דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירועים בניחוח ברזילאי - קאזה דו ברזיל 

מאת    [ 25/10/2010 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 3040 פעמים ]

 

 

קאזה דו ברזיל היא מסעדה ברזילאית אותנטית, המגישה אוכל כמיטב המסורת הברזילאית בשיטת הצ'רוסקרייה (השיפוד הרץ). המסעדה מעוצבת בסגנון דרום אמריקאי עם נגיעות מודרניות, ומוגשים בה 15 סוגי בשרים בשיטת 'אכול כפי יכולתך'.

המסעדה ממוקמת בלב אזור הבילויים השוקק של ראשון לציון, באזור התעשייה הישן, כדי שתהיה נגישה עבור כל שוחרי הבשר באזור המרכז.


 
שאלנו את עידן שושן, הבעלים של קאזה דו ברזיל, מה הם יכולים להציע לאירועים:
 
אנו מקיימים אירועים עד 140 איש בקומה הראשונה של המסעדה באופן קבוע. בקומה השנייה ממוקם חדר פרטי עד 25 איש עם אפשרות להקרין מצגות, ומרפסת ובה אנו מארחים אירועים עד 60 איש.

המסעדה מציעה תפריטים מיוחדים לאירועים הכוללים מגוון עשיר של בשרים משובחים הנעשים על גריל ייחודי ולצדם תוספות אותנטיות, הכל על טהרת המטבח הברזילאי. מלבד בשר ניתן למצוא אצלנו גם סלטים, פסטות, פיצות ומנות ילדים. כחלק משיטת הצ'ורסקריה – השיטה הברזילאית בה מוגשים הבשרים ללא הגבלה, ניתן לשלב באירועים גם שתייה קלה, בירות ויינות ללא הגבלה לצד הבשר.

ולהשלמת החוויה נהוג לשלב באירועים שלנו מופעים של מיטב האמנים הדרום אמריקאים, קרנבל רקדניות ברזילאי, מופעי קפוארה ומתופפי בטוקדות. בחגים, מתקיימות חגיגות באופן קבוע, ובנוסף, אני עורכים ליינים שונים כמו "SHOW A VIVO" המתקיים בימי ראשון ומארח את הקהילה הדרום אמריקאית לערב ברזילאי סוחף של מופעים וריקודים. בימי שישי מתקיימים קרנבלים מטורפים לאוהבי המוסיקה הלטינית.

 

כדאי לערוך את האירוע שלכם בקאזה דו ברזיל כי:
 
לרוב, אפשר לחגוג אירוע כמעט בכל מקום, אבל חגיגה בקאזה דו ברזיל היא חוויה אחרת לחלוטין, מה שנקרא 'לצאת מהשגרה'. המסעדה מציעה חוויה ייחודית שאין במסעדות אחרות ובה שיטת ההגשה, איכות הבשרים, השירות, המוזיקה והאווירה מביאים את החוויה הדרום אמריקאית במלוא הדרה. אצלנו אין פשרות באף פרמטר.
לא צריך לטוס לברזיל כדי ליהנות מחוויית קרנבל שכזו!



ספר לנו על אירוע בלתי נשכח שהתקיים במסעדה
 
כל אירוע שנערך בקאזה דו ברזיל הוא מיוחד במינו. החוויה הקולינארית מתחילה מהרגע שנכנסים אל המסעדה, המוסיקה המתנגנת ברקע בקצב הסמבה תורמת לאווירה הייחודית. ברור שבזמנים בהם נערכים קרנבלים או בחגים, ימים מיוחדים ואירועי סילבסטר, האווירה מטורפת עוד יותר.

לפני כחודש נערך במסעדה אירוע משפחתי גדול ומיוחד, שכלל הופעה סוחפת של הזמרת סילביניה, מופע של רקדניות ברזילאיות ומופעי קפוארה, בקיצור קרנבל דרום אמריקאי שלם! האווירה הייתה לוהטת במיוחד, האורחים נהנו מחווית הבשרים והמופעים ורקדו ברחבי המסעדה, ואפילו על השולחנות. במהלך הערב, אחד האורחים שכל כך התלהב מהאווירה הפתיע את כולם בכך שלקח את המיקרופון, שלף טבעת והציע נישואים לבת זוגו. האורחים הופתעו והתרגשו והמשיכו את החגיגות והריקודים עד השעות הקטנות של הלילה.


אילו טיפים חשובים אתה יכול להציע לבעלי אירוע?
 
לא להתפשר על סוג האוכל, איכות האוכל, בקרת מטבח, השירות והתאמת האווירה לסוג האירו. אלו הפרמטרים החשובים ביותר לאירוח מושלם, ואצלנו במסעדה נותנים על אלה את מירב תשומת הלב. חשוב לנו שהלקוח ייהנה מאווירה, אנינות האוכל ושירות עם חיוך.

 

רוצים לחגוג אירוע בקאזה דו ברזיך או במסעדה אחרת? הכנסו לאתר שף תאכל ומלאו פרטים עוד היום

 

 

שף תאכל - אתר האירועים שמתאים לך. מחפשים מקומות לאירועים? שף תאכל הוא אתר הישראלי היחיד המרכז מסעדות לאירוח אירועים מכל הסוגים. בקש/י הצעת מחיר לאירוע ללא התחייבות וללא תשלום נוסף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב