דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אולמות קטנים - כי אירועים טובים באים באריזות קטנות 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 4088 פעמים ]

אולמות קטנים – כי אירועים טובים באים באריזות קטנות

אירוע מוצלח הוא לא רק אולם אירועים עמוס במאות אנשים, מוזיקה רועשת, שיחות חולין לאורך כל הערב וניסיון להספיק לראות את כולם לפני שנגמר, לפעמים ההפך הוא הנכון.כשעורכים חתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר בסדר גודל מצומצם יותר, אפשר להזמין את האנשים הקרובים אליכם באמת, אלו שמכירים אתכם הכי טוב וששיחות חולין איתם זה ממש לא בתפריט. אין צורך להזמין את החברים של ההורים מהעבודה, חברים נשכחים מתקופת הגן או שכנים שגרים בקצה הרחוב וכל זאת רק כדי למלא אולם אירועים רחב מימדים רק כדי שלא יראה ריק.
                   
אילו סיבות ישנן לחפש אולם אירועים קטן יחסית?  זוגות רבים בוחרים לעשות אירוע קטן יחסית כשמדובר בחתונה שנייה של אחד מבני הזוג, או כשמדובר בחתונת בזק כתוצאה מסיבות שונות. במקרה של עולים חדשים שרוב משפחתם עדיין שוהה בחו"ל המחפשים אולם אירועים קטן ואינטימי יותר. ובכלל, אולם אירועים קטן יותר מתאים לאלו מכם הרוצים לערוך אירוע אישי יותר ובעל אווירה שונה וייחודית. אולם אירועים קטן המכיל עד 150 איש יהווה סביבה נעימה הרבה יותר מאשר אולם רחב מימדים וגבוה תקרה שהאינטימיות ממנו והלאה.
אז אם אתם מחפשים מקום המתאים לאירועים קטנים יותר חשוב לדעת כי אולמות וגני אירועים גדולים נמנעים לרוב מעריכת חתונות קטנות משום שהעלויות גבוהות מול המחיר הנמוך והם מעדיפים להמתין לאירועים גדולים ומכניסים יותר. יהיו כמובן אולמות שיסכימו לערוך אירועים קטנים של 100-150 איש אך ידרשו על כך מחיר מופקע בהרבה מהמחירון הנהוג לכמות כזו של אורחים.

אז איזה אולם אירועים לבחור? 
בבואכם לבחור אולם אירועים המיועד לאירוע קטן עד בינוני, עומדות בפניכם מספר אפשרויות:                                                                               
• אולם אירועים קטן – אולמות מסוג זה ערוכים לארח כ- 200 איש והינם מצוידים במיטב הטכנולוגיה והסטייל שמציעים האולמות הגדולים יותר. באולם כזה ישנה אינטימיות רבה יותר מהאולם הגדול יחד עם האפשרות להזמין כמות גדולה יותר מאשר במסעדה למשל.
• מסעדות אירועים – מדובר במסעדות הערוכות לאירועים קטנים עד בינוניים, תלוי בגודלה של המסעדה. מדובר במסעדות המתפקדות על תקן אולם אירועים קטן ומציעות את כל הציוד הנדרש כגון תאורה והגברה.היתרון הגדול באירועים במסעדה הוא כמובן ארוחת הגורמה המוגשת לאורחים והמבחר הגדול שמציע המטבח. בחלק מהמסעדות ישנה מרפסת או גינה לאירועים בעונת הקיץ.
• בית מלון – אופציה נוספת המתאימה לאירועים קטנים יחסית הינה בית מלון. אך אנו לא מדברים על האולמות עם השטיחים המצהיבים והתפריט התפל. ניתן למצוא כיום מלונות בוטיק המציעים אולם אירועים מרהיב ביופיו, חופה לאור השקיעה, שירות ללא רבב, קייטרינג משובח, וכמובן, מקום לינה לאחר מכן.  מדובר בהוצאה גדולה יחסית לאירוע קטן אבל תזכו לאירוע איכותי ומסוגנן במיוחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב