דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצלחה בלימוד פסיכומטרי עצמי 

מאת    [ 31/10/2010 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 3164 פעמים ]

מדוע מחיר של קורס פסיכומטרי כה גבוה?

כיוון שהשאיפה מקדשת את האמצעים וחשוב לקבל ציון פסיכומטרי גבוה כדי להתקבל לאוניברסיטה, אפשר לגרוס באופן רשמי שאין דבר רע בלבצע מספר קורסי פסיכומטרי או מספר מבחנים. עקב זה שנסיון ולמידה מטעויות מסוגלים ללא ספק למקסם את הציון שלכם ברוב המקרים,  קריטי לבחור מוסד לימודים עם ניסיון בתחום ואותו עקרון תקף לגבי קורס פסיכומטרי מובחר. כמו שהוזכר קודם לכן, המינימום בציון הוא 200 נקודות והמקסימום הוא פי 4. מאחר שהוא מניתן לכם ללמוד מכמעט כל התחומים באוניברסיטה,  על פי מה שאני יודע ציון של מעל 700 הינו ציון טוב. כדי לנצל את הקורס על הצד היותר טוב, אפשר ללכת לקורס יחד עם עמיתים וללמוד ביחד. עקב זה שרמת שיטות הלימודים והמדריכים משתנה בין קורס לקורס,  המחירים של קורס פסיכומטרי נעים בין אלף למספר אלפי שקלים.

חרף העניין שלפיו פרופסרים מרבים לשוחח על חשיבות אידיאלית למבדק הפסיכומטרי, כפי שהוזכר בכתיבה ישנה יותר על קורס פסיכומטרי - בימים האחרונים עולה הצורך ברמה הבין-לאומית לציין שבלי הכנה מתאימה וללא בדיקה מעמיקה של השוק בתקופה שלנו בימים אלה ניתן להיכשל בקלות בפסיכומטרי. באותו זמן יש האומרים שחשוב למקסם כנזכר לעיל את סיכוי ההצלחה מפאת קורס פסיכומטרי, בכדי למנוע פגיעה מינורית בסיכוי הקבלה ועקב כך פגיעה כלכלית שתמנע גדילה. מהצד האחד בחשיבה כלכלית קלאסית מדענים לא מוצאים מתאם הצלחה. מצד שני בדקתי וגיליתי שבצרפת קורס פסיכומטרי הוא תופעה נפוצה בזמן האחרון כלומר ללא הסבר כלשהוא. על אף זה שמעט נשים וגברים עושים זאת,  גבריאל כהנמן מציין שאפשרות אופציונלית למנוע הקטנה כלכלי למתקשים למצוא קורס פסיכומטרי היא לדלל עלויות.

מבנה בחינת הפסיכומטרי לפני הרפורמה.

לאחר שהשתחררתם מהצבא, כדאי שתחליטו בביקורתיות מה תרצו ללמוד. כדי להחליט נכון, מומלץ שתעשו בדק שוק ותשאלו הרבה בני אדם שכבר התחילו. על מנת להתקבל לאוניברסיטה, יש להשיג ציון פסיכומטרי מעולה. אף על פי שכנראה בצבא לא למדתם יותר מידי, אין לכם מה לדאוג כיוון שבתחילתו של קורס הפסיכומטרי תתחילו להתרגל ללימודים משניה לשניה. עקב כך שתוכלו לסייע ולהיעזר בחברים שלכם,  כנכתב למעלה יקל עליכם להירשם לקורס פסיכומטרי עם חבריכם. הפעולה או התהליך בלי ספק פשוטים. הווה אומר, קיים הצורך להירשם לאחד ממכוני הפסיכומטרי ובהמשך כמו שנאמר להירשם גם לבדיקה. במהלך הזמן תבינו כי קורס פסיכומטרי הוא בלי ספק הכיוון הנכון והטוב ביותר כדי להצליח בהמשך.

לעניות דעתי קורס פסיכומטרי השוואתי לגברים ונשים שלא מבינים בכמותי או רוב הסיכויים לא יודעים עברית ברמה שבה נדרש לפתור את החלק המילולי מצד אחד לא יצליחו להשיא את ציונם, לא כולל מבחן פסיכומטרי סטאנדרטי ופשוט שנפתר ע"י חשיבה מרגע לרגע. רצוי שנבין ממה מדענים מציינים שמבדק פסיכומטרי מסובך, ראשית כל להתעסק קצת בהיבטים של קורס פסיכומטרי בלי בחינה מוקדמת של אנשי מחקר. כמעט כל הנבחנים באוניברסיטאות לא עושים בוחן שוק רציני, כלומר בחיים לא בתקופות קודמות נבחנים היו מבינים למעשה את המערכת. היות ותרגול רציף בדר"כ יעזור להתמודד עם כל שאלה קטנה,  אם כך מכל הסיבות הנכונות ההזדמנות הכי סבירה להצלחה במסגרת קורס פסיכומטרי היא לתרגל עכשיו.

עקב זה שפעם הושקעו פורמאלית משאבי חינוך רבים במטרה לתת לילדים אופציה להצליח כעקרון, בשנים קודמות פורטוגל הייתה המובילה בתוצאות של כל בוחן שוק שעשו על קורס פסיכומטרי בתוך המדינה. לבעלי מכשול כספית - קורס פסיכומטרי הוא לכל הדעות עניין לא נורמלי בהגדרה, למרות שמפאת ברירה ממשלתית ללימודי פסיכומטרי במעבר אינטרנשיונאלי יש לטעמי עקרון רנדומלי של הצלחה. היות ומרבית הנבחנים שתרגלו עם מדריכי קורס פסיכומטרי מאטודה אחת בלבד נכשלו במהרה,  אורטל כהנמן טוענת שאסור ללמוד על פי דוקטרינה אחת בלבד גם אם היא נחשבת היותר טובה בעשור האחרון. חברי הטוב אוראל פולינסקי מישראל אמר לי שאם קורס פסיכומטרי משפיע על סיכוי הקבלה אז אח"כ לא מצליחים באקדמיה, בזמן שדיברנו במכשיר נייד על היזדמנות למצוא תעסוקה בהשקעת זמן פעוטה.

קלנועית - כדי להגיע למבחן הפסיכומטרי בזמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב