דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שחזור גלגולים? לא מספיק לי הגלגול הזה? 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 3639 פעמים ]

שחזור גלגולים קודמים

מאת רות אהרוני

המטרה של החזרה לעבר אינה לספק את יצר הסקרנות או לטפח את החשיבות העצמית. כל התחברות לחיים אחרים מוסיפה למטען הידע של האדם על עצמו ועל הסובבים אותו ולהבנת מהלך חייו העכשווי, והיא מסייעת לאיתור יעדיו וייעודו. גם תחילתם של מערכות יחסים משמעותיות נטועה בגלגולים קודמים. כמו כן, לפעמים האדם נושא עמו מחלות, פחדים, בעיות ומצוקות, שמקורם אינו באירועים ונסיבות מן הגלגול הזה, אלא תחילתם נטועה בגלגולים אחרים, קרובים או רחוקים, וזיהוי מקור זה יכול לשחרר אותו מהשפעתם.

שחזור גלגולים היא טכניקה שמטרתה חזרה לחוויות העבר על מנת להשיג תובנות ולתקן את הטעון תיקון בחיים העכשוויים. על כן שחזור גלגולים קשור קשר הדוק עם תיקון קרמה. בבסיסו של חוק הקרמה מונח העיקרון שהחיים הם חוויה נמשכת, שאינה מוגבלת רק לגלגול אחד. כדי למצוא את הסיבה לדבר מסוים שקרה לנו לא מספיק לבדוק רק בחיים הנוכחיים, עלינו לדפדף בקורות הנשמה מראשית גלגוליה. החיים אינם מסתיימים עם מות הגוף, כי הנשמה היא נצחית וממשיכה לחיות, ואף חייתה חיים קודמים רבים. מה שקורה לאדם בהווה יכול להיות תוצאה של מה שקרה לו בעבר הרחוק או הקרוב. מצבנו הנפשי, הגופני, המשפחתי, הכלכלי, נבנים על סמך מכלול חיינו בעבר, על סמך הקרמה הנצברת.

שחזור גלגולים הוא תהליך פסיכולוגי-רוחני שנועד לאתר את שורשי הבעיות שלכם ולשחרר אתכם ממקור הבעיות באופן יסודי. בתהליך זה תוכלו לחשוף טראומות מודחקות מהחיים הנוכחיים שלכם וגם מהגלגולים הקודמים שגרמו לכם ליצירת דפוסי חשיבה מגבילים ולחסימות אנרגטיות.

במפגשי שחזור גלגולים עוברים תהליכים לשחרור, ריפוי ותיקון קרמה. במפגשים אלה תוכלו לתקן בעיות ולפתור קונפליקטים בחייכם הנוכחיים, לגלות חוזים קרמתיים שליליים שיוצרים מכשולים וחסימות בחייכם, להבין מדוע חייכם אינם מתנהלים כפי שהייתם רוצים, לשחרר את תת ההכרה שלכם מהטבעות שליליות, לשפר את חייכם – האישיים, הזוגיים, המשפחתיים, המקצועיים ולקדם את הגשמת השאיפות שלכם בכל תחומי החיים.    

רות אהרוני - מנחה ומלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות - www.astro-coaching.co.il

 

 

 

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP, דמיון מודרך, תרפיית קו הזמן, איזון גוף-נפש, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-טארוט, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית, אסטרולוגיה קרמתית זוגית. 08-9340269 www.astro-coaching.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב