דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכלה היא דבר חשוב, אבל איזו השכלה? 

מאת    [ 01/11/2010 ]

מילים במאמר: 583   [ נצפה 3183 פעמים ]

השכלה היא דבר חשוב, אבל איזו השכלה? / מאת יואב ברנזון

 

 

השכלה רגילה

 

השכלה רגילה היא השכלה מקובלת, מה שנהוג לקרוא בשם השכלה כללית או השכלה של המקצועות המקובלים כמו תנ"ך, היסטוריה, מתמטיקה וכיו"ב.

 

השכלה רגילה נחשבה פעם להשכלה חשובה מאוד. מדוע? משום שהיא הייתה נחלת מעטים והיא העניקה יתרונות מוכחים באותה העת. ההשכלה המקובלת היא בדרך כלל השכלה תיאורטית שנרכשת בצורה מופשטת ועל ידי שינון. 

 

 

חיסרון גדול

 

להשכלה הרגילה, זו שאנשים רוכשים בבית הספר, בתיכון, באוניברסיטה ואפילו בבתי ספר פרטיים היא השכלה עם חסרונות עצומים ועם יתרונות מעטים ביותר.

 

זו השכלה שאינה משרתת את הלומדים אותה בחיי היומיומיים, כדי לרכוש אותה יש להשקיע שנים רבות ומיותרות, אין בה שום יתרון כלכלי והיא אפילו אינה מלמדת אנשים כיצד לעשות בה שימוש מעשי כלשהו. קיצורו של דבר, היא חסרת טעם ומיותרת לחלוטין, כי ניתן לרכוש אותה בדרך עצמאית, לא במסגרות, באמצעות כל אמצעי המדיה הזמינים כיום, ובהם הטלויזיה, האינטרנט, הספריות וכיו"ב. 

 

 

 

השכלה פיננסית

 

השכלה פיננסית היא השכלה שעיקרה כיצד להתקדם בחיים, כיצד להשיג רווחה כלכלית, כיצד לפתור בעיות בחיי היום יום, כיצד לעשות ולפעול ולא להישאר מאחור.

 

השכלה פיננסית נחשבה בעבר כהשכלה נחותה, לא ערכית, מיותרת ולא חשובה. ואולם כיום, היא נחשבת להשכלה חיונית ביותר לחיי היום ולצרכים האנושיים. הבעיה היא שהיא נדירה והיא אינה נחלת הכלל.

 

 

 

יתרון אדיר

 

השכלה פיננסית מעניקה למי שרוכש אותה יתרונות עצומים על פני כל יתר האנשים. היא מאפשרת לאנשים לצאת לחופשי, לחיות טוב, להשתחרר ממעגל הצנע והעוני ולהפוך לאנשים גאים, בטוחים, מצליחנים ונערצים.

 

השכלה פיננסית אינה נגישה כיום כמעט בשום מקום. לא מלמדים אותה בבית הסספר, בתיכון או באוניברסיטה, אלא בעיקר דרך החיים עצמם.  

 

וטיפ לסיום: השכלה פיננסית חשובה מהשכלה מקובלת וכללית לעין שיעור. אם יש לכם את האפשרות לרכוש השכלה פיננסית ממישהו, שווה לכם להשקיע את כל מה שנדרש, משום שהתועלת שתהיה לכם מכך עולה עשרות ואולי מאות מונים על כל מה שתשקיעו. לעומת זאת, השכלה כללית היא דבר מיותר לחלוטין, ואם יש לכם את האפשרות לוותר עליה אתם תחסכו לעצמכם שנים רבות של בזבוז זמן וכסף.

 

 

רקע כללי   יואב ברנזון הוא אבי תורת התרפיה הגנטית ומומחה עולמי בתחום.    יואב ברנזון מוביל אנשים לפריצות דרך ולהצלחה בתחום האישי, הזוגי והעסקי ב-25 השנים האחרונות והוא נחשב לאחד המומחים המובילים בתחום בישראל ובעולם כולו. הוא מקבל לקוחות ישראליים וזרים מכל יבשות העולם ואף מגיע למפגשים אישיים בניו-יורק, ברלין ולונדון.    יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-2,060 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות והפיתוח העסקי.   ? שיטת GET   יואב ברנזון הוא ממציא שיטת GET - שיטה חדשנית, מהפכנית וייחודית לחלוטין הנחשבת לפריצת דרך עולמית. השיטה מביאה לשינוי התנהגותי ולגמילה מהירה ויעילה מדפוסי התמכרות, מתקיעויות ומהרגלים מזיקים וכרוניים. השיטה מבוססת על הנדסה מחדש של גנים במוח והיא מאפשרת גמילה ושינוי במהירות חסרת תקדים.   מדובר בתהליך הנפרס על פני 4 מפגשים בלבד, במהלכם הנטייה ההתמכרותית מדוכאת ונעלמת, ואינה שולטת עוד בהתנהגות המכור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב