דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גופי האנרגיה 

מאת    [ 26/10/2010 ]

מילים במאמר: 610   [ נצפה 2799 פעמים ]

גופי האנרגיה

מאת רות אהרוני מחברת הספר "תקשור בעשרה שיעורים"

כולם מודעים לגוף הפיזי שלהם, אך לא כולם מודעים לכך, שלכל אחד מאתנו יש, בנוסף לגוף הפיזי, גם כמה גופי אנרגיה, או גופי תודעה. בראייה על-חושית ניתן לראות גופים אלה כהילות מסביב לגוף הפיזי, וניתן לפתח את היכולת לראות או לחוש אותם, ולהתחבר לכל אחד מהם בנפרד. 

הגוף שהוא הנגיש ביותר עבורנו הוא, כמובן, הגוף הפיזי, שמלווה אותנו מרגע לידתנו עד רגע מותנו. זהו הגוף החומרי שלנו שכפוף לחוקיות העולם הפיזי, והוא  עובר תהליכי גידול, צמיחה ובליה ומתכלה עם המוות. כיוון שהאנרגיה שלו היא בעלת הצפיפות והדחיסות הגבוהה ביותר, הרי שזהו הגוף שאנו מודעים לו ביותר.

הגוף הקרוב ביותר לגוף הפיזי הוא הגוף האתרי, שמורכב מחומר שהוא עדין יותר מאשר החומר של הגוף הפיזי. בצורתו הוא דומה לחלוטין לגוף הפיזי ולכן הוא קרוי גם הכפיל האתרי. תפקידו של הגוף האתרי הוא לספק אנרגיית חיים לגוף הפיזי באמצעות ערוצים ומרכזים של אנרגיה, המרידיאנים והצ'קרות, וכמו כן, לחבר את הגוף הפיזי לגופים האחרים: הגוף האתרי קולט את ההשפעות של הגוף הרגשי והגוף השכלי, והן מוטבעות בו ומועברות באמצעותו אל הגוף הפיזי.

מצבו הבריאותי של הגוף הפיזי הוא תולדה של מצבו של הגוף האתרי, והגוף האתרי משקף את מצבו של הגוף הפיזי. לכן, אם נטפל בגוף האתרי מבעוד מועד, נוכל למנוע היווצרות בעיות בגוף הפיזי. הגופים האתרי והפיזי מחוברים באמצעות חוט אנרגיה דקיק בצבע כסף. הרגע שבו חוט זה ניתק מהגוף הפיזי הוא רגע המוות. מוות קליני הוא מצב שבו חוט הכסף עוד לא ניתק, וכל עוד החוט אינו מנותק, האדם עוד יכול לחזור לחיים. כשהחוט ניתק, הצ'קרות, שהן מרכזי אנרגיה בגוף האתרי, מפסיקות להעביר אנרגיה לגוף הפיזי, והוא מתחיל להתכלות. 

הגוף השלישי הוא הגוף הרגשי, האמוציונלי, שבאמצעותו אנו חווים את האספקטים הרגשיים של חיינו. (יש המכנים גוף זה בשם הגוף האסטרלי, אך על פי תורת היוגה הגוף האסטרלי מורכב מכל שלושת גופי האנרגיה: האתרי, הרגשי והשכלי.)  

הגוף הרביעי, הגוף השכלי, המנטלי, מכיל את האמונות והדעות שהאדם בא אתן לעולם, וגם את אלה שהוא ממשיך לצבור במהלך חייו. ההטבעות של התבניות ודפוסי המחשבה הללו בגוף המנטלי משפיעות על הדרך שבה אנו תופסים את העולם מסביבנו ועל האופן שבו אנו מגיבים, וכך הן קובעות למעשה את המציאות שאנו חווים.

יש קשר הדוק בין הגוף הרגשי והגוף המנטלי. הרגשות משפיעים על המחשבות והמחשבות משפיעות על הרגשות, וכאשר הגוף הרגשי אינו מאוזן, הוא משפיע מיידית על הגוף המנטלי, ולהפך. כמו כן, ההשפעות הרגשיות והמנטליות, שנחוות תחילה בגוף הרגשי ובגוף השכלי, נקלטות בגוף האתרי ומועברות לגוף הפיזי. כך שהאיזון של כל גוף הוא הכרחי לאיזונם של כל הגופים האחרים.

הגוף הרוחני הוא הגוף שבאמצעותו האדם חווה שלווה ואושר. זהו הגוף שאליו אנו שואפים להתחבר כאשר אנו עושים מדיטציה, וככל שאנו שוהים בו יותר, כך אנו מגבירים את השפעתו על שאר הגופים. באמצעות גוף זה יש ביכולתנו לקלוט מסרים רוחניים, ועל כן, ככל שהאנרגיה של שאר הגופים נקייה ומאוזנת יותר, כך קל לנו יותר להתחבר אליו, ומתפתחת היכולת שלנו לקבל מסרים שהם נקיים מהשפעת הרגשות והדעות שלנו.  

כל אחד מהגופים האלה זקוק לניקוי, איזון והארה. אם איננו מודעים ורגישים לקיומם של גופים אלה, לא נוכל לחוות את מה שמתרחש בהם, ולא נוכל לשמור על בריאותם.

בספר תקשור בעשרה שיעורים  יש מגוון של תרגילים המלמדים איך להתחבר לגופי האנרגיה ואיך לטהר ולאזן אותם, כדי לשמור על בריאות שלמה ואיזון בכל הרבדים של חיינו.

רות אהרוני - מנחה ומלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות

 

 

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP, דמיון מודרך, תרפיית קו הזמן, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-טארוט, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית, אסטרולוגיה קרמתית זוגית. מחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות לאימון וייעוץ טלפוני - 08-9340269  www.astro-coaching.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב