דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על דייטים, מערכות יחסים ושוק ההון 

מאת    [ 28/10/2010 ]

מילים במאמר: 899   [ נצפה 2456 פעמים ]

מה בין שוק ההון ומערכות יחסים?

"למה כל הדרמה הזו בפגישות הראשונות" שואלת מירנדה את קארי, בפרק מוצלח של Sex and the' city'. "כי אני באמת מחבבת אותו ואת יכולה לתאר לעצמך מה זה עושה לבחורה כשהיא מבינה שהיא באמת מחבבת את הבחור". "אוקי, הבנתי. את לא צריכה להסביר...". עונה מירנדה.

קארי כותבת במגזין ניו יורקי "יותר מאוחר באותו היום התחלתי לחשוב על שוק המניות, על דייטים ועל פגישות. האם באמת הם כל כך שונים זה מזה? הרי, אם יש לך מניה לא טובה את יכולה לאבד את כל מה שיש לך, אם יש לך דייט לא טוב, את גם יכולה לאבד את שמחת החיים והרצון להמשיך הלאה. ולהפך- אם הדייט היה טוב, הערך של הבחור רק עולה ועולה, כמו במניות.
 אז כשזה נוגע למניות ודייטים אני לא יכולה מלהימנע מהשאלה- למה אנחנו ממשיכים להשקיע? ואם מדברים על השקעות עם סיכון גבוה, מערכות יחסים הן תמיד סיכון גבוה וזה כולל דייט, חברות, אהבה, נישואין.
אם כך... למה אחרי שמתגרשים ועוברים את כל התהליך הקשה הזה אחד נגד השני, אנחנו ממשיכים לחפש את הדייט הבא, את בן הזוג הבא ולוקחים שוב סיכון של מערכת יחסים עם סיכון גבוה?

הבנות בסקס אנד The City תמיד לוקחות סיכונים. מירנדה בדיוק גילתה שהיא אוהבת את סטיב והולכת להציע לו להיפגש לארוחת ערב, בו היא מתכוונת לגלות לו את האמת על אהבתה אליו. שרלוט הסכימה, אחרי התלבטויות רבות, שהיא מאוד אוהבת את הארי והיא הולכת לשנות את דתה ולהפוך ליהודיה. וקארי, קארי התקשרה לברגר להציע לו לבוא עכשיו לשכונה, ככה ספונטנית ומבלי שהספיקה להשקיע בהופעה כהרגלה, וללכת ביחד לסרט. סמנטה, סמנטה היא מלכת הלקחת סיכונים. בייחוד עם גברים. כל אחת ומידת הסיכון שהיא לוקחת במערכת היחסים שלה.

אחרי לילה לא מוצלח עם ברגר,קארי כותבת. "הכל טרי ורענן בפגישות הראשונות.הכל מלהיב וראשוני, הכל בעצם כמו משחק מקדים. והנשיקות, הו הנשיקות הן הכי נהדרות בעולם כשזה רק בהתחלה. ואז בא הקטע כשנכנסים למיטה והוא לא מצליח להעמיד אותו וכשכבר כן, הסקס נוראי."

השיחה ממשיכה במסעדה. סמנטה שואלת "נו, איך היה"? קראי עונה "היה בסדר". סמנטה "פרטים!" קארי "היה בסדר. לא רוצה לדבר על זה". "מה? סמנטה לוחצת". "לא עמד לו" קארי נשברת ומספרת. "הוא לא יכל להעמיד אותו ואת לא רוצה לדבר על זה?!". "עזבי, זו רק הפעם הראשונה ואני לא רוצה לעשות מזה עניין גדול. תראו, היא מתחילה להצטדק, אנחנו טובים בנשיקות, אנחנו טובים במסעדות, בדיבורים, בטיולים בניו יורק ובקניות, אבל במיטה, היא מודה, אין בינינו כימיה. כימיה של סקס. זה קורה, היה שקט בסקס שלנו".

נהייה כזה שקט, אף אחת לא מדברת. מירנדה שואלת "כמה שקט זה היה?" קארי עונה "כזה שקט ששמעתי את המעלית יורדת ואת הדלת של השכנים נפתחת ואפילו את האוטובוס עוצר בתחנה ברחוב ליד."

ואז שרלוט, כמו שרק שארלוט, יורה לאוויר אמירה: "החלטתי להפוך ליהודיה" הן מסתכלות עליה במבט מופתע. "תראו, הוא גורם לי אושר, גורם לי לצחוק, אני מרגישה איתו נהדר, אני יכולה להיות איתו מי שאני באמת  והסקס, או הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים."

הן יוצאות מהמסעדה ונפרדות. קארי ומירנדה ממשיכות לפיצרייה לאכול פיצה, כי במסעדה הפלצנית הניו יורקית, הגישו רק ירקות בכל מיני צורות. מירנדה ממשיכה את השיחה "תראי, זו הייתה רק הפעם הראשונה ואתם צריכים לעבוד על זה". "זו הבעיה" קארי עונה "אף פעם לא הייתי צריכה לעבוד על זה עם מישהו שבאמת מוצא חן בעיני". היא חשבה שאחרי כל מה שהם עברו ביחד ועד שהגיעו למיטה הכל יהיה פיצוץ מדהים. מירנדה אמרה לה שהיא חושבת שאולי זו הבעיה, שיש לה ציפיות גבוהות מידי ביחסים.

קארי ממשיכה לכתוב את הטור שלה. היא כותבת על הציפיות הגבוהות שיש לנשים מסקס ועל הציפיות שיש לכולם מדייטים ועל הבעיות שצצות גם אם הסקס היה פיצוץ. הנה שארלוט, מצאה מישהו שחשבה שלעולם לא תרצה אפילו להראות איתו בחברה כי הוא נמוך וקרח אבל הסקס איתו מדהים, אבל אז הסתבר שכדי שיתחתן איתה היא צריכה להפוך להיות יהודיה.

קארי אומרת לסמנטה שהיא רוצה לדבר על זה עם ברגר, לבדוק איתו מה קורה בניהם במיטה. סמנטה אומרת לה "שלא תעזי. גברים לא אוהבים לדבר על זה שהם לא טובים ובטח לא בסקס. נשים היא אומרת, צריכות לדעת להדליק את הגברים שלהם, לשחק משחקים מלוכלכים, לומר מילים גסות, להתלבש מגרה."

הן הולכות ביחד לחנות לבני נשים וקונות חזייה ותחתונים סקסיים ואיך לא, סנדל אדום וסקסי על עקב גבוה עם פרווה מקדימה. קארי מתכננת לפתות ולגרות את החבר שלה.

בלילה קארי וברגר חוזרים הביתה שיכורים ונרדמים לפני שהיא מצליחה להתפשט ולהראות לו את הבגדים הסקסיים. רק בבוקר כשהם מתעוררים הם מתוודים אחד בפני השני על מה שהם מרגישים בקשר לסקס שהיה בניהם. אחר כך הם מבטיחים שתמיד ידברו אחד עם השני על מה שמפריע ושלא יתנו לדברים להיגרר לדרמה גדולה.

ישבתי עם חברה בבית קפה ניו יורק בווסט וויליג וטחנו את הנושא - 'אז למה?'.
למה תמיד כשזוגות נפרדים זה בדרך כלל כי הם לא דיברו באמת אחד עם השני, לא הקשיבו ונתנו צ'אנס אמיתי לשני להסביר מה הבעיה? לא למדו מספיק את הקודים ו"השפה" אחד של השנייה?
אז  למה? אם בדרך כלל יש דרמות בפגישות ראשונות ויש דרמות בפרידות ויש מלא סיכונים במערכות יחסים.
ואם מערכת יחסים זה באמת כמו מניה? שצריך לדעת באיזו לבחור, מה הרקע שלה, מי ההורים שלה? ומה היא עשתה בשנה האחרונה?
ואם מערכות יחסים הן כמו משחק בבורסה, הימור עם סיכון גבוה לכאן או לכאן...

אז למה בעצם שלא ניקח כולנו קורס להכרת שוק ההון?
דא?!!!!

*

מה דעתכם בעניין?

 

המשך פוסטים על ניו יורק ומערכות יחסים תוכלו לקרוא באתר שלי 'ניו יורק. אני ומנהטן'.

 

אורה רטס-דוידוביץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב