דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות קפה נספרסו 

מאת    [ 31/10/2010 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 5478 פעמים ]

מכונות קפה ביתיות הומצאו עבורנו - אלו שאוהבים לשתות קפה בחוץ, אבל גם לא מוכנים להתפשר על איכות הקפה שהם שותים בבית או בעבודה. מכונות קפה נספרסו הומצאו גם הן עבורנו - אלו שלא מוכנים להתפשר על איכות, עיצוב, מחיר או נוחות. כי למה שנתפשר?

 

מכונות נספרסו עובדות בשיטת הקפסולות הקלה והנקייה. בשיטה זו כל שעליכם לעשות הוא להכניס למכונה שלכם קפסולת קפה, ללחוץ על כפתור - ותוך פחות מדקה תקבלו כוס קפה מעולה חם ומהביל. אין פשוט מזה.

 

היתרונות של שיטת הקפסולות

 

קפסולות הקפה מגיעות במגוון טעמים ובדרגות חוזק שונות (כולל קפה נטול קפאין), וכל שצריך הוא לבחור מה מתחשק לנו, מתי שמתחשק לנו. המכונה האוטומטית כבר תעשה עבורנו את שאר העבודה, ללא כל טעות. הטעם של הקפה, כמו גם הכמות ומידת החום, נשארים מדויקים - נספרסו היא מכונת אספרסו מדויקת, שלעולם לא תכזיב אתכם.

 

הקפסולות של נספרסו שומרות על טריות הקפה לאורך זמן. הקפה מגיע מאזורים שונים בעולם, לרוב ממדינות כמו קולומביה או חוף השנהב, שם הקפה נקטף בצורתו הטבעית. בהמשך קולים את הקפה, טוחנים אותו ומעבירים לקפסולות אלומיניום. הקפסולות נשארות אטומות ולא חודר אליהן כל אור ואוויר, וזאת מתוך מטרה לשמור על הטריות והאיכות המרבית עד ליום שבו תשלפו אותן ותכינו לעצמכם כוס של קפה איכותי.

 

עיצוב שעושה חשק

 

העיצוב של מכונות נספרסו הוא חלק מהקסם שלהן. העיצוב המעוגל, הנקי והמודרני ומגוון הצבעים יוצרים לא רק מכונת קפה מצוינת, אלא גם רהיט דקורטיבי למטבח או למשרד. הנספרסו עשויה פלסטיק מט, שאינו מתלכלך בקלות מהקפה ומטביעות הידיים. ואם הוא כן מתלכלך, תשמחו לשמוע שהוא מתנקה בקלות, על ידי ניגוב פשוט ומהיר.

 

מכונות קפה שלא עובדות עם קפסולות נוטות ללכלך ולהתלכלך בכל שימוש בהן. בשיטות ההכנה האחרות הקפה מוכנס למכונה בתפזורת, ומכאן הדרך לבלגן גדול על השיש בבית או בפינת הקפה במשרד - קצרה. למי שהניקיון חשוב לו, מומלץ מאוד לבחור במכונה שעובדת על בסיס קפסולות. את הניקיון תוכלו להשאיר לה.

 

מכונת אספרסו גם נוחה מאוד לתפעול

 

הנוחות של מכונות קפה נספרסו אינה מסתיימת בקפסולות. צינורית הקצפת החלב מופעלת על ידי מתג ידני, וניתן להפעיל אותה ללא הצורך להחזיק בידית. המכונה מייצרת חלב מוקצף במרקם אחיד ללא בועות, ובטמפרטורה מושלמת. גם תפעול מיכל המים של המכונה נוח מאוד לתפעול - פשוט צריך לשלוף בקלות ולמלא מחדש.

 

היתרון הגדול באמת הוא המחיר

 

לא רק שהקפה שלכם יוצא טעים, לא רק שקל כל כך להכין אותו, אלא שאלו מכונות קפה אספרסו במחיר שווה לכל נפש. מופתעים? תתפלאו. מכונות נספרסו נמכרות בקשת מחירים החל מ-1,000 שקלים ועד כ-3,000 שקלים, תלוי בדגם.

 

המחיר הממוצע של מכונות נספרסו הוא כ-2,000 שקלים, כשמחירים של מכונות קפה על בסיס קפסולות מתוצרת אחרת עומדים על ממוצע של כ-4,500 שקלים, ויכולים להגיע גם עד 10,000 שקלים ויותר.

 

צאו וקנו

 

אם אתם שייכים אלינו - אוהבי הקפה המשובח - מכונת קפה ביתית היא חובה. אם אתם רוצים לפנק את עובדי המשרד ולהרשים את האורחים שלכם, אין כאן שאלה: מכונת קפה היא לא מותרות. ואם אתם אוהבים קפה איכותי במיוחד, קל להכנה ובאריזה יפה ומעוצבת, נספרסו היא התשובה שמאחדת את כל הדרישות האלו.

חברת "קופיטיים" הינה יבואנית מובילה של קפסולות נספרסו , מכונות קפה נספרסו , וכל מה שקשור לתחום קפה בארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב