דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית עם נשמה 

מאת    [ 31/10/2010 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3158 פעמים ]

ישנם דברים שפעם היו אופנה, ואף אחד לא חלם שיום יגיע והם ישובו לכבוש את חיינו בסערה. כך למשל היה עם שמלות המקסי הפירחוניות, עם הפורמייקה הנושנה ועם פירטי הפלסטיק הססגוניים, וכמובן עם הטפטים.

אם גם אתם מכורים לנוסטלגיה ומעונינים לחוות את הנוסטלגיה באופן יומיומי ולהפוך אותה לשגרת חיים, יש באפשרותכם לעשות זאת ע"י עיצוב הבית באווירה נוסטלגית.

כל הליך של עיצוב פנים מתחיל בהגדרת החלל והמרחב הדירתי או המשרדי בהתאם לצרכי דייריו והעושים בו שימוש. עיצוב פנים חייב להתבצע תוך כדי אפיון הצרכים השונים שלכם בתוך המרחב הדירתי, וזאת על מנת לאפשר לכם "ניצול" חכם יותר של השטח העומד לרשותכם, וכמו כן, ניצול פונקציונאלי של המרחב. עיצוב פנים בדירות ובתים פרטיים מתמקד בכל אחד מחללי הדירה השונים באופן נקודתי, ולעיתים ניתן לאפיין את מטרות העיצוב במסגרת הגדרת קונספט עיצובי לכל חלקי הדירה, לדוגמא: עיצוב פנים באווירה כפרית, הייטקיסטית, אירופאית וכדומה.
עיצוב פנים מתבצע על פי תכנון יסודי וקפדני של כלל המערכות הנלוות להליך העיצוב, כגון: תשתיות חשמל, תאורה, מיזוג אוויר, אינסטלציה ועוד. במקביל, עיצוב פנים עוסק באופן ישיר במיקום והצבת פריטי הריהוט בתוך חלל הדירה או המשרד, וכל זאת לאחר גיבוש רעיונות יצירתיים ופונקציונאליים לעיצוב הדירה או המשרד.

איך עושים את זה?
כיום תחום עיצוב הבית ותתי הענפים שלו  מלאים במוצרים ובפריטים נוסטלגיים המשרים על כל הבית אווירה נוסטלגית.

ריהוט נוסטלגי -

בחנויות העוסקות בריהוט עתיק ניתן למצוא כיום רהיטים שונים מסוגים שונים המעוצבים בעיצוב קלאסי נוסטלגי החל משידת עץ  קלאסית של פעם שיש לה עיצוב עתיק וכלה בספת סלון קלאסית המזכירה את אותן ספות עתיקות שהיו בשימוש לפני מאה שנה ויותר.

אביזרי מטבח נוסטלגיים -

כיום ניתן למצוא אביזרי מטבח שונים המעוצבים בעיצוב קלאסי ועתיק , יש גם חפצי מטבח המעוצבים בעיצוב נוסטלגי ועתיק ממש כמו פעם הם מערכות כלי הגשה, צלחות וכוסות, מגשים, ועוד ועוד.

טפטים -
הטפטים עשו קאמבק יצירתי  שתופסים תאוצה עם היצע מסחרר של צבעים, מרקמים, דוגמאות וחומרים איכותיים. סגנונות הטפטים נעים מקלאסי-מלכותי ועד מודרני-עתידני. והישום קל, רק לא עוד קירות שלמים מכוסים בטפט, אלא כיסוי אלגנטי של שטח מסויים ומצומצם בחלל, הנותן טאץ יחודי לחדר כולו.

עיטור קירות הבית בעזרת תמונות נוסטלגיות –

ישנן תמונות הסטוריות הקשורות להסטוריה המשותפת של העם היהודי ויש גם תמונות נוסטלגיות שבעזרתן יכול כל אחד להתחבר להיסטוריה האישית שלו והזכרונות האישיים שלו. מדוע הפכנו בשנים האחרונות להיות גרופים של רטרו? מה עושה לנו הספה מבית סבתא או מנורה מתקופה אחרת שרבים מאיתנו אף לא לקחו בה חלק? מסתבר שהחזרה אל העבר מעלה פרץ של געגועים אל השנים העליזות ותקופת התמימות שהיו כאן פעם. כמובן לא לשכוח לשמור על ניקיון הבית למרות שמדובר בפריטים לאספנים.

אז אם אתם אוהבים להתרפק על זכרונות העבר ורוצים לחוש את הנוסטלגיה לא רק בערבי השירה  בציבור ולא רק בחוג ריקודי העם, נסו לעצב את ביתכם כבית נוסטלגי שיעניק לכם שגרת חיים נוסטלגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב