דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל האופציות: בניית אתרים 

מאת    [ 28/10/2010 ]

מילים במאמר: 647   [ נצפה 1680 פעמים ]

כל האופציות: בניית אתרים

 

במאמר זה אנסה לעשות קצת סדר בכל מה שנוגע לנושא החם ביותר בעולם החדש: בניית אתרים. 

כיום לכל אחד כמעט יש אתר באינטרנט, לא משנה מה הוא או מה עיסוקו. לאתר אינטרנט יש הרבה מאוד יתרונות, הוא מהווה אמצעי זול יחסית לפרסום, מתן מידע לקהל ברמה הבינלאומית וכל זאת במאמץ מינימאלי. עם זאת, בניית אתר סתם, ללא מטרה, עלול להיהפך לנטל ומכאן לחיסרון: עלות כספית חודשית או שנתית אשר לא מועילה בכלל ועלולה אף להפוך את בעל האתר ל"מציק" לקהל הגולשים.

מכאן נסיק מסקנה חשובה, נקודת מפתח ראשונה: בנו אתר אם יש לכם צורך בו ורק אם הוא יכול להועיל לכם לטווח הקצר או הארוך. אל תקימו לכם אתר רק מפני שלכולם יש אחד. זו תהיה טעות שתעלה לכם בזמן יקר וכמובן תפגע לכם בכיס... חבל.

כפי שכתבתי, בניית אתרים, בהנחה ויש לכם מטרה ממוקדת, תעזור לכם בדחיפתה. לכן, נקודת המפתח השנייה צריכה להיות בבחירת הדרך הנכונה לבניית האתר. ישנן שתי אפשרויות לבניית האתר שלכם:

הראשונה היא בנייה עצמית – אתם בונים את האתר שלכם. השנייה היא בנייה על ידי חברה או בוני אתרים פרילנסרים חיצוניים. לכל אפשרות יתרונות וחסרונות, הבחירה אינה פשוטה. אם אתם מתים על מחשבים, אוהבי אינטרנט ותכנות מושבעים – לכו על בנייה עצמית. מדובר בעבודה מאתגרת לאוהבים את הנושא. אם אתם לא שייכים לקבוצה זו (רובכם אני מניח..) פנו לגורם חיצוני. קחו בחשבון כמובן שבנייה עצמית לוקחת זמן רב יותר, הרבה מאוד ניסיונות ניסוי ותעייה, חושפת אתכם לסיכוי גדול יותר להיכשל באיזשהו שלב. בניית אתרים בעזרת חברה או מומחה חיצוני תחסוך לכם כאב ראש ותיתן לכם תוצאה מקצועית יותר.

בהנחה והחלטתם לבחור במישהו שיבנה לכם את אתר החלומות שלכם, הצעד הראשון יהיה למצוא אותו..

הדרך הטובה ביותר היא להיעזר במכרים ולקבל המלצות על בונה אתרים טוב, אשר עבודתו הוכחה כמוצלחת ואיכותית, וניתן לצפות בעבודות שלו ברחבי רשת האינטרנט וליצור איתו קשר בקלות. כמובן שנקודה חשובה מאוד היא התעריף, אך בהנחה והחלטתם לבנות לעצמכם אתר מושקע אל תחסכו יותר מידי – זול מידי יעלה לכם ביוקר במרבית המקרים!

אם אתם לא מכירים בונה אתרים מוכשר פנו למנועי החיפוש. חפשו מילות מפתח כגון "אתרי תדמית" , "בניית אתרים", והתחילו להקליק על התוצאות הראשונות שצצות להן. מדובר בעבודה מרובה, עבודת מחקר אם תרצו, אך זו שווה כל שנייה מזמנכם. בצורה זו תלמדו את השוק ותבינו עם מי יש לכם עסק, מה הממוצע המקובל, מה טוב יותר ומה פחות. בנוסף לחיפוש כללי של חברות הייתי מציע לחפש גם אתרים בנושא שלכם, להיכנס אליהם ולחקור אף אותם. סמנו את האתרים אותם אהבתם, עשו השוואה ביניהם ובדקו מי בנה אותם. לאחר מכן תוכלו ליצור איתו קשר ולהיות ממוקדי מטרה בצורה יעילה יותר.

לאחר שסימנתם לעצמכם את חברות בניית האתרים המועדפות עליכם, שלחו להם מייל ובו פירוט רב ככל שניתן על מטרת האתר שלכם ומבנהו, ובקשה לקבלת הצעת מחיר. שימו לב שבנושא בניית אתרים פערי המחירים וההצעות השונות נעות מקצה לקצה! עם זאת אל לכם להיבהל יתר על המידה. מדובר במוצר דינאמי אשר ניתן להוסיף לו חלקים או להסיר ממנו בכל עת. מכאן שגם המחיר דינאמי באותה המידה! אם הצעת המחיר יקרה לכם מידי בקשו מהחברה דרכים להוזיל אותה, ללא כמובן פגיעה באיכות המוצר הסופי או בעקרונות האתר שלכם. לעיתים תגלו שניתן לחסוך הרבה מאוד מבלי לפגוע באתר, וזאת על ידי קיצוץ באלמנטים אשר למראית עין נראו חשובים אך התגלו כחסרי חשיבות. אגב, זו עוד סיבה לבחור שאיש מקצוע לבניית האתר ולא לבנות אותו בעצמכם.

לסיכום, אם תעבדו בצורה מסודרת מצפה לכם תוצאה ממנה תהיו מרוצים מאוד ואשר תשמש אתכם לזמן רב מאוד.

בהצלחה!

אורי ויסמן
www.luminalweb.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב