דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון הוליסטי לשינוי כולל ויצירת מציאות רצויה 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2918 פעמים ]

אימון הוליסטי לשינוי כולל ויצירת מציאות רצויה

מאת רות אהרוני

מטפלת הוליסטית בעזרת מגוון שיטות לשינוי מיידי כגון, שחזור גלגולים, תרפיית קו-הזמן, ריברסינג, NLP Coaching 

כשתעלו על מסלול האימון תגלו שהתהליך מביא לחייכם שינוי חיובי וצמיחה אישית, ויכול להוביל אתכם לשגשוג והצלחה בכל המישורים. בתהליך האימון תוכלו ליצור את המציאות הרצויה לכם. זהו תהליך תכליתי שמכוון להשגת תוצאות, שבמהלכו מגדירים חזון, מציבים יעדים, בונים תוכנית פעולה ומתמקדים בהגשמת המטרות.

אימון הוא תהליך שיטתי להיכרות עצמית ולמימוש הפוטנציאל, שמתייחס למכלול חייו של האדם, וניתן ליישום בכל תחום בחיים. כלי האימון הם כלים מעשיים שנועדו לשנות הרגלים, תבניות חשיבה ודפוסי התנהגות שגורמים לתקיעות ולחסימות ומונעים או מעכבים אפשרות של שינוי. הדרכים להגיע לשינוי הן רבות, ובמסלול האימון ההוליסטי נעזרים בשיטת שונות המאיצות את ההתפתחות האישית והרוחנית. כדי למקסם את התוצאות אני מציעה טכניקות של דמיון מודרך ו-NLP שמסייעות לאתר ולשנות דפוסי חשיבה והתנהגות מגבילים, או ריברסינג, שמאפשרת לשחרר חסימות אנרגטיות בגוף-נפש.

שיטה אפקטיבית נוספת היא אסטרו-קואצ'ינג – שיטה ייחודית שמשלבת את עקרונות האימון והאסטרולוגיה. הסינרגיה בין שני התחומים האלה מאפשרת להפיק את המירב והמיטב מתהליך הקואצ'ינג.   אני מציעה למתאמנים תוכנית אימון לשיפור ולשדרוג כל תחומי החיים בעזרת מפות אסטרולוגיות. במהלך האימון אני נעזרת במפות האישיות של המתאמן כדי להשיג ראייה רחבה יותר והבנה מעמיקה יותר של עולמו, הפנימי והחיצוני, וכדי להביא אותו למצב של שביעות רצון מחייו כמכלול. המפה האסטרולוגית שלכם היא מפת הדרכים של חייכם. בעזרת המפה תוכלו להתוודע למכלול של אפשרויות להשגת המטרות והיעדים שלכם, ותוכלו לבחור מתוך המכלול את הדרכים המתאימות לכם ביותר.

כיצד מתנהל תהליך אסטרו-קואצ'ינג

את תוכנית האסטרו-קואצ'ינג אני פותחת בפגישת היכרות שכוללת תיאום ציפיות והצבת מפות להארת הפוטנציאל של המתאמן ולהבנת מצבו העכשווי, שהוא נקודת ההתחלה בתהליך האימון. בראשית התהליך אנחנו מגדירים את המטרות ואת הנושאים המיועדים לאימון, שיובילו להגשמת המטרות והיעדים, וקובעים גם את משך הזמן הדרוש לאימון. משך תהליך האימון הוא אינדיבידואלי לכל מתאמן. יש מתאמנים שזקוקים רק לפגישה אחת או שתיים  כדי "לסדר את הראש", ויש כאלה שדרושות להם יותר פגישות.

אני מקיימת פגישות אסטרו-קואצ'ינג גם בטלפון. רצוי שהפגישה הראשונה תתנהל פנים מול פנים, אך אין זה הכרחי, כיוון שמפת הלידה מאפשרת לי היכרות מוקדמת מעמיקה עם האדם גם ללא פגישה פרונטלית איתו. השימוש באסטרולוגיה ובאימון ככלים שלובים משדרג את שניהם, וכאשר שיטת האסטרו-קואצ'ינג מתאימה למתאמן היא יכולה להיות כלי עוצמתי מאד לשיפור כל תחומי החיים, לפריצת דרך ולהשגת הצלחה והגשמה אישית. 

בתהליך האימון ההוליסטי תלמדו להתחבר למקורות הכוח שלכם, לעורר את המשאבים הפנימיים, לגלות מי אתם באמת, לבטוח במאמן הטבעי שבתוככם, להקשיב ליועץ הפנימי שלכם, ולהאמין בזכותכם הטבעית להיות מוצלחים ומצליחים.  

רות אהרוני - מנחה ומלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות - www.astro-coaching.co.il

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP, דמיון מודרך, תרפיית קו הזמן, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-טארוט, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית, אסטרולוגיה קרמתית זוגית. מחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269   www.astro-coaching.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב