דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירות לקוחות שבא מהלב 

מאת    [ 29/10/2010 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 4030 פעמים ]

רבות דובר על חשיבותה של אחריות אישית. בכבישים, בתרומה חברתית, בשמירה על איכות הסביבה וגם במקום העבודה - מעשה אחד קטן שלנו יכול להיות בעל השפעה מכרעת. לא תמיד זה קל לקום ולעשות. במקרים רבים יש לנו רצון בשפע, אך גם לא מעט תירוצים. בעולמנו הציני והתחרותי, לא תמיד אנו מוצאים את הזמן והאנרגיה להשקיע ולפעול, גם למען מטרה שנראית בעינינו חשובה. "אני בסך הכל אדם אחד, איזו השפעה כבר יש לי?", "שום דבר שאני אעשה לא באמת יחולל שינוי". משפטים כאלו ואחרים שומעים יום יום, בכל מקום.

 

לא כך היה ג'וני בן ה-19 , אורז מוצרים בסופרמרקט הלוקה בתסמונת דאון. ג'וני השתתף עם כל עמיתיו בסדנת שירות לקוחות. אך בניגוד לעמיתיו, הוא האמין כי בכוחו לשנות. חדור מוטיבציה והמון אהבת אדם הוא מתחיל לכתוב משפטים של שמחה ואופטימיות ולהכניסם לכל שקית שהוא אורז. העמדה בה הוא עובד הופכת לעמוסה מכולן והלקוחות שמחים ומחייכים כל הדרך לקופה. אך השפעת מעשיו של ג'וני לא נעצרת כאן. עד מהרה, כל העובדים מתחילים לחפש אחר התוספת הקטנה שלהם לשיפור השירות, החתימה האישית שתותיר זכר של יחס בלתי נשכח! סרטה של מולטידע "סיפורו של ג'וני" מגולל באמצעות דרמה מרגשת את סיפורו האמיתי של ג'וני. הוא מראה כי כל אחד מאיתנו יכול לחולל שינוי. בייחוד נכון הדבר בשירות לקוחות - כשאנו מתמקדים באמת בצורכי הלקוח שלנו, ומראים לו שאכפת לנו, ואז עושים משהו מעבר לכך כדי להפתיע ולשמח אותו, הוא יהיה לקוח נאמן לכל חייו. שירות לקוחות מעולה בא מן הפנים החוצה, מהלב.

 

מסר דומה מועבר בצורת מטאפורה מקסימה בסרט  "כוכב הים", אשר מספר סיפור קצר אך מעורר מחשבה, אודות משורר שנוהג לטייל על חוף הים, שם הוא נתקל יום אחד באיש צעיר משליך כוכבי ים אל המים. אותו משורר מביט בפליאה על הבחור וכשהוא שואל אותו למעשיו, משיב הבחור כי בקרוב תגיע הגאות ואם לא ישיב את כוכבי הים למים, הם ימותו. המשורר בתגובה מציין בפני הבחור את העובדה שישנם כוכבי ים רבים על החוף וכי ממילא לא יתאפשר לו להציל את כולם. הבחור מרים כוכב אחד מתוך אינסוף הכוכבים, משליך אותו אל המים ואומר: "עבורו חוללתי שינוי". למחרת שב המשורר אל חוף הים ומבלה את כל אותו היום, עם הבחור הצעיר, בהשלכת כוכבי ים אל המים.

 

בסופו של דבר, זו הבחירה שלנו. אנו יכולים לבחור להמשיך להביט על הדברים מהצד, לתת לחיים לחלוף על פנינו מבלי לחולל שינוי. אנו יכולים להמשיך לדבר על מה שמפריע - או שאנחנו יכולים לקום ולעשות!

לא משנה מהו תפקידנו ואילו שינויים מתחוללים בסביבתנו. זה לא משנה מה הבוס עושה, מה עמיתינו עושים, או מהם סיכויי ההצלחה. עם תחושת שליחות ויעד לצד אמונה עצמית ומוטיבציה לביצוע - השמיים הם גבול!

אם ג'וני יכול לעשות את זה, אין כל סיבה שכל אחד מאתנו לא יוכל !

מולטידע מפעילה ספריה מקצועית ועדכנית של סרטים המיועדים למקומות עבודה ומהווים כלי עזר לביצוע כל סוגי הלמידה בארגון. 09-9585907 multyeda@inter.net.il ת.ד. 40 קיבוץ שפיים


שפת גוף


תרבות ארגונית


שורשים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב