דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמבטיות chibi bath 

מאת    [ 30/10/2010 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 1926 פעמים ]

אמבטיות - מאז ולתמיד

נראה כי אנו מקבלים את כל העניין של אמבטיות בחדר אחד או במספר חדרים בבית שלנו, כדבר מובן מאליו. אם נקדיש לכך מחשבה קצרה ביותר נגלה מיד כי רק מרגע שבו הצליח האדם להתפתח בצורה כזאת שמים זורמים הם דבר אלמנטארי בכל בית במדינה מפותחת, יש לאותן אמבטיות חלק בלתי נפרד מאורח חיינו. בעבר הרחוק היו אנשים צריכים לחפש בתי מרחצאות גדולים וציבוריים שבהם היו זוכים סופסוף לעונג שבמים מחיים כל כך ששטפו את גופם המיוזע.
נסו לחשוב על כך שלא תוכלו במשך תקופה מסוימת להיות במצב שבו האמבטיות שלכם לא מסוגלות לשרת אתכם (לא תוכלו להתפרק על איזו טבילה חמימה, לא תוכלו לרחוץ את הילדים הקטנים בצורה בטוחה וקלה, ועוד דברים נוספים שלא תוכלו לעשות). די ברור שמיד תגלו עד כמה חמורה היא הבעיה. לכן אמבטיות הם מוצר שבעבר שירת אולי רק מלכים וקיסרים אבל היום כבר ברור כשמש כי עתידן הוא להישאר כחלק מחיינו.

אמבטיות – מהבסיסיות ועד למתוחכמות

אם בעבר היינו מחפשים רק איך למלא את הצרכים שלנו בצורה הכי בסיסית שיש, הרי שכיום אנו לא ממש מתפשרים על ה"פרקטיות" והיעילות של המוצר אותו אנו מעוניינים לרכוש. אמבטיות בימינו הן מוצר שיכול להגיע בצורה בסיסית ולעמוד בציפיות של מי שהשקיע בה סכום תואם למטרותיו, אך השמיים הם הגבול בכל מה שקשור לתחכום שיש גם במוצר זה.
אמנם אנחנו מדברים על אמבטיות ולא על מכשירי היי טק מתקדמים אבל בכל זאת, מתי ראיתם בעבר תאורה צבעונית בתחתית או בצדה של אמבטיה מפוארת או ג'אקוזים שיודעים להזרים מים בשיטה היגיינית? אין כמעט מוצר שרמות תחכום מסוימות לא הגיעו אליו. ג'אקוזים למשל הם אמבטיות שמותקנת בתוכן מערכת ללחץ מים חכמה שממנה אנו נהנים כמסאג' המשחרר את גופנו מלחצים ואף מכאבים בדרגות שונות.

אמבטיות – הדגש המיוחד על העיצוב

לעתים זו העין שלנו שמכריעה בקניה של מוצרים מסוימים, כך שבנוסף על החיפוש אחרי אלמנטים שישרתו אותנו, בקניית מוצר כמו אמבטיות, אנו מחפשים גם שהן תעשנה את העבודה בכל מה שקשור לעיצוב התואם את צו האופנה האחרון. עיצוב הבתים בכלל, והאמבטיות בפרט, הוא דבר העומד כנגד עינינו בכל שלב כמעט במהלך חיינו.
לא מעט פעמים אנו מוצאים את עצמנו מחליטים החלטות רבות בהתאם לעיצוב שממנו התרשמנו מאוד, גם אם הדבר יוצר לפעמים שינויים בתכנונים המוקדמים שלנו. לעיצוב יש חשיבות רבה מאוד בחיינו (בואו נודה בכך ששתי עוגות באותו טעם מדהים ירשימו אותנו בצורה שונה אם אחת תוגש בצורה מרשימה ויפה ואילו השנייה תראה קצת "עקומה"). עיצובי אמבטיות הם מרשימים בצורה יוצאת דופן. המגוון הרחב והמקורי של אמבטיות הוא זה המאפשר לנו לעצב את חדרי האמבטיה בצורה מושלמת.

ניר גרטי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב