דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים - איך מעצבים אתר תדמית - גרייס דיזיין 

מאת    [ 04/11/2010 ]

מילים במאמר: 703   [ נצפה 2488 פעמים ]

אתר תדמית  – איך מתחילים, טיפים ודוגמאות   

אם אתה קורא מאמר זה, סימן שכבר שוטטת מספיק ברשת ועשית את השלב הראשון – החלטת שאתה צריך אתר אינטרנט.

אז למה באמת צריך אתר אינטרנט? 

  • עסק שרק הוקם בוודאי צריך אתר אינטרנט. הרי יכול להיות שעדיין אין לעסק לקוחות כלל. רשת האינטרנט היא מקום מצויין להשיג לקוחות.
  • חברה שכבר עובדת, יכולה להגדיל את נתח השוק שלה היות והיום כמעט ואין בית בישראל ובעולם שאין מחשב שמחובר לאינטרנט . לכן, אתר אינטרנט הוא כמו חנות ששוכרים ברחוב רק שהיא ממוקמת ברשת.
  • במידה ואתה לא מוכר מוצרים אלא שרות, אתה יכול לחסוך בעלות השכרת מקום. השרות מוצא ומפורסם באינטרנט ומהבית תוכל לספק את השרות. או לחלופין לפתוח חנות וירטואלית – על כך בהמשך.
  • אתר אינטרנט נגיש וזמין בכל רגע. לא תראו אתר שאחרי שעה 17:00 ירשום שלט "סגור"
  • אתר אינטרנט מאפשר לשמור על קשר עם הלקוחות. הלקוחות שלך יוכלו להתעדכן באתר אם יש מוצרים חדשים שאתה מציע, יוכלו לראות איך המוצר נראה בלי להגיע לחנות פיזית, יוכלו להתעדכן אם יש אינפורמציה חדשה שעליהם לדעת לגבי השרות שאתה נותן וכו'.
  • לפי סקרי שוק, רובם הגדול של הלקוחות הפוטנציאלים,  הרבה יותר מתוחכמים היום ולא ילכו לקנות בחנות ישר, אלא יעשו קודם ברור באינטרנט והשוואת מחירים.

מה כולל אתר תדמית טיפוסי? 

אתר תדמית  אמור לתת לגולש מידע לגולש אודות החברה ואודות  השרות  שהיא מספקת. אתר תדמית בד"כ כולל 4-6 דפים:

  • תפריט קטגוריות שמלווה את כל דפי האתר
  • דף בית – צריך להיות מזמין – יכול לכלול טקסט קצר על החברה  + תמונה  או פלאש של תמונות מתחלפות. אם אפשר אז שיהיו התמונות הכי יפות שיש לכם.
  • דף גלריה – מציג תמונות של המוצרים / עבודות / שרות שהחברה שלכם נותנת.
  • דף אודות – בו ניתן לראות טקסט הסבר אודות החברה, חזון, היסטוריה. אפשר לקרוא לדף הזה אודות או על החברה או עלינו או קצת עלינו. איזה ניסוח שמתאים לכם.
  • דף צור קשר – פרטי התקשרות, טופס צור קשר. לא חובה לשים טופס יצירת קשר אבל זה יכול להועיל.
  • דף מאמרים - תוכלו לכתוב טקסטים בתחום שלכם שיסבירו לגולש יותר פרטים אודות השרות שלכם. הטקסטים האלו יעזרו לכם גם לקדם את האתר שלכם בגוגל.
  • דף קישורים – בו ניתן להוסיף אתרים מומלצים מהתחום שלכם. תוכלו להשתמש בדף זה כדי ליצור החלפת קישורים עם אתרים אחרים וכך לקדם אתכם ואותם.

שלב 1 – סקר שוק - לא להתעצל 

לפני שאתם פונים לחברה שהולכת להקים לכם את האתר, אל תתעצלו ותעשו סקר שוק באינטרנט בתחום שלכם. חפשו אחר אתרים שמספקים את אותו שרות שאתם מספקים וקחו מהם דברים שהייתם רוצים לראות באתר שלכם כמו סגנון עיצוב, סוג תוכן, סקאלת צבעים, אלו קטגוריות יהיו באתר ועוד... ותראו למי שמעצב עבורכם כרפרנס. שימו לב, אלו אתרים נראים רע ודעו, שכזה אתר, אתם לא רוצים. כך תגיעו יותר מוכנים לחברה שתקים את האתר שלכם.

שלב 2 – מציאת חברה שתקים את האתר שלכם 

אם תרשמו בגוגל עיצוב אתרים או אתר תדמית, תגיעו להרבה מאוד חברות שמקימות אתרים. חשוב מאוד שהחברה שאתם בוחרים תדאג לעיצוב האתר, איפיון האתר, בנייתו - כך שיהיה מתאים לכל הדפדפנים.

שלב 3 – קניית דומיין ואחסון 

שלב זה תוכלו לבצע בעצמכם ע"י חיפוש בגוגל אחר הביטוי: "אחסון אתרים" או שהחברה שמקימה עבורכם את האתר, תאחסן את האתר שלכם בשרתים שלה. כאשר בוחרים שם דומיין – (שם האתר בכתובת האינטרנט) חשוב שהשם יהיה שם העסק או שישקף את העיסוק שלכם. השם צריך להיות קצר ופשוט להגיה בטלפון בלי להסתבך יותר מדי. ניתן לבדוק זמינות שם דומיין כלומר אם הוא תפוס כבר ע"י מישהו אחר או לא. באתרי אחסון אתרים ישנו שדה שבו מקלידים את שם הדומיין שבו אתם מעוניינים,  בוחרים סיומת co.il - סיומת שמתאימה לישראל או com - סיומת שמתאימה לחו"ל או כל סיומת אחרת. למרות שזה לא מחייב. אתר זה למשל פונה לקהל יעד בישראל ובכל זאת הסיומת שלו היא com. סיומת com גם יותר זולה מ- co.il. אם השם תפוס, נסו שם אחר.

שלב 4 – קידום האתר - SEO 

מזל טוב! יש לכם אתר. כעט רצוי מאוד לקדם את האתר ולא לישון על זרי דפנה. על כך בפרק העוסק בקידום אתרים... קידום אתר היא עבודה בפני עצמה.

גרייס דיזיין -  עיצוב אתרים, עיצוב גרפי, קורס גרפיקה, הדרכה אישית ולקבוצות 052-4484044 באתר של גרייס דיזיין תוכלו למצוא מאמר זה ומאמרים נוספים בתוספת תמונות הסבר וסרטוני הדרכה // המדיה - אינדקס אתרים בתחום המדיה בלבד - הוסף אתר חינם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב