דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם צריך קורס במרנים? 

מאת    [ 26/10/2010 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2454 פעמים ]

ברמן הוא אחד המקצועות הבודדים שתמיד יהיה להם ביקוש וניתן לעסוק בהם בכל מקום בעולם. למרות שברמן הוא אחד המקצועות העתיקים בעולם, הכישורים והידע הנדרש משתנים ללא הרף.

מסיבה זו בדיוק, אם יש לך חיבה למקצוע אך מעט נסיון הייתי ממליץ לך ללכת לקורס ברמנים.

כדי שתעשה קצת שיעורי בית לפני שתבחר קורס ברמנים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשוות את כל בתי הספר לברמנים. לא כל בתי הספר הם בדיוק כמו שהם נראים. כדאי לך לבחור באחד שבו יחס התלמידים והמורים הוא נמוך, בקש לראות את הכיתות ובחר את בית הספר שלפי דעתך מדמה בצורה הטובה יותר את הסביבה של בר אמיתי.

הנה כמה דברים שאתה יכול לצפות מקורס ברמנים טוב: ארגון בסיסי של בר, היכרות עם סוגי כוסות הזכוכית השונות, מרכיבים בסיסיים שנמצאים בבר, ערבוב, טיפול בציוד, אימונים לשיפור מהירות העבודה וזריזות הידיים, אימונים לשיפור יכולת הזכרון, טיפים לטיפול בלקוחות, עבודה במסיבות פרטיות ואירועים וכמה עצות לגבי תעסוקה.

כמה שאלות שכדאי שתשאל את בית הספר לברמנים לפני שתרשם: כמה זמן בית הספר קיים? מה ממוצע התלמידים שמצאו עבודה לאחר שסיימנו את קורס הברמנים? אילו ברים / מסעדות שכרו את אותם תלמידים? כמה שעות לימוד הקורס כולל? איזו עזרה נותן הקורס לאחר סיומו במציאת עבודה? כמה זמן לאחר סיום הקורס עוזר בית הספר לתלמיד במציאת עבודה? האם בית הספר מתחייב למציאת עבודה לתלמיד? האם לבית הספר יש איזשהי תוכנית שמאפשרת לתלמידים להתנסות בברים קיימים על מנת לצבור נסיון?

קורס ברמנים טוב בדרך כלל אורך מספר שבועות, כדאי לבדוק את בית הספר מספר איזשהי חוברת כתובה שניתן להעזר וללמוד ממנה בזמן הקורס. וודאו שאם קיימת חוברת כזו שהיא מעודכנת.

אתם יכולים לצפות לבלות לפחות חצי מהזמן שלכם בהתנסות מלאה בהכנת אלכוהול. כמו כן צפו ללמוד מן המדריכים שלכם על הסוגים השונים, יינות, בירות, ליקרים וספיריט. ההיכרות הזו תכלול מידע כללי הכל מתהליך הכנת היין ועד למותגים הנחשבים ביותר של וודקה.

רוב בתי הספר מציגים לתלמידים בסוף הקורס מבחן שדורש מן התלמידים להכין מספר מסויים של משקאות בזמן קצוב.

למרות כל זה כדאי שתזכרו שיש בתי הספר ינסו לשכנע אתכם שאתם חייבים את תעודת הסמכה מבית הספר שלהם כדי לעבוד כברמן ושהם הכי טובים אז כדאי לשים לב. כדאי לבחור קורס ברמנים בבית ספר שטוב לכם לפי הקריטריונים שציונו למעלה.

אחרי הקורס הדבר החשוב הוא למצוא עבודה, בתי הספר לרוב יציעו לכם עזרה במציאת עבודה אבל תזכרו שאתם לא רוצים סתם את העבודה הראשונה שימצאו עבורכם, אתם רוצים את העבודה הכי טובה! זה למה חשוב לבקש שמות של מספר מוסדות ששכרו תלמידים לאחר שסיימו את הקורס. ברמן מקצועי מרוויח הרבה כסף אבל ברמן מקצועי עובד במקום מקצועי!

הטיפים שלכם לרוב מהווים אחוז מהמכירות שלכם אז אתם רוצים לעבוד איפה שתוכלו למכור הכי הרבה. אם תשפרו קצת את קורות החיים שלכם, תעבדו קצת על ההתנהלות שלכם בראיונות עבודה ותצאו מבית ספר איכותי לברמנים תוכלו למצוא עבודה ולהרוויח את הכסף שתמיד חלמתם עליו!

לא יודעים באיזה בית-ספר לבחור? השאירו את הפרטים שלכם בדף הראשי ותקבלו פרטים ומחירים על קורס ברמנים מבתי הספר המובילים בארץ!

מיכאל וקנין הוא מדריך בקורס ברמנים כבר 3 שנים, למיכאל נסיון רב בתור ברמן ובתור מורה, הוא מתפקד גם בתור רכז הקורסים בבית ספר לברמנים בו הוא מלמד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב