דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הזמנות לחתונה ברמה גבוהה 

מאת    [ 31/10/2010 ]

מילים במאמר: 687   [ נצפה 3806 פעמים ]

לרוב מי שאינו עוסק בתחום עיצוב הזמנות לחתונה לא יודע שישנם מרכיבים רבים שתורמים לעיצוב ברמה גבוהה של הזמנות לחתונה. על מנת ליצור הזמנות אסתטיות ומרשימות לחתונה יש לתכנן את ההזמנות היטב ולהקפיד על כמה פרטים חשובים:

 

  • תכנון הזמנות לחתונה העיצוב למעשה מתחיל בשלב תכנון ההזמנות לחתונה. על מעצב ההזמנה לחתונה לחשוב ולתכנן מראש את ההזמנה. הוא צריך לחשוב אם ההזמנה לחתונה שהוא מעצב תהיה חד-צדדית (כלומר מודפסת על צד אחד של הנייר) או דו-צדדית (מודפסת על שני צדי הנייר) או שהיא תהיה הזמנה מתקפלת.

בנוסף לכך, מעצב ההזמנה לחתונה צריך לתכנן אילו אלמנטים יופיעו על גבי ההזמנה: טקסט, תמונות, עיטורים גרפיים, איורים וכדומה. אחרי שהמעצב הגרפי יודע אילו אלמנטים עליו לשלב בהזמנה לחתונה הוא יכול לתכנן איפה למקם כל אלמנט בהזמנה.

על פי האלמנטים שעל המעצב הגרפי לשלב בהזמנות לחתונה הוא יודע באיזו תוכנה גרפית כדאי להשתמש. יש כמה סוגים של תוכנות גרפיות שבעזרתן ניתן לעצב הזמנות לחתונה. יש להתאים את התוכנה הגרפית לעבודה על הזמנות לחתונה לפי האלמנטים שעל ההזמנות להכיל. שימוש נכון בתוכנות הגרפיות יתרום לעיצוב הזמנות לחתונה באיכות גבוהה.

 

  • גודל ההזמנות לחתונה – גודל ההזמנות לחתונה נקבע על פי המעטפות שאולמות האירועים מספקים. לרוב המעטפות להזמנות הן בגודל 13X19 ס"מ או 11X23 ס"מ. צריך להקפיד על יחס אסתטי בין אורך וגובה ההזמנה לחתונה. הגדלים המומלצים להזמנות לחתונה מבחינה אסתטית הם 12X17 ס"מ (שיכנסו בצורה יפה למעטפות בגודל 13X19 ס"מ) או 10X20 ס"מ (שיתאימו למעטפות בגודל 11X23 ס"מ).

כשהמעצב הגרפי מתכנן הזמנה לחתונה הוא דואג לשמור על מרחק מקצוות ההזמנה. זאת על מנת שהטקסט שעל גבי ההזמנה לחתונה וגם חלקים אחרים בהזמנה לא יחתכו בצורה לא רצויה.

כמו כן, המעצב הגרפי לא ממקם את הטקסט או פרטים חשובים אחרים קרוב לקצוות ההזמנה לחתונה גם משום שזה לא יראה אסתטי.

 

  • ביצוע עיצוב ההזמנות לחתונה – אחרי שהמעצב הגרפי תכנן את עיצוב ההזמנות לחתונה והחליט על גודלן, מה שנשאר לו לעשות הוא לבצע את עיצוב ההזמנות. הוא פותח דף בגודל שבחר להזמנות לחתונה בתוכנה הגרפית המתאימה לפי האלמנטים שעליו לשלב בהזמנות לחתונה. הוא ממקם בהזמנה לחתונה את התמונות הרצויות, את הטקסטים ושאר האלמנטים. אם יש צורך הוא מעבד את התמונות שעל גבי ההזמנה.

צורך בעיבוד התמונות שבהזמנות לחתונה יכול לנבוע מכמה סיבות: אם מעצב ההזמנה לחתונה רוצה ליצור קונטרסט שיראה טוב יותר, אם הוא רוצה לשנות את צבעי התמונות, אם הוא רוצה להדגיש פרטים מסויימים בתמונות כך שיתאימו יותר להזמנה לחתונה, אם הוא רוצה למחוק חלקים בתמונות וכדומה.

בשלב עיצוב הטקסט שמופיע בהזמנה לחתונה המעצב הגרפי בוחר גופן שנראה אסתטי ומתאים ליתר האלמנטים המופיעים בהזמנה. כמו כן, על מעצב ההזמנה לחתונה לוודא שהגופן שבחר הינו קריא. מעצב ההזמנה לחתונה דואג לבחור בגודל גופן שיהיה נוח לקריאה. הוא מגדיל את החלקים החשובים בהזמנה, כמו שמות המתחתנים ותאריך החתונה. הוא מקטין את החלקים הפחות חשובים, כמו הטלפונים לאישור ההגעה. כך הוא מאפשר למוזמנים שמקבלים את ההזמנות לחתונה קריאה נוחה של הטקסט המופיע בהזמנות. כמו כן, יצירת היררכיה בעיצוב הטקסט שבהזמנות לחתונה תורמת לכך שההזמנות תראינה אסתטיות.

מעצב ההזמנות לחתונה מקפיד על ריווח נכון בין המילים ובין השורות בטקסט שמופיע בהזמנות לחתונה. זאת גם על מנת לתרום לקריאה נוחה של הטקסט וגם כדי לתרום לאסתטיקת ההזמנות.

את צבעי הטקסט מעצב ההזמנות לחתונה מתאים ליתר האלמנטים בהזמנה. הוא בוחר בצבעים שלא יקשו על קריאת הטקסט המופיע בהזמנה לחתונה. הוא יכול להדגיש את הפרטים החשובים בהזמנה על ידי צביעתם בצבע שונה מיתר הטקסט.

 

עיצוב הזמנות לחתונה ברמה גבוהה מתחיל מתכנון נכון והקפדה על כל הפרטים. ליצירת הזמנות אסתטיות לחתונה אין חוקים, אבל אם בוחרים במעצב מקצועי של הזמנות לחתונה הוא ידע לתכנן היטב את ההזמנות ולהתייחס לכל אחת מהנקודות שצויינו כאן.

 

 

מזל טוב!

 

אפשר לפנות אליי להתייעצות ועזרה בנושא.

 

הזמנות לחתונה שעיצבתי

 

נטע לופו

מעצבת גרפית

נטע לופו


מעצבת גרפית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב