דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבטחה 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 1875 פעמים ]

שירותי אבטחה

 

שירותי אבטחה חשובים מאוד למוסדות, ארגונים, חברות ולעיתים גם לאנשים פרטיים. חברת אבטחה תבטיח שאף אחד לא יפגע ברכוש שלכם ובגופכם. חברת אבטחה מספקת שירות אד הוק או שירות קבוע, הכול בהתאם לצרכי הלקוח.

 

אבטחת אירועים

עיריות נוהגות לארגן אירועים שונים, כך למשל אירועי שבוע הספר, במות יום העצמאות ועוד. החוק במדינת ישראל אוסר על עריכת אירועים המוניים ללא שירותי אבטחה מתאימים. גם ללא חוק זה, אף גורם במדינת ישראל לא ייקח על עצמו את האחריות לערוך אירוע המוני ללא אבטחה מתאימה. האם מישהו מאיתנו יכול לדמיין לעצמו כניסה למתחם של אירוע גדול מבלי שיבדקו לו את התיק? בוודאי שלא.

חלק מרכזי מארגון אירוע גדול זה פנייה לחברת אבטחה ותיאום מולה.

 

אבטחת אישים

במדינת ישראל יש לא מעט אנשים מאוימים, בין אם אנשי ציבור, עורכי דין או אנשי עסקים. לצערנו הרב, אנו יכולים לראות התקפות חמורות ביותר אפילו על שופטים. במצב החמור הזה, חברת אבטחה זה הכתובת. לכל חברת אבטחה רצינית יש אגף יוקרתי העוסק באבטחת אישים. העובדים של המחלקות הללו הם יוצאי יחידות קרביות מובחרות ולהם הכשרה מיוחדת המאפשרת להם לבצע את המשימה החשובה והעדינה הזו.

 

אבטחת מתקנים

ישנם מתקנים בהם יש צורך באבטחה 24 שעות ביממה. זו יכולה להיות חברת תרופות המפתחת מוצרים שעלולים להיות מסוכנים בידיים הלא נכונות, או חברה המחזיקה או מייצרת נשק. פריצה למתקנים מהסוג הזה עלולה להיות מסוכנת ביותר לשלום הציבור. אף אחד מאיתנו לא רוצה לשמוע על פריצה למחסן נשק על ידי גורם לא נודע. חשוב ביותר לשמור על מוצרים כאלה לא רק בהיבט הכלכלי אלא גם בהיבט של מניעת נזקים ארוכי טווח.

ישנן חברות שלא מעוניינות בכניסה של זרים למתחם שלהן, זאת לאו דווקא בשל חומרים מסוכנים, אלא במטרה לשמור על האינטרס הכלכלי של החברה. ריגול בעולם העסקים זה לא תופעה חדשה, היא קיימת והיא גורמת להפסדים גדולים. חברה המגנה על עצמה מפני עיני זרים, משפרת את הסיכויים שלה שלא להיפגע מהתופעה הזו.

 

אבטחת מחסנים

מחסנים בדרך כלל מבוטחים בחברות ביטוח, כאשר החשש הגדול ביותר הוא חשש מפריצה. חברות הביטוח מצידן דורשות מהחברות לעשות את המקסימום על מנת למנוע פריצות וגניבות, והצעד הראשון לכך הוא שירותי אבטחה איכותיים. מבחינת חברת הביטוח, תפקידו של המאבטח היא למנוע גניבה, ונוכחותו של איש האבטחה תיבדק בטרם מתן הפיצוי במקרה של פריצה.

 

שירותי אבטחה הם שירותים חשובים ביותר בכמה וכמה מימדים. זוהי הצורה הטובה ביותר לדאוג לרכוש, מידע ולביטחון האישי. לאור החשיבות הקריטית של שירותי האבטחה, יש לבדוק היטב את חברת האבטחה שאתם פונים אליה במטרה לאתר את חברת האבטחה הטובה ביותר מבחינתכם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב