דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה - הפתח של הבית לעולם 

מאת    [ 01/11/2010 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 3327 פעמים ]

אומנות בדלתות ברזל – שילוב של יופי וביטחון ליצירת דלתות כניסה ייחודיות

הבית הוא המקלט המגן שלנו מעולם החיצון, אנחנו צריכים את הביטחון שהוא משרה עלינו כדי לישון טוב ובלי פחד בלילה וכדי להיטען באנרגיות חדשות למען העבודה ושאר המחויבויות היומיות שלנו.

אך בימים כמו אלו, כשהפריצות לבתים כה נפוצות, עלינו למצוא דרכים אפקטיביות לשמור על הביטחון שלנו ויותר חשוב מכך - של המשפחות שלנו ולשם כך עלינו להשקיע בדלתות נפחות או דלתות ברזל כדלתות הכניסה לבתינו.

השימוש בדלתות נפחות הנו נפוץ מאוד כיום בגלל הרצון הכולל בדלתות שמשרות ביטחון וזה בגלל שדלתות ברזל או דלתות נפחות הנן דלתות כניסה כבדות כך שקשה לשבור אותן. מעבר לזה דלתות ברזל מודרניות כוללת לרוב מספר בריחים ונעילה מתקדמת כך שהפריצה דרכן הנה מסובכת במיוחד ותרתיע כל פורץ.

עיצוב דלתות ברזל, כי לא די בביטחון, צריך גם תחושת ביתיות

אומנם מטרתן העיקרית של דלתות ברזל היא שמירה על ביטחון בני הבית והחפצים בו, אבל זה לא אומר שצריך להסתפק בגוש ברזל כעור, הרי דלתות כניסה הנן הפתח של הבית לעולם, כל מי שבא לבקרנו שופט בתחילה את בתינו בהתאם לדלתות כניסה וכל פעם שאנו באים הביתה זה המחזה הראשון שגם אנו נתקלים בו ולכן חשוב שהן תיראנה ייצוגיות ותשרנה תחושה של ביתיות, חמימות ומשפחתיות, לפי תפיסת עיצוב הבית הפרטית שלנו.

כיום ניתן למצוא דלתות ברזל או דלתות נפחות בגדלים שונים עם התאמה למידות הכניסה לבית, דלתות מעוצבות עם חלונות זכוכית לאורכן או מספר חלונות קטנים מעוצבים גם כן. ניתן לבחור בעיצוב דלתות כך שתהיינה בעלות כנף אחת, עיצוב דלתות דו כנפי, או אולי כנף וחצי.

כל כך הרבה אפשרויות קיימות בעיצוב דלתות כניסה, מדובר בתחום אומנותי ביותר – אומנות בדלתות. כדי שאנחנו נרגיש בבית מבלי להפחית בערך הביטחון בבית, עלינו לבחור בדלתות נפחות שפן הקור והניכור שברזל יוצר לא קיים בהן ואלמנטים של עיצוב אומנותי שולטים במראה שלהן.

אומנות בדלתות הנה התמחות שיש למעטים – לדעת כיצד לשמור על מראה איכותי ויפה, תוך שימוש בחומר מוצק וקשה לעבודה כמו ברזל. אך אל לכם להתפשר על פחות משלמות במראה דלתות כניסה, בהחלט ניתן למצוא דלתות כניסה יפיפיות, דלתות ברזל אימתניות שבזכות עיצוב דלתות מושקע ואיכותי, עודנה גסות החומר ונוצרה יצירת אומנות בדלתות שהפכה אותן לראויות להיות מוצבות בכניסה לביתכם.

גם אם אינכם נמשכים למראה העצמתי, הכוחני של דלתות נפחות, הצורך בביטחון ידריך אתכם לחיפוש אחר דלתות ברזל כדלתות כניסה לביתכם, אך אל תתנו לקול הפנימי שלכם, שמעוניין בדלתות מעוצבות, שיהלמו את עיצוב הבית בצורה מושלמת, להיעלם ומצאו את השילוב הנכון ביניהם, שילוב שיוביל אתכם לדלתות כניסה מיוחדות שיהלמו את בתיכם.

 

 

עיצוב ודלת חברה המתמחה בתכנון ועיצוב דלתות כניסה מעוצבות בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות אנו מאמינים שדלתות פותחות שערים להרבה עולמות, עולמות של עיצובים, עולמות של יצירתיות,עולמות של השראה ומקוריות לאנשים שמחפשים להעשיר את ביתם ביצירות קלאסיות יחודיות. www.ddoors.co.il  מייל:info@ddoors.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב