דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחשבים ניידים לסטודנט הצעיר 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 3761 פעמים ]

העתיד כבר כאן, הקדמה כבר פה. נכון שפעם סטודנטים היו מגיעים לשיעורים עם דפים ועט ומצרפים את כל הדפים מאוחר יותר בקלסר? אז בימינו כל זה שייך לעבר. כיום מספר הולך ועולה של סטודנטים מגיעים לכיתה עם מחשבים ניידים. עם מחשב נייד הלימודים הופכים לנוחים וקלים בהרבה.

מחשבים ניידים זה נוח

לכתוב לוקח זמן. זה מצריך מאמץ ולעיתים קרובות מכאיב ביד או בזרוע, ואין אפשרות נוחה ויעילה לבצע תיקונים תוך כדי. הקלדה על מחשב היא מהירה פי כמה, היא נוחה ועל גבי מסמך וורד ניתן לבצע עשרות תיקונים בשיעור ללא כל בעיה.

אחר כך מתייקים את כל החומר בתיקייה המתאימה על שולחן העבודה, עם תתי תיקיות לשיעורים ולסמסטרים וכך שומרים על הכל מסודר ונוח, מבלי למלא מדפים בקלסרי ענק שמעלים אבק מהרגע שסיימתם את השנה.

מחשבים ניידים - האפשרויות מרובות

שוק המחשבים הניידים מעולם לא היה מגוון יותר. קיים שפע בלתי נגמר בכל הקשור לספקים, לערוצי קנייה ולתנאי תשלום. וזה עוד לפני שבכלל התחלנו להיכנס לרכיבים עצמם. רוב הספקים בשוק מציעים הסדרים של 12 תשלומים ואף יותר, ואלה שמעדיפים לחלק את המחירים לאורך זמן יכולים לבחור באופציה מפתה זו.

מחשבים ניידים ייעודיים ללימודים

ההתפתחויות המהירות בשוק המחשוב הובילו לייצור מסיבי של מחשבים קטנטנים ונוחים, שמחזיקים ברוב היכולות שיש למחשבים גדולים ועוצמתיים יותר. למי שיש כבר מחשב אחד, אבל יש בכיסו עוד כמה שקלים למחשב שני למטרות לימודים בלבד - שווה לשקול זאת.

מצד אחד, אלו מחשבים ניידים של מתאימים למשחקים גדולים, אין להם פתח לקריאת דיסקים, המסך שלהם קטן ואיכויות הסאונד והווידאו בהן נמוכות. מצד שני, הם נכנסים בקלות לתיק, שוקלים כקילוגרם אחד, יש להם מסך בגודל של 12.1 אינץ' וניתן לבצע בהם את כל הפעולות שקשורות ללימודים, כמו כל מחשב.

באיזה יצרן לבחור?

אין כאן סיבה להתפשר. שווה לבחור מחשבים ניידים שיוצרו על ידי ספק ותיק וגדול שמפעיל מעבדות תיקונים בישראל, בעדיפות לאחת שקרובה למקום מגוריכם. אם ישנה חנות מחשבים שאתם מכירים וסומכים על המלצותיה, שווה לבדוק את ההיצע שלה וכמובן שהמלצה מחברים היא דרך יעילה נוספת לבחור בצורה מושכלת ויעילה.

אם יש ביכולתכם להכניס יד לכיס ולהוציא בין 15 ל-25 אחוז יותר, שווה לרכוש מחשב נייד שהוא מותג. רוב הטכנאים יכולים לתקן את המחשבים האלה בקלות בזריזות. כמובן שבכל מקרה חובה לוודא שאתם מקבלים עם המחשב גם תעודת אחריות לכל אחד ואחד מהרכיבים של היצרנים, וגם לחבילה השלמה של הספק.

מחשבים ניידים - המחירים

חלק מהמחשבים הקטנים (שמכונים "פוקט") כבר מתומחרים כיום במחירים שמגיעים עד ל-7,000 ש"ח. כשאתם מביאים אותם הביתה מהלימודים אתם יכולים לחבר אותם למסך גדול יותר, לעכבר ולמקלדת טובים יותר ולהשתמש בהם כמו כל מחשב רגיל אחר. מחשבים גדולים יותר, עם מסכים בגודל 14.1 אינץ' יעלו לכם פחות - כ-4,000 ש"ח. המשקל שלהם יהיו סביב 2 עד 2.5 קילוגרם והמקלדת תהיה גדולה יותר בהתאם.

בסופו של דבר, כדי להתכוונן על המחשב המתאים, צריך לקיים סדר עדיפויות ולבדוק את כמות הכסף בארנק. ישנן אפשרויות רבות ומחירים משתנים, וברגע שתדעו מה חשוב לכם תוכלו לבחון יותר לעומק מחשבים ניידים שמתאימים לכם. שיהיה בהצלחה!

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב