דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת צימר ביוון 

מאת    [ 01/11/2010 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 3478 פעמים ]

יוון   ממוקמת בדרום חצי האי הבלקני והיא מציעה לתיירים נופים ים תיכוניים עוצרי נשימה, איים מרהיבים וערים היסטוריות כמו אתונה וסלוניקי. ביוון יש טופוגרפיה משתנה של הרים, חופים מקסימים, אגמים וכו. יוון מציעה לתיירים שפע של אטרקציות כולל מגוון מוזיאונים המגלים את ההיסטוריה של יוון .  המוזיאונים כוללים תחומים כמו ארכיאולוגיה, מדעים ועוד. הקיץ ביוון כולל היצע גדול של אירועים כמו   אופרה, קונצרטים ועוד אירועים מהנים רבים. לילדים יש אפשרות לבלות בגני חיות, פארקים שונים של מים, דולפינריום ועוד.

ביוון אפשר  ליהנות מקלאבים מפוארים,  ספורט ימי מגוון, חיי לילה תוססים, מוזיקה יוונית, אתרים ארכיאולוגים, שייט ועוד. האוכל ביוון הוא ים תיכוני   בריא וטעים. במסעדות קיים מבחר של סלטים יווניים אותנטיים, סופלאקי מדהים,   דגים טריים מזאטים, משקה האוזו המפורסם ועוד. התושבים ביוון מסבירי פנים והאווירה רגועה ונעימה. אפשר לבחור לנפוש באיים רבים כמו   איי מפרץ הסארוני, האיים הספורדים ועוד. יוון מוקפת ביותר מאלף איים כך שההיצע הוא גדול. בעיר אתונה שהיא מהעתיקות ביקום, התיירים נהנים משפע של פעילויות תרבותית , כנסיות, גנים, שווקים צבעוניים, אזור הפלאקה שהוא מרכז  לבילויים וקניות וכמובן האקרופוליס בן 2000 השנים. מומלץ לבקר בערים העתיקות כמו אולימפיה, מהם ניתן ללמוד ולהתרשם מהתרבות והרקע של יוון העתיקה.

לינה  של שבוע ביחידת נופש ביוון מאפשרת להתמקם באזור קסום ללא הגבלה של לוחות זמנים. הצימר משמש כנקודת מוצא לטיולים באזור  .  וילות הנופש בחופים או בערי יוון, מאפשרות למטיילים להרגיש כמו מקומיים ומצד שני הם יכולים לנסוע עם הרכב השכור לאן שירצו.   יחידת הנופש מרוהטות בטוב טעם  ומאובזרות למלוא הנוחיות של האורחים. ביחידות הנופש קיימים שירות חדרים, שירותי כביסה,  השכרת אופניים,  שירותי אינטרנט ועוד. מומלץ לבדוק מראש מה כוללת הווילה מבחינת שירותים ואבזור. ברוב הוילות יש נופים מרהיבים, בריכה, אפשרות לספורט ימי, טניס ועוד. . בבוקר ניתן להזמין ארוחת בוקר יוונית עשירה.
הוילות מותאמות למספר האורחים עם חדרים זוגיים, לשלושה, דירות סטודיו ויחידות למשפחות. אפשר להשכיר וילה מרווחת עם כמה חדרים לקבוצה גדולה של מטיילים.

לפני שמחליטים על השכרת יחידת נופש,   מומלץ לבדוק מהו היצע האטרקציות באזור כולל מסעדות, מועדונים, אירועים, ספורט ימי ומהו מרחק הליכה מהחוף, אם לנים באיים. במהלך השבוע אפשר לנוח באי וליהנות מרגיעה וניקוי ראש. למי שמחפש לטייל ולראות מקומות במהלך שבוע הנופש ביוון  מומלץ לטייל  בעיירות ההיסטוריות, בארמונות והכנסיות. מומלץ לטייל   בפארקים הלאומיים והיערות לראות נהרות ואגמים. אפשר לשלב לינה בצימר באי קסום  ושקט עם נסיעות אל ערים עתיקות.

חופשה ביוון היא אידיאלית לזוגות, קבוצות ומשפחות עם ילדים שייהנו מהמרחבים, , האווירה המיוחדת והחופש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב