דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צלם, על הכנסה פסיבית כבר חשבת? 

מאת    [ 01/11/2010 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2576 פעמים ]

ארנולד עבד שנים כצלם סטילס באירועים. לילות שלמים הוא בילה בחתונות, בר מצוות, בריתות, חתונות זהב, חנוכת בית ועוד. ההכנסה שלו הייתה טובה עד טובה מאוד. בלילות הוא נדד בין אולמות אירועים ובתים, ובימים שבהן הוא לא צילם, הוא מצא את עצמו עושה שיווק ומבצע פגישות היכרות.

בבקרים ארנולד עבד על התמונות שצילם בערב, מחק את התמונות הפחות טובות, ערך את התמונות הטובות, שיפץ אם צריך תמונות אחרות, פיתח את התמונות וסידר באלבומים. הכל לפי דרישת הלקוחות.

מבחינה מקצועית היה נראה שהוא על הגל הנכון. ההכנסה הייתה גבוהה, הוא אהב את העבודה, לקוחות עמדו בפתח הדלת והסכימו לכל מחיר כמעט. אבל משהו בכל זאת לא היה מדוייק עבורו. משהו לא הסתדר לו נכון. הוא בקושי רואה את אשתו והילדים, אם הוא חלילה וחס חולה אין מי שיחליף אותו (הוא פשוט לא ניתן לשכפול), הוא לא זוכר מתי הוא לקח חופשה בזמן האחרון והוא גם רצה לשבת עם חברים בגינה היפה אחר הצהרים.

ארנולד הבין שמשהו צריך להשתנות: סוג העבודה? הגישה שלו? הנישה בה הוא בחר לעסוק? מה? ואז זה קפץ לו לראש: הדבר שהוא הכי אוהב לעשות זה לצלם. ואז הוא לקח חופשה קצרה בארץ והחל לצלם. ולצלם, ולצלם... הוא צילם צימרים, בתי מלון, אתרים ארכיאולוגיים, נערות שביקשו לעשות "בוק", את עונות השנה, כבישים מיוחדים, עצים, פרחים, הרים ועוד.

את כל התמונות הוא מיין וערך, ושם אותם באלבום מעוצב. האלבום הפך ליצירת מופת. כעת נשאר לו רק למכור את הצילומים. אבל מי יקנה אותם?

זה הרגע בו ארנולד חיפש באינטרנט כיצד למכור את התמונות שלו והנה זה הגיע. ארנולד נתל באתר מדהים בשם Israel Images שמוכר את התמונות של צלמים מישראל לכל העולם. כל מה שצריך לעשות הוא להירשם כצלם לאתר, להעלות אליו את התמונות שלך לבדיקת העורך של האתר ובמידה והתמונות הן באיכות גבוהה הן מוכנסות לאתר. הרעיון כאן הוא, שכל תמונה שהעלה הצלם והיא אושרה על ידי העורך, עומדת למכירה על ידי האתר. במידה ותמונה של הצלם נמכרה, האתר משלם לצלם עמלה על כל רכישה.

כל צלם מקבל קוד גישה לחשבון שלו ורואה האם צפו בתמונות שלו והאם הן נקנו. ניתן לקנות את אותה התמונה מספר רב של פעמים על ידי מספר רב של לקוחות.

הדרך הטובה ביותר להרוויח באתר זה היא להעלות כמה שיותר תמונות בכמה שיותר נושאים. ככל שהנושאים יותר אמנותיים והתמונות פחות בנאליות ויותר מיוחדות הן נמכרות יותר. היות ולקוחות האתר מודעים לכך שהתמונות הן מישראל מומלץ ביותר להכניס תמונות נוף מהארץ, צילומי יודאיקה, ארכיאולוגיה ארץ ישראלית ועוד.

צלם יקר, למידע נוסף אני ממליץ לך ללכת בדרכו של ארנולד. כנס לאתר http://israelimages.com וקרא בעצמך.

 ישראל טלבי
http://israelimages.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב