דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי כדאי לשכור מעצב פנים? 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 2975 פעמים ]

לכאורה, שכירת שירותיו של מעצב פנים נראית כפריבילגיה השמורה לבני המאיון העליון בלבד; אלו הרוכשים דירת פנטהאוז מפוארת, או בית פרטי מפואר, ומעוניינים להעניק לו מראה קלאסי, יוקרתי ומהודר. מעצבי פנים יכולים, כמובן, לעשות את כל אלו. אולם מעצב פנים טוב יכול להפוך לפנינה גם דירת שיכון מוזנחת, לשפר ולייעל תהליך שיפוץ של נכס מכל סוג שהוא, לסייע בהחלפת ריהוט ישן בחדש תוך התחשבות במגבלות התקציב, ולעזור בסידור הרהיטים אפילו כשעוברים לנכס מושכר.

שילוב מעצב פנים בבניית נכס חדש או שיפוץ נכס קיים
השלב הטבעי והנכון ביותר להכניס מעצב פנים הוא בעת הבנייה של נכס חדש. לצד האדריכל, המתכנן את הנכס, והקבלן, המוציא אותו אל הפועל, ידע מעצב הפנים לתת תובנות על החלוקה הפנימית של המבנה, בהתאם לצרכי הדיירים, ולקבוע איך ואיפה לקבוע את הקירות, וכמה מקום יש להקצות לכל חדר. בנוסף, יוכל מעצב הפנים לתרום בהוספה של אלמנטים עיצוביים בעת הבנייה, כמו למשל נישות מגבס, גופי תאורה, ארונות קיר, נישות למקרר ולתנור, וכדומה.

הדברים אמורים, כמובן, גם בשיפוץ של נכס קיים, בהבדל משמעותי אחד – בשיפוץ נכס קיים מוגבל מעצב פנים לגבולות המעטפת של המבנה. גם אם מדובר בהרחבה, או בהוספת קומה – לרוב לא יהרסו קירות חיצוניים של המבנה, אולם ניתן יהיה לשחק עם החלוקה הפנימית של החדרים. לכן, התובנות של המעצב בנוגע לחלוקה הפנימית של המבנה חשובה במקרים אלו במיוחד.

שילוב מעצב פנים בעת מעבר לדירה חדשה
גם אם אתם עוברים לדירה חדשה, כפי שהיא – מעצב פנים יכול להיות לכם לעזר. אם השקעתם לאחרונה את כל חסכונותיכם בדירה חדשה, אתם מן הסתם לא מעוניינים להשקיע כספים נוספים בקניית ריהוט. מעצב פנים יסייע לכם לעבוד עם הריהוט הנוכחי שלכם, להחליט איזה ארון הולך לאיזה חדר ואיזה שידה עדיף להעיף, ואיך מומלץ לסדר את הריהוט בצורה אופטימלית, בכל אחד מהחדרים.

חשוב לציין שבשירות מסוג זה אפשר, ואף רצוי, להסתייע לא רק אם אתם עוברים לנכס בבעלותכם – אלא גם אם אתם עוברים לנכס מושכר. האלטרנטיבה היא להגיע עם משאית ההובלות אל הנכס ביום ההעברה, ורק אז לגלות שהפסנתר לא נכנס בדלת, שהמיטה סותמת את חדר השינה, שהארון שיועד לחדר הילדים מתאים בכלל בחדר שיועד להיות חדר עבודה. מעצב פנים, במילים אחרות, מתכנן עבורכם את מיקום הריהוט הנוכחי שלכם – בדירתכם החדשה.

שילוב מעצב פנים בעת עיצוב מחודש של בית או דירה
ונגיד שהחלטתם להישאר בביתכם הנוכחי – אבל להעביר אותו מתיחת פנים. מעצב פנים הוא האיש שיוכל לייעץ לכם איזה מהרהיטים כדאי לשמור – ואיזה להעיף. איזה פריט חדש כדאי לקנות לסלון, ואיזה אביזרים יהלמו אותו. באיזה צבע כדאי לצבוע את הקירות, איזה תמונות לתלות עליהם, ואיך להאיר אותן. מעצב פנים, במילים אחרות, יכול לקחת את החומרים שאתם נותנים לו – פריטים קיימים, או פריטים חדשים, בהתאם לתקציב – וליצור עבורכם משהו חדש לגמרי.

כך שמעצב פנים יכול להשתלב בכל שלב מהשלבים של תכנון, בנייה, עיצוב דירה או מעבר לבית חדש – הכל תלוי בכם, בגודל התקציב שלכם ובנכונות שלכם להשקיע. ממבנה החדרים ועד עיצוב תאורה. ממיקום הרהיטים ועד צבע הסורגים. בין אם הנכס שלכם הוא דירת שיכון שכורה, פנטהאוז יד שנייה בו השקעתם את כל חסכונותיכם, או דופלקס חדש מהניילונים - מעצב פנים הוא האיש שיהפוך את הנכס שלכם לבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב