דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: סליחה תקלה 

מאת    [ 25/10/2010 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2346 פעמים ]

לליבו של מי מכל אלה ששכרו אי פעם בחייהם מכונית באחת מחברות השכרת רכב בישראל, לא התגנב חשש קל שמא במהלך ההשכרה תתגלה ברכב תקלה טכנית? מה יקרה? מי ייחלץ לעזרתנו? כמה זמן ייקח החילוץ והתיקון? האם נזכה לקבל רכב חלופי? האם ייהרס לנו יום שלם של עבודה או טיול או חופשה רומנטית? עצם המחשבה כבר מדרדרת אותנו למצב של חוסר אונים....

תקלה במכונית שנשכרה בחברת השכרת רכב בישראל עלולה להיות במקרה הטוב נקר בגלגל, או במקרה הגרוע יותר תקלה טכנית באחד ממכלולי הרכב – קלאץ' (ברכב עם גיר ידני), בלמים (חס וחלילה), מערכת החשמל, הסוויץ', משאבת המים, או אפילו תקלה במערכת המחשב של הרכב שעלולה בעצם להשבית את פעולתו. למעט הנקר – שבגינו כל אדם סביר (בעל חוש טכני בסיסי וכוח פיזי מתון) מסוגל להחליף גלגל בכוחות עצמו או בכוחות שותפו לנסיעה או בסיוע נהגים מזדמנים בסביבה – כל תקלה אחרת מחייבת תיקון של בעל מקצוע בתחום מכונאות הרכב או חשמל רכב. תיקון כזה יתחיל בשיחת טלפון לאותה חברת השכרת רכב בישראל שממנה שכרת את המכונית, כדי לדווח וכדי לקבל הנחיות מה לעשות. האם מתקנים את התקלה במוסך מזדמן בדרך? האם מזעיקים גרר וממתינים עד שלוש שעות להגעתו? האם מגיעים לסניף הסמוך של אותה חברה להשכרת רכב בישראל? האם נציג אותה חברה להשכרת רכב בישראל יביא בעצמו רכב חלופי למקום התקלה?

כאן עליי להזכיר מקרה שאירע לי בעת טיול שעשית בעמק הלואר בצרפת, ברכב שכור, כמובן. את הרכב שכרתי, כמובן, באמצעות אחת מחברות השכרת רכב בישראל. אחרי כמה שעות, בעודנו מתנייעים באזור כפרי למהדרין, התחלנו לשמוע רעשים משונים מכיוון המנוע. יצרנו קשר עם החברה ממנה קיבלנו את המכונית, והם היפנו אותנו למוסך באחד הכפרים הנידחים. לקח לנו כמה שעות עד שאיתרנו את המוסך. כשהגענו היינו צריכים לתקשר עם המוסכניק בצרפתית הרצוצה שלנו, ובסופו של דבר הרכב הוחזר לפעולה תקינה והמלצה בצדו: החליפו את הרכב בהזדמנות הראשונה. וכך עשינו. מצאנו באחת הערים הסמוכות סניף של חברת ההשכרה – וקיבלנו רכב אחר.

מה הלקחים שניתן להפיק מהסיפור הזה, בהתייחס לחברות השכרת רכב בישראל? בטרם עזבתם את מגרש החנייה של חברת ההשכרה - חובה עליכם לבדוק יחד עם נציג החברה ולתעד במסמכים כל פגם או ליקוי מכני אפשרי ברכב, ובכלל זה פגיעות ושריטות בפח מצב הצמיגים (כולל לחץ האוויר) וכמו כן לוודא שיש ברכב גלגל חלופי וסט כלים להחלפת גלגל. שנית, אל תשכחו לרשום את כל מספרי הטלפון החיוניים למקרי חירום - תקלה טכנית, תאונה, פריצה לרכב או גניבה-  ובהם מספרי הטלפון של כל סניפי אותה חברת השכרת רכב בישראל הנמצאים במסלול נסיעתכם, מספרי הטלפון של חברה לתיקוני דרך (לחילוץ או לגרירה) שעובדת בשיתוף פעולה עם אותה חברת השכרת רכב בישראל, ושל מוקד רכב חלופי. חוסר מידע, או מידע חלקי, או מידע שגוי עלולים לגרום לכם עיכובים רבים בחילוצכם או בקבלת רכב חלופי.

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב