דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום מאמרים באתרי מאמרים 

מאת    [ 03/11/2010 ]

מילים במאמר: 590   [ נצפה 2380 פעמים ]

פרסום מאמרים באתרי אינטרנט הינו אחד האמצעים היעילים למיתוג העסק וחשיפתו לקהל גולשים מגוון ורחב וכן להעלאת דירוגו בגוגל.

עולם האינטרנט בימינו טומן בחובו שלל אפשרויות לפרסום, מיתוג ובעצם כמעט כל דבר שתחשבו עליו. כלאחד יכול לכתוב, להשמיע את דעותיו, לפרסם שירות או מוצר או אפילו את עצמו בתור מומחה בתחום מסויים.

בכל יום צצים בלוגים חדשים, אתרי תדמית ופורומים של מליוני גולשים המבקשים להחשף לקהל הגולשים הרחב המבלה לפחות פעם ביום בגלישה מול המחשב.

רבים מקימים אתרי אינטרנט עצמאיים ומשקיעים רבות בפיתוח, עיצוב, בניית האתר, כתיבת תכנים ומגלים בסוף התהליך כי האתר אולי בנוי לתלפיות אך אף אחד לא מודע לקיומו.

בעלי אתרים כאלה מבינים כי הם חייבים לפנות למקדם אתרים מקצועי או חברות פרסום אינטרנטיות – כל זאת על מנת להגיע לגולשים הפוטנציאליים.

קידום אתרים באמצעות פרסום מאמרים

בין מאמצי קידום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש בארץ ובעולם, פרסום מאמרים מקצועיים נחשבת לאחת המתודות היעילות לקידום אתר. רוב האתרים בהם ניתן לפרסם מאמרים מציעים את שירות הפרסום בחינם כך שכל אחד יכול לפתוח חשבון בתהליך הרשמה קצר ולפרסם מאמרים.

בנוסף, אתרי מאמרים רבים מאפשרים למפרסם המאמר לכלול קישורים מגוף המאמר או מהאזור המיועד לקרדיט הכותב. קישורים אלה מאתרי מאמרים הינם רבי ערך לקידום האתרים אליהם הם מקשרים ועשויים לתרום למאמצי קידומו בתוצאות מנועי החיפוש כגון גוגל.

מיתוג וחשיפה דרך אתרי מאמרים

כותבי מאמרים רבים, המתמחים בתחום מסויים יכולים לנצל את האפשרות של פרסום מאמרים לטובת מיתוג שמם או השירות אותו הם מציעים, באמצעות שימוש נכון בתיבת הקרדיט המיועדת לפרסום פרטים על כותב המאמר.

בדומה לאנשי מקצוע רבים המפרסמים עבודות מחקר, פרסום מאמרים בתחום המומחיות של כותב המאמר ימתג אותו כמומחה בתחומו מה שעשוי להמיר את קוראי המאמרים המרוצים ללקוחות.

כיצד לפרסם מאמרים?

פרסום מאמר באתרי מאמרים יכול להתבצע על ידי כותב המאמר בעצמו או על ידי מי מטעמו.

כתיבת מאמרים ופרסומם באתרי מאמרים שונים ברשת דורש זמן והשקעה שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. במקרים כאלה ניתן להעזר בכותבי תוכן או חברות קידום אתרים המציעים שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים ופרסומם באתרי מאמרים באינטרנט לפי דרישת הלקוח.

כמה מאמרים כדאי לפרסם?

כאמור, אתרי מאמרים רבים מציעים את פרסום המאמרים חינם וללא כל עלות. עובדה זו מאפשרת לפרסם כמות בלתי מוגבלת של מאמרים איכותיים באתרים הללו. כדאי ומומלץ לפרסם כמה שיותר מאמרים. כמו בכל אמצעי פרסום אחר, ככל שישמעו עליך יותר, כך תתפרסם יותר לכן לא די במאמר אחד על מנת להחשף לגולשים רבים ולהפוך למומחה בתחום. כדאי לפרסם מאמרים איכותיים ומקוריים כמה שיותר וכך להתבלט מול כותבי מאמרים באותו התחום.

אתרי מאמרים והנחיות עריכה

במידה והחלטתם לפרסם מאמרים באתרי מאמרים, חשוב ביותר לקרוא את הנחיות העריכה וההרשמה.כל אתר מאמרים מקצועי מפרסם כללי פרסום מאמרים הכוללים הנחיות לשיוך המאמר לקטגוריה מתאימה באתר, כמות הקישורים אותם ניתן לשלב במאמר וכדומה. חשוב ביותר לקרוא את ההנחיות ולוודא שהמאמר אכן עומד בכללי האתר. מאמר שעומד בכללי העריכה יפורסם ללא כל בעיה כך שחבל לטרוח לכתוב ולהעלות מאמר לאתר מאמרים ובסופו של דבר להדחות ולמנוע את פרסומו בשל אי עמידה בכללי האתר.

פורטל מאמרים SeoVArticles  - מאגר מאמרים מקצועיים בשלל תחומים. פרסום מאמרים חינם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב