דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות קפה אוטומטיות 

מאת    [ 25/10/2010 ]

מילים במאמר: 537   [ נצפה 3136 פעמים ]

אוהדי קפה יודעים כי אין כמו מכונת קפה אוטומטית כדי להשיג טעם מושלם יחד עם ארומה ייחודית ומשגעת. מאחר שהכנת קפה באופן ידני לא יכולה לחקות את האיכויות של הכנת הקפה באמצעות מכונות קפה אוטומטיות, רבים מאיתנו מחליטים להשקיע ולרכוש מכונה מסוג זה כדי ליהנות מבקרים עשירים בקפה משובח.

 

כיצד מכונות קפה אוטומטית שונות מהכנת קפה באופן ידני?

 

במכונת קפה אוטומטית ישנן מספר פונקציות שמאפשרות לנו לשלוט על אופן הכנת הקפה כך שהוא יהיה איכותי מאוד ויקלע לטעמנו. מכונות קפה מאפשורת לנו לבחור את עוצמת הקפה שאנחנו מבקשים להכין ואת סוג החליטה שלו. על פי הבחירה, מכונת הקפה טוחנת את פולי הקפה הטריים, חולטת אותם ונפטרת מעודפי הקפה הטחון בלחיצת כפתור יחידה.

 

יתרון נוסף של מכונת קפה אוטומטית מודרנית הוא המראה האלגנטי והחדשני שלה, להבדיל מדור מכונות הקפה הישן יותר, שהיו מגושמות ומסורבלות. את המכונות החדישות ניתן לשלב בקלות במטבח הביתי או המשרדי, מבלי להעכיר את המראה שלו.

 

עוד בונוסים שתמצאו בכל מכונת קפה אוטומטית

 

למכונות הקפה יש דוד נירוסטה שמבטיח איכות קפה גבוהה ומעבר קל בין הכנת הקפה לבין הקצפתו. פונקציות נוספות שאפשר למצוא במכונת קפה אוטומטית היא האפשרות לבצע הקצפה ידנית או שימוש בהתקן הקצפה אוטומטי המובנה בתוך המכשיר.

 

בנוסף לכך, אפשר למצוא במכונה משטח חימום כוסות אקטיבי ואפשרות לבחירה בין מים רותחים לבין שימוש בקיטור. ברוב מכונות הקפה ניתן למצוא גם מגש מסתובב ואת רובן אפשר לנקות בקלות, על ידי הסרה פשוטה של חלקי המכונה.

 

מכונות אספרסו מקצועיות - גן עדן לחובבי האספרסו

 

אם מכונת קפה אוטומטית היא פתרון מעולה לחובבי קפה, מכונות אספרסו מקצועיות הן גן עדן של ממש לחובבי האספרסו. בדומה למכונת הקפה האוטומטית, גם מכונת האספרסו ניחנת ביכולות הקצפה ייחודיות וגודלן הקומפקטי הופך אותה לאידיאלית בכל בית ומשרד.

 

מכונות אספרסו מקצועיות מצוידות בשתי מערכות הידראוליות והן מאפשרות הפקת אדים, בדומה למכונות קפה גדולות יותר. בדומה למכונות קפה אוטומטיות, גם מכונות אספרסו מקצועיות מפיקות קפה משובח, איכותי ובטמפרטורה אופטימלית.

 

כיצד בוחרים מכונת קפה אוטומטית טובה?

 

כדי לבחור מכונת קפה אוטומטית או מכונת אספרסו מקצועית, חשוב לוודא כי כל הפונקציות שהזכרנו בנוגע לשליטה על איכות הקפה יהיו מובנות בתוך המכשיר עצמו. במידה ואתם בוחרים מכשיר עבור חדר לא גדול, חשוב להקפיד גם על ההיבט העיצובי ולוודא שמכונת הקפה אינה גדולה מדי או מגושמת.

 

מכונת קפה אוטומטית או מכונת אספרסו מקצועית מהסוגים האיכותיים ביותר מיוצרות לרוב באיטליה ונמכרות עם אחריות ושירות של טכנאי מוסמך, שמבצע את ההתקנה שלהן בבית או במשרד. וודאו כי הספק שממנו אתם רוכשים את המכונה הוא ספק אמין, שעובד עם חברות איכותיות וידע להתאים עבורכם את מכונת הקפה בהתאם להעדפות ולצרכים שלכם.

 

בדקו את פרטי המכונה בעצמכם

 

בטרם קניית המכונה, בדקו את המפרט הטכני שלה והאם קיימות אופציות נוספות בתשלום שעליכם לשקול לרכוש, כמו למשל אופציית ההקצפה האוטומטית, שלא מובנית בחלק מהמכשירים וכרוכה בתשלום נוסף.

 

בדקו האם המכונה שאתם רוכשים צריכה להתחבר לברז או שהיא פועלת ללא חיבור והאם נלוות אליה מתנות, כמו קפה גורמה או פריטים נוספים. אלו עשויים להקל על השימוש ועל המפגש עם מכונת קפה אוטומטית חדשה.

חברת "קופיטיים" המשווקת מוצרי נספרסו , נספרסו קפסולות ומכשירי מקינטה . אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהנות מהמבחר והמחירים המיוחדים.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב