מקימים מבני פעילות דרך חברות זרות ודרך חשבונות בנק בחו"ל במגוון של מדינות ובנקים בעולם. אחד מתחומי הפעילות הפופולריים בתחום חברות האופשור הוא איי הבתולה הבריטיים BVI.   שילובים של חברת BVI עם חשבון בנק בחו"ל
ניתן לשלב חברות שמוקמות באיי הבתולה הבריטיים -BVI  במגוון מדינות בעולם. בנקים בחו"ל מכירים היטב את אופיה וסוג עקיה של חברת BVI והן בדרך כלל משמשות למגוון עיסוקים, כגון: חברות אינטרנט, סחר,יבואיצוא, נדלן, יהלומים וכדומה.
אומנם חברות BVI וחברות אופשור אחרות נפוצות בעולם העסקים הבינלאומי ובעולם הבנקאות אך ישנן הגבלות שונות לפתיחת חשבוונת בנק על שם חברות אופשור הנוגעות לסוג הפעילות הצפויה ולאופיה החשבון.
הקושי או האמנט החשוב ביותר בחיבור בין חברת ה BVI או כל חברה אחרת בחו"ל טמון בבחירה נכונה של המדינה בה יפתח החשבון, בבנק בו יפתח החשבון, בסניף ואפילו בפקיד שיטפל בחשבון בנק בחו"ל. בחירה שגוייה בבחירת מיקום חשבון הבנק יכולה לעלות ביוקר בעתיד מבחינות רבות  - מיסוי, קומפליאנס, עמלות ושרות לכן כבר בשלב הקמת העסק רצוי לבצע מחקר מעמיק ולהתייעץ עם מומחים בעלי נסיון בתחום זה.

סוגים של מבני פעילות לחברות BVI
ישנם כמה שילובים מקובלים למבני פעילות. שילובים אילו או סטראקצ'רים בשמם השני מותאים בהתאם לצרכי העסק ואופיה.
השילובים של חברות BVI:

    • חשבון בנק בהונג קונג - שילוב נפוץ בעיקר בקרב יהלומנים, יבואיצוא וסחר בינלאומי. הונג קונג מציעה שלל הטבות מס לחברות אופשור הבאות לידי ביטוי במיסוי אפסי, פטור ממס רווחי הון ועוד.בנוסף, הונג קונג פיתחה מערכת בנקאות בינלאומית המציעה שרותים בנקאות עסקיים ברמה הגבוהה ביותר הן ע"י פקידי הבנק והן על ידי מערכות אונליין חכמות.

    •  חשבון בנק בקפריסין - שילוב נפוץ בעיקר לחברות העוסקות ביעוץ, פרילאנס, אתרי אינטרנט ונדל"ן. פעילות לעסקים קטנים יחסית דרך חברה באיי הבתולה אינה מצריכה ניהול ספרים מפוקח או תשלום מס באיי הבתולה.

    • חשבון בנק בשוויץ - שילוב מקובל בבנקאות פרטית. מתאים ללקוחות שמעוניינים להגן על נכסיהן דרך חברה זרה. החשבון הוא בבעלות החברה וכל הנכסים נרשמים תחת החברה ולא תחת האדם הפרטי.  ניתן גם להשתמש בשרותי נאמנות לחברה באיי הבתולה ובמצב זה קשה מאוד להגיע לבעלי החברה או לנהנים האחרונים בחברה.

גלובל בנקינג אופשור (Global Banking Offshore) הינו משרד מוביל המציעה פתרונות מתקדמים להקמת חברה בחו"ל במגוון רחב של מדינות, כולל מדינות המשמשות כמקלטי מס. אנו מקימים סוגים שונים של חברות זרות בהתאם לצרכיך העסקיים והפרטיים, ומתאימים לכל חברה פתיחת חשבון בנק בחו"ל, בהתאם לצורך. אנו מתמחים בעיקר בפתיחת חשבון בנק בקפריסין, הונג קונג, שוויץ, ארה"ב, סינגפור, לוקסמבורג, אנגליה, ג'רסי ואיי קיימן. משרדינו עובד עם משרדים בעולם, המובילים בתחום. השירות הינו מקצועי, מהיר ודיסקרטי ומתבצע דרך משרדינו בהרצליה ללא כל צורך מצידך לצאת את גבולות ישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב