דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על הסרת שיער-חלק א' 

מאת    [ 28/10/2010 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2405 פעמים ]

 

הקיץ כבר כמעט מאחורינו, המכנסיים הקצרים והחצאיות ייזנחו בקרוב לאנחות, אבל כל זה לא אומר שגם בתקופת החורף אין סיבה לשמור על האסתטיקה.

ישראל, על מזג האוויר החמים שלה, היא אחת מהמדינות המובילות בתחום הסרת שיער ואף נזקפות לזכותה כמה וכמה המצאות ייחודיות בתחום זה.

תחום הסרת שיער הוא לא רק נחלתן של הנשים, גם גברים רבים פונים אל קוסמטיקאית לביצוע הסרת שיער כדי לקבל מראה חלק יותר ואסתטי יותר.

יחד עם זאת, ניתן כיום להסיר שיער לא רק אצל קוסמטיקאית וכל אחת או אחד יכולים לעשות זאת בפרטיות בבית, כאשר לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה.

 

הסרת שיער בגילוח

כל קוסמטיקאית שתישאל על הסרת שיער באמצעות סכין גילוח בוודאי תגיד לכם ששיטה זו היא העדיפה פחות. הסרת שיער בגילוח היא שיטה המועדפת על ידי רבים כיוון שהיא מהירה, זולה ומהווה פתרון זמין ונוח לכל העצלנים שבינינו. אז מדוע שיטה זו היא עדיפה פחות? קוסמטיקאיות סבורות כי הסרת שיער בגילוח מביאה תוצאה יפה של עור חלק ורך מיד לאחר הגילוח, אך ימים ספורים לאחר מכן השיער שב וצומח במהירות:קשה יותר ושחור יותר. למעשה נוצר "מעגל פלאים" שבו אין ברירה אלא לגלח את השיער לעתים תכופות יותר כדי להימנע מהמראה הקוצני. עוד חיסרון גדול הוא שבשל המראה הקוצני שגילוח נותן לא ניתן להשתמש בשיטה זו על אזורים מסוימים.

 

הסרת שיער בשעווה

הסרת שיער בשעווה נחשבת לאחת השיטות הטובות והיעילות הקיימות כיום להרחקת שיער מיותר. לשעווה יתרונות רבים אך כמה חסרונות בולטים. נתחיל בחסרונות דווקא: כאשר הסרת שיער בשעווה לא מתבצעת על ידי קוסמטיקאית מיומנת היא יכולה לחולל נזקים של ממש כמו סימנים כחולים או כוויות. כמו כן, מדובר בשיטה יקרה כיוון שיש לבצע אותה אחת לחודש לפחות (אם עושים זאת אצל קוסמטיקאית מקצועית) או לרכוש חומרים שונים להסרת שיער בשעווה בבית, שגם עולים סכומים לא מעטים (הכוונה היא לחומרים האיכותיים יותר והמומלצים). יתרונותיה של הסרת שיער בשעווה הם רבים. המרכזי שבהם הוא דילול קצב צמיחת השיער עד ליצירת "קרחות" של ממש, והרחקת הזמן שבין טיפול לטיפול. כמו כן סוג זה של הסרת שיער טוב כמעט להסרת שיער מכל אזורי הגוף. לרגישים שבינכם שימו לב: הסרת שיער באמצעות שעווה יכולה לכאוב מאוד. לכן, לפני טיפול ראשון בשעווה מומלץ בחום לנסות את ההסרה רק על קטע עור קטן.

 

הסרת שיער באמצעות מכונה

מכונה להסרת שיער היא למעשה המצאה ישראלית וגם גאווה ישראלית לא קטנה. המכונות הראשונות ששימשו להסרת שיער עשו זאת באמצעות ספירלה מיוחדת ששלפה כל שערה מהשורש. צורת הסרת שיער זאת הייתה מאוד כואבת ומאז ועד היום מנסים למצוא שיטות חדשות ויעילות יותר להסרת שיער עם מכונה.

החיסרון בשיטה זו הוא הכאב הרב ששימוש במכשיר יכול לגרום כיוון שהוא מורט כל שערה בנפרד. כמו כן הטיפול דורש זמן ומשמעת עצמית כדי לדלל את צמיחת השיער. היתרון הגדול הוא שכאן אין צורך בפניה אל קוסמטיקאית וכל אחת  יכולה לבצע הסרת שיער זו בביתה ובזמנה הפנוי.

 

בחלק הבא של "המדריך המלא להסרת שיער" - שיטות חדשות, מתקדמות ויעילות אף יותר להסרת שיער.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב