דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסכי הסדר המידע החשוב ביותר כדי לקבל את דרישותנו 

מאת    [ 04/11/2010 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 2212 פעמים ]

מוסכי הסדר הינו אחד הדברים החשובים שנדרש לבדוק במעמד ביצוע ביטוח רכב מקיף.

בשוק ביטוח רכב מקיף קיימים מוסכי הסדר שאינם הולמים את הענף ברמת שירות ורמת עבודה (לא על פי שם המוסך תדעו אם עבודתם טובה), אך מומלץ לדעת שברשימת מוסכי הסדר של החברה בה אתם מבטחים את רכבם, ישנו לפחות מוסך הסדר אחד אשר הינו של יצרן רכבכם ונמצא בקרבת מקום מגוריכם. לא תמיד מומלץ ללכת למוסכי הסדר של יצרן הרכב מפני שיש גם מוסכים כאלו שהם חאפרים - תמיד נדרשת בדיקה.

הבדיקות הנדרשות בכל מוסך כולל מוסך יצרן: האם הטיפול מבוצע באותו המוסך או יוצא לשירותי פחחות וצבע מחוץ למוסך או לחילופין מה קורה עם טיפול מכני? האם הוא מבוצע במוסך או יוצא החוצה? תתפלאו, אך ישנם מוסכי יצרן שמוציאים את תיקוני הפחחות מחוץ למוסך המרכזי. תהיו עירניים!!

 

רכבים משנתונים אחרונים יש עליהם אחריות יצרן - ממולץ להכנס אך ורק למוסכי הסדר של יצרן הרכב מפני שכל תיקון משמעותי יכול לגרום לביטול האחריות מצד יצרן הרכב. תיקון משמעותי – הינו נזק בצד הקדמי של הרכב היכול להוות גם נזק במנוע ובמחשבים של הרכב, שבדרך כלל מקבלים אחריות מהחברה ורק מוסכי היצרן יודעים לטפל בנזקים אלו - אז לא לקחת סיכון מיותר!!!

 

בזמן עריכת הביטוח מומלץ לבדוק מול סוכן המכירות, של פוליסת ביטוח רכב מקיף שאתם עומדים לבצע, את רשימת מוסכי הסדר של פוליסת ביטוח רכב מקיף שתבצעו. לא תמיד מומלץ לשמוע טלפונית את מה שסוכן המכירות אומר לכם כדאי לבדוק בעצמכם (במיוחד בחברות גדולות שיש הרבה סוכני מכירות והתחלופה של עובדים היא גבוהה - יש כאלו שלא תמיד אומרים אמת!!) מומלץ להכנס לאתר האינטרנט של חברת הביטוח בה אתם עומדים לבטח את הרכב שלכם ולבדוק את רשימת מוסכי הסדר של פוליסת ביטוח רכב מקיף שלכם.

 

כחלק משירות, של מוסכי הסדר לחברות הביטוח, מקבל הלקוח הטבה על כך שבחר במוסך מתוך פוליסת ביטוח רכב מקיף שלו. הלקוח זכאי לקבל רכב חליפי מהיום הראשון של התאונה עד גמר התיקון. לעיתים ישנם מוסכי הסדר המנסים לחסוך לעצמם כסף ומנסים לשלול מהלקוח את הטבה זו לכן מומלץ לסגור את כל הפרטים הקטנים הללו מול המוסך, ולוודא את תאריך גמר התיקון על מנת של נצטרך להמתין זמן רב עקב בעיה תפעולית של המוסך.

 

תשלום מול מוסכי הסדר – את עניין התשלום מומלץ להסדיר בצורה ברורה מול מוסכי הסדר של חברות הביטוח מפני שלעיתים ישנם מוסכים אשר לא עובדים ישירות מול חברות הביטוח אלא עובדים באופן שבו אנו משלמים למוסך והמוסך גובה את התשלום רק במועד קבלת הכסף מחברת הביטוח, על כן לבדוק את עניין הסדר התשלום.

 

נדב דורון
"הכל על ביטוח רכב
חפשו אותנו גם בפייסבוק
מייל: nadavdo82@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב