דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שחר חדש מפציע בישראל וקץ ליל הטרוף:ברית איילון-פרץ, עליית המחנה החברתי בעבודה ומהפך אנטי מיליטריסטי בקדימה 

מאת    [ 02/06/2007 ]

מילים במאמר: 852   [ נצפה 2556 פעמים ]

שחר חדש עולה בישראל וקץ ליל הטרוף. עליית המחנה החברתי בעבודה ומהפך אנטי מיליטריסטי בקדימה

http://www.global-report.net/a.php?c=msharon&a=149&rc=msharon

ברגעים אלה בשלוש בלילה, יום שבת, מבשרת העיתונות המקוונת על ברית פרץ-איילון, כאשר אולמרט הפך עורו ואינו מצדד עוד בברק, אלא באיילון. זאת כאשר חיים רמון עמד מאחורי המהלך, ומעמדו התחזק מאד בקדימה. http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-132457-00.html?tag=04-25-12


שימעו עוד בשורות נהדרות: פרץ יהיה שר האוצר, עמי איילון סגן ראש הממשלה ושר בלי תיק, וברוורמן - הממונה על רשות השידור (שוב לא יטמטמו את העם עם כוכב נולד, גרפולוגים קרחים וחלקלקים ודומיהם, שהפכו את הצפייה בטלויזייה לעווית הקאה) .

זוהי מהפכה של ממש במדינה, המקסימום שניתן היה. פרץ יפעל עתה במגרש שלו, וינסה להוכיח את עצמו שבעתיים, לאחר העניין הביטחוני, והולכתו שולל על ידי הגנרלים שסחררו את ראשו במקסמי עגתם הצבאית הריקה. זה כיום איש מפוקח, העם התפקח מהביטחוניזם בעקבות מלחמת לבנון, וניזקקים כאן לקטליזטור כפרץ-ברוורמן-תמיר, שיממשו זאת. יועלו הקצבאות, ישראל תהפוך למדינת רווחה, וזהו סופה למעשה של אווירת העושק החזירית הנאו ליברלית, שהרסה כאן כל חלקה טובה, והביאה לאווירת חמס, נכלים בשרות הארנק, ורומסנות.

זהו שחר חדש. חברתי לחיים, בת העם ובעלת לב והשכל הישר, סיכמה זאת כרגע כשבישרתי לה זאת במלה אחת: "נהדר". התפקדו לעבודה, הצביעו איילון. זה הסיכוי היחיד לחזור לעולמנו השפוי והטוב, אחרי ליל הטרוף.

_________________________

להלן דברים שכתבתי על פרץ בנובמבר 2005. הדברים הללו עוד יתאמתו ביתר שאת עכשו

פרץ - תנופה לחיים.

http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-12712-00.html?tag=03-20-35




פרץ הוא אדם בעל חיוניות מדינית-פוליטית עצומה והיחיד בעל מסרים שהחברה הישראלית זקוקה להם כאוויר לנשימה.

מנהיג פועלים ובונים שצמח מן העם, המבין את רחשי לב האדם הפשוט, זה שמהווה את שדרות האוכלוסיה העמלה והיוצרת, זו הנעשקת על-ידי המדינה בכל אתר ואתר. תחת גבהות לב, תכופות גזענית ומתנשאת, שאין איתה, אלא שמנוניות משתקת בשרות האוליגארכים - הוא מציע בכל הוויתו דבר פשוט ובסיסי, והיחיד שאומר זאת בין ראשי מפלגתו: קדימה, הלאה, למען מדינה אנושית שטוב לחיות בה, שזקנים לא נעשקים, שפועלים ובונים ויוצרים לא ניבזזים ומופשטים עירומים מכל.

אדם הנאבק את מלחמתו של האיש הפשוט, זה שמיליונים כמוהו, אנשים הגונים ולא מושחתים, מנסים עדיין לבנות כאן משהו, אף שכוחותיהם אוזלים, ונשמתם נעשקת ומבוזה.

אדם הגון ולא מלוקק, איש הדיבור הישיר והצלול.

והשגותי אודות עמי איילון:

בתגובה לכתבה: מספירת 87% מהקלפיות: ניצחון לברק; יפגוש את אילון בסיבוב שני בעוד שבועיים



שם השולח: מיכאל שרון

כותרת התגובה: איילון איש הגון וחכם באופן


נדיר במערכות הפוליטיות ובצמתי הכוח. איש בעל יכולת ביצוע, שקט, צנוע, ללא ראוותנות בומבסטית. עצם נוכחותו בצמרת היא משב אוויר נקי, מול השחיתות המערכתית העצימה, באדמיניסטרצייה ובממשל.

איש המבין את הצורך בשלום אמת ובפיוס היסטורי עם שכינינו ועם הפלשתינאים, שכן אחרת אין עתיד למדינה הזעירה הזאת, בלב האיזור הערבי הענק הזה, ומול מליארד ושלוש מאות מליון מוסלמים, שמטורפי הימין מנסים להפוך את כולם לאויבינו, באמצעות תעמולת זוועה שקרית כנגד האיסלאם כולו.

זאת אף שהעולם המוסלמי הוא הטרוגני, ובעל צבעים רבים, ובדרך כלל מתון ושואף חיים, משפחתיות, חברות, והאיסלאם האמיתי, עקרו הוא שהוא מוסיף מעבר ליהדות ולנצרות, בהיותו מונותאיזם מאוחר, דגשים חזקים על צדקה, צדק חברתי ולוחמה בשחיתות.

יש למצוא מסילות לליבו של האיסלאם וכלפי הפלשתינאים, תוך בראש וראשונה, מבצע ענק לפתרון בעיית הפליטים, בחסות קרנות בינ"ל, בעלות של 200 מליארד דולר בחמש השנים הראשונות. הנושא, שהוא מוקד הפיתרון האמיתי, הוזנח באוסלו לטובת פורמליזם יורידי, שלא יכול היה להחזיק מים, וכשל.



הדברים הללו פורסמו ב-

סקופ שפורסם בעיתונות בזמן אמת: סיוע פרסום של ערוץ 1 לברק בבחירות הפריימריס בעבודה, בחדשות 1700 ברגע קריטי
[ 28/05/2007 ]




המערכה, הים ורב החובל....

ראו בקישור למטה פרק מעניין ומאלף (במובן מסויים) בדיאלוג שבין העיתונות, הטוקבקיזם והציבור. זאת בזיקה כלפי עיצוב המציאות הפוליטית והמדינית - בעיקר תגובות 53, 63, 80, ו-84 בשולי הידיעה/כתבה, הניפרשת כלפי הארועים בזמן אמיתי. מדובר במערכה על עיצוב פני המדינה נוכח פרשת דרכים, ומשבר קשה ומתמשך חובק-כל.

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/864058.html





_____________________


פירסמתי את הסקופ כטוקבק בעיתונות, בשעה 1727 מייד אחרי חדשות 5 בערוץ 1

ראו הודעות 53 וכן 63

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/864058.html



הודעתי היתה כדילקמן:



העיתונות תומכת ברובה בברק. הוא שותק, אך נערך מסע עצום בשירותו, מאז חזר לארץ, עם אנשים כמו דנקנר ומרגלית, ובחסות אילי הון תומכי העבודה. היום, עד חדשות ערב חדש ב-1700 היצביעו 30% מהמצביעים. ברק ומחנהו מכינים מסע בחירות כמבצע צבאי, המתוכנן בכל פרט.

וכך, בשלב קריטי זה של הבחירות, כאשר הבוחרים שיצביעו אחרי 5 הם שיכריעו - נערכה תעמולת אדירים לברק בערוץ 1: ראשית, צולם עמי איילון, בבואו להצביע, מוקדם יותר. הקריין אמר שהוא גייס את אביו להצביע עימו בקיבוצו, והעניין האישי נוצל עד תום.

עמי צולם מזווית שהיבליטה, תוך מראית גבוהה ורזה, היבליטה והעצימה קמטים, הוא נראה בצילום אדם זקן, חרוש קמטים שהובלטו בצילום (משחק של תאורה המבליטה צללים במשטח הלא הומוגני של המצח והפנים), תשוש גבוה ורזה וקרח, מראה כמעט מדכא. זאת בשטח פתוח, תוך הבלטת קונטרסטים. דבריו נסובו לשאלת המראיין על הבאת אביו להצביע, וקטע זה נשמע סתמי. הוא היה לבוש בחולצה פשוטה ונראה סתמי.

ברק לעומת זאת צולם במבנה הקלפי עצמו, שטח סגור וחשוך מעט, תוך עימום קונטרסטים, ופניו נראו מבריקות ואחידות וקורנות, ומעל לכל "ממלכתיות". איני יודע אם אופר לפני כן, אך הדבר נראה יותר מסביר. אין אצלו אילתור. הוא היה לבוש בחליפה, כחולה כהה מגוהצת (עמי נראה לא מגוהץ ורשלני) הכתבים כנראה לא הגיחו והפתיעוהו, אלא העניין נראה לכאורה מתואם מראש. השאלה היתה ממלכתית, וזכתה לשתי תשובות ממלכתיות, קצרות ו"קולעות": אני האיש המתאים להוביל למלחמה הצפוייה, או משהו דומה, ו"רק אני יכול לנצח את נתניהו".

Michael M. Sharon, born 1950, is a researcher in experimental psychology (Cognition, neuropsychology, attention, complex performance; emotions, psychopathology) and is the author of two books: Divided Attention - Organizers and non-Organizers (1997) and (2003) The Emotional Roots of Systematically Inefficient Behavior. He is a journalist and commentator implementing a multi-disciplinary approach encompassing issues and problems in economy, national security, corruption and economic crime, social criticism, study of cultures, general philosophy and philosophy of science, theology חוקר מדעי בפסיכולוגיה ניסויית; עיתונאי, פובליציסט, פרשן ותחקירן הנוקט בגישה רב-תחומית.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב