דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות קידום אתרים במנועי החיפוש וטיפים למתחילים 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 672   [ נצפה 1577 פעמים ]

מושג קידום אתרים בגוגל ממזמן נטמע בלקסיקון של עסקים רבים שבחרו לפרסם ולמתג את עצמם ברשת האינטרנט באמצעות אתר אינטרנט תדמיתי או קידום המכירות של המוצרים שלהם באמצעות חנות אינטרנטית בנוסף לחנות הפיזית של החברה.
באופן טבעי לכך, גם המושג חברות לקידום אתרים ביסס את מעמדו בקרב בעלי אתרי אינטרנט רבים ובהחלט ניתן לראות עלייה מתמדת בכמות החברות המציעות שירותי קידום אתרים בגוגל, אולם עסקים רבים עדיין מזניחים את נושא קידום האתר שלהם במנוע החיפוש החזק בעולם ולא מגיעים למיצוי ולחשיפה המלאה של אתר האינטרנט לקהל היעד שלהם.במידה ואתה נמנה עם אותם עסקים שאינם מקדמים את אתר האינטרנט שלהם, קח בחשבון שהמתחרים שלך כן מקדמים את האתר שלהם וקהל היעד שיכל להגיע אליך מגיע למעשה אליהם.

אם אתה מעוניין לקדם את אתר האינטרנט שלך בגוגל ולאו דווקא מעוניין בלשכור שירותים של אנשי מקצוע מומחים בתחום קידום האתרים בגוגל, הנה מספר טיפים שיסייעו לך בתור התחלה לקדם את אתר האינטרנט שלך בגוגל:

ייחודיות
התוכן באתר האינטרנט שלך חייב להיות מקורי וייחודי על מנת למשוך גולשים. הימנע מלהעתיק תכנים מאתרים אחרים, גם הגולשים ישימו לב לזה ועלולים לזלזל ברמה המקצועית של השירותים שלך, וחשוב לא פחות - גם גוגל ישים לב לכך והדבר לא יהיה לטובתך כלל (עיין ערך "ארגז חול של גוגל").
מילות מפתח
ערוך מחקר בסיסי והשתמש במילות המפתח הנכונות ביותר לתחום העיסוק שלך ובביטויי זנב ארוך על מנת למשוך את קהל היעד שלך. את מילות המפתח שלך מומלץ להטמיע בין ה30-40 מילים הראשונות בדף התוכן שלך ולהפיצן באופן שווה על פני הדף וודא שיש היגיון במיקום שלהן - אל תכתוב על נושא מסויים ואז תשים באמצע הטקסט ביטוי שאין לו קשר כזה או אחר לטקסט.
שים לב לכמות ההופעות של מילת המפתח בתוך הטקסט. אם תפריז, גוגל יתייחס לזה כספאם ולא רק שלא יקדם אותך בתוצאות החיפוש, הוא עלול להוריד אותך, ואם תמעיט, זה עלול ליצור מצב של חוסר יחס לביטוי כמילת מפתח.
עצב פשוט
על אתר האינטרנט שלך להיות נגיש וקל לניווט גם לקהל היעד שלך וגם למנוע החיפוש.עיצוב פשוט עבור הגולשים על מנת שיוכלו לאתר בקלות את מה שהם מחפשים ובכך להקל עליהם את רכישת המוצרים או השירותים שלך. עיצוב פשוט עבור גוגל - אתרים כבדים מאיטים באופן דרמתי את קצב סריקת האתר שלך על ידי גוגל והדבר לא יהיה לטובתך. הימנע מפלאשים עד כמה שניתן - זה אמנם מאוד יפה ומדליק עבור הגולש הממוצע, אך גוגל לא מסוגל מבחינה טכנית "לקרוא" את המסר המועבר בפלאש.
רישום במנועי החיפוש
רשום את כל הדפים באתר האינטרנט שלך ולא רק את דף הבית במנועי החיפוש ואינדקסים שונים. ודא שלא מדובר ברישום אוטומטי אלא ידני.
עקוב אחר שינויים
האלגוריתמים במנועי החיפוש משתנים כל הזמן ועליך לשנות את דפי האתר שלך בהתאם על מנת להישאר תמיד בדירוג גבוה. נצל את הכלים והשירותים המקוונים על מנת לעקוב ולאמוד את הביצועים של האתר שלך.בדוק את המתחרים - מבחינתך, המתחרים שלך הם כל אלה הנמצאים גבוה יותר בתוצאות החיפוש למילת מפתח מסויימת. בדוק מה הם עושים מבחינת עיצוב, ניווט, תוכן, מילות מפתח וכדומה.
מאיפה הגולשים מגיעים?
השתמש בדו"חות ובתיעודים מהחברה המארחת את האתר שלך בשרתים שלה על מנת לראות מאיפה מגיעה התנועה לאתר. נתח המיקום של הגולש ומקורות ההגעה שלהם לאתר שלך, בין אם זה דרך מנועי חיפוש - דרך איזו מילת מפתח? - או קישורים נכנסים וכדומה.
צור אתר בלתי נשכח
תן למבקרים באתר שלך דרכים רבות לזכור אותך, בין אם על ידי ניוזלטרים, מבצעים, הנחות ובין על ידי כתיבת מאמרים מקצועיים בתחום העיסוק שלך ופרסומם באינטרנט. אתה משיג כמה וכמה דברים חיוביים בדרך הזו, כוח ויראלי עצום כי אותו גולש ככל הנראה ימליץ על האתר שלך לחברים, וגם מיתוג העסק שלך כמומחה בתחום.
מומלץ מדי פעם לכתוב מאמר ולפרסם בבנק מאמרים ולקשר את המאמר לאתר האינטרנט שלך ובכך לחשוף אותו לקהל יעד שמלכתחילה חיפש מידע בתחום שלך.

טיפים אלו הם כמובן רק קצה המזלג. הבסיס של כל נושא קידום אתרים במנועי חיפוש.
אם אינך בטוח במשהו או אם ניסית כבר את כל הטיפים הללו ועדיין אין תוצאות, עדיף לשקול שכירת חברה לקידום אתרים מקצועית שתוכל לעזור לאתר האינטרנט שלך. יכול להיות שמדובר בהוצאה יקרה, אך ללא ספק אתה תצא הרבה יותר נפסד אם תשקיע את הכסף שלך על אתר אינטרנט ללא תנועה כלל.

 

אורלי לוין - מנהלת שיווק ברשתות חברתיות
רייכמן פתרונות שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב