דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח בריאות - שינויים אחרונים 

מאת    [ 05/11/2010 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2285 פעמים ]

ביטוח בריאות – שינויים אחרונים


בחודשים האחרונים, אזרחי, צרכני ומבוטחי ישראל עדים להתקפה מאסיבית של חברות הביטוח תחת הכותרת: ביטוח בריאות. אכן, הצצה קלה בפרסומות של החברות מודיעה לאזרח באופן חד משמעי כי אם הוא לא יצטרף לאחת מהפוליסות ביטוח בריאות המוצעות לו הוא עלול להשאר לבד, נטוש, מיוסר וחולה. באופן לא מפתיע התגייסו שלושת חברות הביטוח הגדולות למאבק מי מפחיד יותר את הציבור, התוצאה עדיין לא ברורה, כולן עושות עבודה מצוינת.
קשה להבין מדוע דווקא עכשיו. אולי זה קשור למפלס החרדה שנמצא בשמיים בימים טרופים אלה, אולי זיהו חברות הביטוח הזדמנות פז לגייס עוד לקוחות ואולי זה קשור, מן הסתם, לשיקולים כלכליים פנימיים. בכל מקרה, הצצה בפוליסות ביטוח הבריאות שמציעות החברות מראה שאכן, הן אטרקטיביות במיוחד.


ביטוח בריאות מחוץ לסל התרופות


מה הן מציעות שסל התרופות הרגיל לא מציע?
ובכן, הן מציעות כיסוי מלא לתרופות נדירות שייתכן ואינן מופיעות בסל התרופות של משרד הבריאות. בנוסף הן מציעות כיסוי לתרופות שמוגדרות יעילות למחלה מסוימת אך גם יעילות למחלות אחרות. זאת ועוד, הן מציעות השתתפות עצמית מועטה, לעתים עד כדי 200 שקלים בלבד. האמת? נשמע לא רע בכלל.

אבל הדבר המפתיע ביותר כשחוקרים את הפוליסות הוא שרוב החברות מציעות הצטרפות מלאה ללא חיתום, כלומר, ללא בידוק רפואי וללא תקופת המתנה. מה גם שחברה מסוימת הגדילה לעשות ולהרים את גיל הכניסה על ל- 80. כלומר, קשיש חולה בן 70 יכול להצטרף לתוכנית הביטוח מבלי להיבדק, להמתין או להוסיף לסכום החודשי.
מיותר לציין כי ההצטרפות מוגבלת בזמן והטבות המיוחדות עומדות להסתיים בכל רגע ולכן, אם הצרכן הוא אכן מבוגר וחולה, בהחלט רצוי להצטרף לאחת מפוליסות הביטוח המוצעות בשוק. הצטרפות, אם אכן אילו התנאים, תכסה כל תרופה לה המבוטח יזדקק.
חברות הביטוח מציעות גם ליווי אישי, ייעוץ חינם ויחס אישי ואמין מצד כל הגורמים הקשורים בביטוח. האם אנחנו בדרך לבתי חולים פרטיים במימון חברות הביטוח? בהחלט לא, הדרך עוד ארוכה ורוב אזרחי ישראל בהחלט יכולים לישון בשקט – ביטוח הבריאות וסל התרופות המוצע להם על ידי המדינה מספיק ומכסה את רוב המחלות הקיימות.
כיצד מצטרפים?
פשוט מאוד. גולשים לאתר האינטרנט של חברת ביטוח מסוימת ומשאירים פרטים. תוך שעות או אולי אפילו דקות, ישוב אליכם נציג של החברה וישמח לתת לכם את כל הפרטים הקשורים לפוליסה. כאמור, תנאי הפוליסה משתנים בין חברה לחברה ולכן לא כדאי למהר אלא לשמוע את כל הפרטים ולהתעניין בביטוח לטווח ארוך ולעשות השוואת מחירים והשוואת תנאים בין כל הפוליסות.
אפשרות שנייה היא פשוט להתקשר בעצמכם ולברר את תנאי הפוליסה. כך או כך, לא כדאי למהר מדי אך גם לא לקפוא על השמרים לפני שהדלת החד פעמית תיסגר לגמרי.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב