דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השמים יכולים לענות - אסטרולוגיה הוררית 

מאת    [ 26/10/2010 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 2852 פעמים ]

השמים יכולים לענות – אסטרולוגיה הוררית

מאת רות אהרוני

אסטרולוגיה הוררית עוסקת במתן תשובות לשאלות ממוקדות. כשם שבאסטרולוגיה הנטלית, שעוסקת בניתוח מפות לידה, מציבים מפה לרגע לידתו של אדם, כך באסטרולוגיה הוררית מציבים מפה לרגע לידתה של שאלה.
המילה הוררית באה מהשורש הלטיני HORA, שמשמעו – שעה, והמשמעות המילולית של המילה הורוסקופ היא: צפייה או חיזוי על פי השעה. מושגים אלה מדגישים את החשיבות הרבה  של השעה המדויקת בקביעת התחזיות. אפשרות הדיוק היא אחד מהיתרונות הבולטים של האסטרולוגיה ההוררית.

אנשים שמתכוונים להגיע לאסטרולוג לשם הצבת לידה נתקלים לא אחת בקושי להשיג את שעת הלידה המדויקת שלהם, ולעיתים קרובות השעה שנמסרת כזמן הלידה מוטלת בספק. על כן השילוב בין מפת הלידה של האדם ומפות של שאלות שמטרידות אותו מאפשר לתת לו מידע הרבה יותר מדויק. האסטרולוגיה ה-הוררית מאפשרת להגיע לדיוק מקסימלי בהצבת המפה, כי המפה מוצבת לפי השעה המדויקת שבה השאלה נשאלת.

ניתן להציב מפה לכל שאלה שמוטרדים בה, בכל נושא שהוא, החל מנושאים טריוויאליים ועד נושאים שעומדים ברומו של עולם. האפשרות להגיע על פי מפת שאלה לתשובות מפורטות ולמסקנות ברורות הופכת אותה לכלי ייעוצי שימושי ויעיל. 

חשוב לציין, שהשואל צריך לשאול רק שאלות שהן בעלות חשיבות עבורו ולא לשאול שאלות סרק. הדגש הוא על הצורך הדחוף של השואל לקבל תשובה על שאלה אמיתי ורצינית. ככל שהשואל יותר ברור ויותר מוגדר בשאלתו, כך המפה תהא יותר ברורה ומוגדרת ותוכל לספק תשובה מובהקת יותר.

שאלות אופייניות המועלות לעיתים קרובות עוסקות בעתיד יחסים – אישיים, זוגיים משפחתיים או עסקיים; בנושאי עבודה וקריירה; בכדאיות השקעה בפרויקטים; בהחלפת מקום מגורים או רכישת נכסים, ועוד. כמו כן ניתן לענות על שאלות שהן בעלות עניין ציבורי-כללי.
בספרי "השמים יכולים לענות" ניתן מגוון רחב של שאלות נפוצות. קורה שאדם שואל כמה שאלות בעת ובעונה אחת. ניתן אמנם להתייחס לשאלות השונות, אך עדיף לשאול רק שאלה אחת בכל פעם, שכן אז אפשר להגיע למסקנה מדויקת יותר.

פרופ קרל יונג, הפסיכואנליטיקן הנודע, שעסק גם באסטרולוגיה, אמר: "כל דבר שנולד או נעשה ברגע מסוים, נושא את תכונותיו של אותו הרגע." מפת השאלה היא צילום של מערך הכוכבים ברגע המסוים שבו האדם שואל את שאלתו, ומערך זה יכול לגלות את כל מה שקשור בשאלה, את ההשתלשלות שקדמה להעלאת הבעיה ואף את תוצאותיה. העיקרון האסטרולוגי הבסיסי "מה שלמעלה הוא מה שלמטה", תקף באסטרולוגיה ההוררית כמו באסטרולוגיה הנטלית. משמעו של עיקרון זה הוא שמערך הכוכבים ומהלכם משקפים את מה שהתרחש ושעשוי להתרחש, על כל מגוון האפשרויות. באמצעות הבנת מערכת זו ניתן לייעץ לאדם מבעוד מועד, באיזו דרך רצוי לו ללכת.

האסטרולוגיה ההוררית מבוססת על מערכת חוקים מגובשת ושיטתית, וניתן לדייק בחיזוי אם הולכים במיומנות ובעקביות אחרי החוקים. על פי שיטה זו אפשר להתמקד בבעיה הספציפית  שאותה רוצים לפתור כיוון שהמפה כולה מוקדשת לאותה בעיה, ואם עוקבים בנאמנות אחרי הכללים, ואם השואל וקורא המפה כנים ורציניים בגישתם – "השמים יכולים לענות".

רות אהרוני - מנחה ומלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות 

 

 

         

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP, דמיון מודרך, תרפיית קו-הזמן, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-טארוט, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית, אסטרולוגיה קרמתית זוגית. מחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269   www.astro-coaching.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב