דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו תקשור? 

מאת    [ 01/11/2010 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 2186 פעמים ]

תקשור הינה דרך לקבל מסרים מאנרגיות רוחניות ומהיקום שמסייעים לנו להביא תכנים לא מודעים אל תוך חיינו. התכנים הלא מודעים, שפעמים רבות מכתיבים את מהלך חיינו,  הופכים לנגישים וכך אנו מתוודעים לעולם שלם בתוכנות של רצונות ומאוויים ובעיקר  ידיעה מה נכון עבורנו בחיים אלו. לימודי תקשור עוזרים לנו להתחבר לתודעה גובהה יותר מהתודעה האנושית שמנחה אותנו בדרכינו. אם בעבר תקשור היה למיסטיקנים בלבד או לאנשים שנתפסו בתודעה הציבורית כתימהוניים שפרשו מהציבור לטובת עולם של שדים ורוחות, כיום אנשים רבים מעולמות ידע שונים פונים ללימודי תקשור. תחום זה נלמד בכל המוסדות לרפואה משלימה וכן במסגרות פרטיות בהן ניתן ליצור דינאמיקה אינטימית בין המשתתפים והמורה, דינאמיקה שמאפשרת חיבור מהיר יותר וטבעי יותר ליכולות התקשור שטבועות בכל אדם ואדם.
רבים ממקצועות הטיפוליים פונים ללימודי תקשור לאחר שהשלימו מסלולי הכשרה כאלה ואחרים על מנת להעשיר ולהעצים את יכולות התקשור שלהם. חשוב להבהיר כי לא רק מטפלים מתחומי הרפואה המשלימה שרגילים וחשופים לתכנים אלו ולא נרתעים מהם מגיעים ללמוד תקשור, גם מטפלים מתחומי העבודה הסוציאלית, תראפיה באומניות, פסיכולוגים ועוד בוחרים בשלב מסוים ללימודי תקשור. בקורסים אלו יש בדרך כלל מגוון של אנשים מתחומים ורקעים שונים. ההטרוגניות של הקבוצה מאתגרת ומפרה את הסובבים. לימודי תקשור מצריכים אומץ הכרוך הכול מסע אישי והסתכלות פנימה אך בעיקר דורשים רצון טוב והתמסרות. ככל שנחשפים לתכנים אלו ומתרגלים מתודות תקשור אם באמצעות מדיטציות, אם באמצעות כתיבה, אם באמצעות דמיון מודרך ודרכים אחרות, היכולת להתחבר למקומות האלו מתפתחת ממילא והחושים שלנו מתחדדים כך שבסופו של תהליך אנו מתחברים בקלות יחסית למקומות אלו. מטרת הקורס תקשור היא שכל אחד ילמד מהי הדרך הטובה עבורו לתקשר ולהתחבר לתודעה הגבוהה. לא כל מתודה מתאימה לכל אחד וכמובן יש כאלו שתמיד ממציאים את הגלגל ומוצאים דרך מוקירת משלהם לתקשר.
בקורס תקשור לומדים גם להגן על עצמנו אנרגטית. כאשר אנו מטפלים באחרים אנו מעבירים אליהם אנרגיה. המקומות הקישם שלהם לא יכולים שלא להשפיע עלינו ולכן חשוב ללמוד איך להגן על עצמנו על מנת לא להתמלא באמצעות הטיפול ולא להתרוקן.

מתעניינת בתחומים שונים לקבות רפואה אלטרנטיבית, נפש האדם, מדע וקוגניציה וכל מה שקשור לאנשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב