דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד גינון - או: התחביב הבריא בעולם 

מאת    [ 31/10/2010 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2935 פעמים ]

לחזור מהעבודה ולהירקב מול הטלוויזיה זה רע מאוד, בייחוד אם יש לכם ילדים שלוקחים מכם דוגמה. הבעיה היא שמה כבר יש לעשות? ללכת לשיעור קיקבוקסינג? לקרוא עיתונים מהבוקר? לחפש ת'חבר4ים בשביל לפטפט איתם? מה לגבי פיתוח של תחביב נחמד, כזה שדורש ממש כלים לביצוע שלו ומאתגר אותך לקום וליצור משהו, בספורטיביות, עם הידיים, עם לכלוך וזיעה ועם התעסקות שדורשת כפפות, כשרות וציוד גינון כאילו הייתם איזה חקלאי שבא להפריח את שממה.

 

לא, זה לא מחשבה מוגזמת, אפילו אם אתם גרים בתוך עיר. לרובכם יש וודאי מרפסת, או גג בו ניתן להקים גינה לתפארת. כל מה שצריך זה דבר ראשון אפשרות להצליל את המקום בקיץ, לא בעבור הצמחים שתגדלו שם אלא בעיקר בשביל שתוכלו לשבת שם וליהנות מכל הירוק הזה שיצמח שם. מה שאתם צריכים בשביל לעשות את זה לבד היא רתכת שתחובר למקור כוח ותחבר כמה מוטות מתכת עליהם תפרסו בד חזק ומחורר.

 

אחרי זה סורו לחנות כלי גינון והצטיידו לכם בכל מה שנראה לכם קשור: ממזמרה ועד מעדר, דרך מגרפה ואת לחפירת תעלות באדמה, שמי יודע, אולי אפילו תוסיפו לה קומפוסט מעשה ידיכם. השתילה עצמה היא החלק הקל, שכן ניתן להשיג שתילים של כמעט כל פרי או ירק בכל משתלה. מה שנשאר זה רק לנקוש עשבים שוטים, לגזום את הענפים הסוררים, לחפור שוחות לאגירת המים ולהרכיב מערכת השקיה אוטומטית שתפעיל משאבות מים בזמנים קבועים, ככה שאפילו אם תתקעו בעבודה, שיח הלימון שצומח לכם בגינה לא ינבול.

 

כלי גינון יכולים להפוך את המלאכה לקלה ויעילה אך חשוב לזכור לשמור על תחזוקה נאותה שלם, לנקות אותם משאריות של אדמה או כל חומר אורגני שיכול לגרום להחליד, לעתים מומלץ ממש לשטוף אותם ולאחר מכן לייבש היטב ולמשוח בשמן שנועד למניעת הקורוזיה. בכלל: תמיד עדיף לשמור כלי עבודה שכאלו הרחק מהשיג ידם של ילדים ולאפסן אותם במחסן מאוורר לצד הגינה (מי רוצה להכניס לכלוך הבית ממילא?)

 

זכרו שתמיד תוכלו לרכוש עוד מכשירים שיאתגרו אתכם לבצע משימות מורכבות יותר ויותר בהם תוכלו להתגאות. וכך גנרטור יוכל לספק לכם חשמל לצרכיי ריתוך של מעקה או גדר, פרגולה או סוכך או בכלל לתאורה לקראת המסיבה הלילית שתערכו שם עם החברים לרגל חנוכת הגינה החדשה (והתחביב הירוק, הבריא, הסקסי והאקולוגי ביותר שאפשר להציע לגברים היום)  עם ארוחה שתורכב מפירות וירקות שגדלו ממש שם, לתפארת מדינת ישראל.

משה תבור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב