דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סידורי פרחים טריים כחלק מעיצוב פנים קבוע 

מאת    [ 31/10/2010 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2629 פעמים ]

הם הגרסה המפוארת והמשודרגת של זרי פרחים. סידורי פרחים הם אלו שיפארו ויקשטו את הבמה באירוע ייצוגי, או יונחו באולם אירועים בעת חתונה מהודרת. אלו אינם רק פרחים הצרורים יחדיו באגביות, אלא אמנות בפני עצמה: הבחירה של הפרחים המתאימים, השילוב ביניהם, המיקום של כל אחד ואחד מהם בסידור כפי שנבחר בשזירה קפדנית ומדוקדקת.

 

במקרה  של סידורי פרחים יפניים, אמנות בשם איקבנה, מדובר אף ביותר מזה: סידורי פרחים אלו הם מינימליסטים יחסית, והם נשזרים על פי חוקיות נוקשה. כל צמח בסידורי פרחים על פי תורת האיקבנה ניחן בסמליות כלשהי, ועל כן חשוב מאוד להתאים בין האירוע או מטרתו של הסידור למשמעות שמייצג כל צמח – בניגוד גמור לסידורי פרחים מערביים, שבהם הפרחים נבחרים לרוב בעיקר על פי יופיים והתאמת הצבעים ביניהם. מקורם של סידורי פרחים אלו הוא בפולחן דתי, אך עם השנים הפכו לאמנות חילונית.  כיום ניתן להזמין סידורי פרחים מכל חנות משלוחי פרחים, אולם אם אתם ניחנים בטביעת עין טובה ובחוש אמנותי, תוכלו בנקל להכין סידורי פרחים משלכם באופן עצמאי, על פי טעמכם האישי.

 

קודם כל, בחרו את הפרחים שברצונכם להשתמש בהם, ואת הקו הכללי של הסידור – התרצו סידורי פרחים גדולים מאוד עבור מרכז השולחן, או משהו צנוע ומינימליסטי יותר? לאיזה אירוע מיועדים סידורי הפרחים? האם לסידור יהיה צבע מרכזי עם צמחים שונים בגוונים דומים, או שילוב של צבעים שונים ומנוגדים זה לזה? סידורי פרחים בצבע אדום מתאימים יותר עבור אהובה, שכן צבע זה משדר תשוקה ולהט. סידורי פרחים לבנים מייצגים טוהר וניקיון, ויכולים להיות חגיגיים מאוד. ורדים הם פופולריים מאוד, בעיקר עבור סידורי פרחים לבת זוג. שימו לב שאינם מעמיסים יותר מדי פרחים גדולים ובולטים בסידור פרחים אחד, באופן שיגרום לו להיות צעקני – אם בחרתם סוג פרחים דומיננטי, שדכו אותו לפרחים קטנים ומינימליסטיים יותר, כדי לתת לו את מירב תשומת הלב.

 

חשוב לזכור שסידורי פרחים אינם רק עניין של אמנות שזירת פרחים המבוססת על טעם ועין טובה. פרחים אינם צבעים בידו של צייר. הם נובלים ומתכלים, ויש לבנות את הסידור באופן שישמור על אורך חיים מירבי בטרם יקמל ויאבד את יופיו. לכן, תמיד בכל חנות פרחים שמבינים בה את אופי העבודה יחתכו את הגבעולים של הצמחים המיועדים עבור סידורי פרחים בחיתוך אלכסוני, באופן שיגרום לגבעול לקלוט מים באופן הטוב ביותר. כדי שסידורי פרחים יישמרו לאורך זמן, חייבת להיות אופציה להשקות אותם – הציבו אותם באגרטל או בכלי אחר, ומקסימום שיזרו אותם לתוך ספוג ייעודי עבור סידורי פרחים. חשוב שלא יהיו עלים ופרחים הטבולים בתוך המים, אלא רק מעל המפלס.

 

השזירה מתחילה בפרחים הגדולים, ממשיכה לקטנים ונגמרת ב"פילרים" כגון גבעולים ירוקים, זרדים ופרחי ליווי מינימליסטיים. אפשר לשלב בתוך סידורי פרחים גם שוקולדים ומיני מתיקה כדי להפוך את המתנה לייחודית ומשמחת עוד יותר.זרים מתוקים קוראים להמצאה הנהדרת הזו, וכבר אפשר למצוא לא מעט זרים כאלו לשלוח לאהובתכם בשביל לגרום לה לחייך.

משה תבור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב