דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעשות נחת להורים - חוקי עשה ואל תעשה 

מאת    [ 25/10/2010 ]

מילים במאמר: 775   [ נצפה 3674 פעמים ]

לעשות נחת להורים - חוקי עשה ואל תעשה / מאת יואב ברנזון

 

 

אל תעשו

 

1) אל תנסו לרצות את ההורים שלכם. זה לא עוזר להם שאתם ילדים טובים שעושים מה שאומרים להם,  אם אתם סובלים, מדוכאים ולא מרוצים מהחיים שלכם. עדיך שתלכו בדרך העצמאית שלכם ובלבד שתחייכו.

 

2) אל תעריצו את ההורים שלכם ואל תעניקו להם יותר מדי מקום בחיים שלכם. כל הרעיון הוא שתלמדו להתמודד לבד עם החיים, כי יום אחד ההורים שלכם לא יהיו בסביבה.

 

3) אל תחשבו שההורים שלכם יודעים טוב יותר מכם על החיים שלכם. הורים אינם מקבלים הכשרה מקצועית ואין להם את הכלים לעזור לכם. הם אולי רוצים לעזור אבל בדרך כלל הם אינם יודעים כיצד.

 

4) אל תיעלבו מההורים שלכם ואל תכעסו עליהם אם הם יורדים עליכם או לא מרוצים מכם. הורה שלא מרוצה מהילד שלו הוא בסך הכל הורה מודאג שמרגיש שהוא נכשל בגידול הילד שלו.

 

5) אל תשתפו את ההורים שלכם בכל הבעיות או ההתלבטויות שלכם בחיים. זה רק מעמיס על ההורים וגורם להם להיות מודאגים מכם עוד יותר. רוב ההורים נלחצים מסוג כזה של שיתוף במידע, והם אינם יודעים בדיוק מה לעשות עם המידע הזה. מוטב שתשמרו אותו לעצמכם או שתלכו לטיפול מקצועי.

 

6) אל תאשימו את ההורים שלכם בבעיות שלכם, כי הבעיות שלכם נוצרות על ידכם בלבד ורק אתם תוכלו לפתור אותם.כאשר אתם באים בטענות להורים שלכם אתם מניחים הנחה שגויה שאם ההורים שלכם ישתנו אז גם הבעיות שלכם ייפתרו וההנחה הזאת היא פשוט שקרית.

 

7) אל תנסו לחיות כמו ההורים שלכם. אם להם זה לא עבד גם לכם זה לא יעבוד. ואם להם זה עבד זה לא אומר שגם אצלכם זה יעבוד כי אנשים הם שונים. תמיד תחפשו את הדרך שלכם לחיים.

 

8) אל תריבו עם ההורים שלכם. ריב עם ההורים הוא הדבר הגרוע ביותר שאתם יכולים לעשות לעצמכם, כי ריב עם ההורים פירושו שיהיו לכם קונפליקטים פנימיים לכל החיים.

 

9) אל תתנתקו מההורים שלכם ואל תנסו לשנות אותם. אנשים שמתנתקים מההורים שלהם יורים לעצמם ברגל כי ההורים שלכם הם השורשים הרוחניים שלכם, בין אם אתם רוצים בכך או לא. שמרו על קשר עם ההורים כדי שהחיים שלכם יהיו שלמים.

 

 

עשו

 

1) עשו הכל כדי למצוא את האושר שלכם. ברגע שתהיו מאושרים מעצמכם ומהחיים שלכם ההורים שלכם יהיו מאושרים מכם, והם יוכלו לנוח מרגשות הדאגה והאשם שלהם לגביכם.זה למעשה כל משמעות המושג "נחת", מלשון מנוחה.

 

2) למדו להיות עצמאיים ולפתור את הבעיות שלכם בעצמכם ולא דרך ההורים שלכם. הורים רוצים שהילדים שלהם יהיו עצמאיים כי זה מעניק להם את ההרגשה שהם עשו את תפקידם היטב, כך שהילדים שלהם יסתדרו בחיים מצויין גם בלעדיהם.

 

3) מצו את עצמכם ואת הכישרונות שלכם. מקור הגאווה של ההורים הוא ההישגים המיוחדים והבולטים של הילדים שלהם. אתם דור ההמשך של ההורים שלכם, וההורים שלכם רוצים להרגיש שהם הותירו מאחוריהם מורשת מפוארת ומרשימה.

 

4) שתפו את ההורים רק בדברים הטובים. שתפו את ההורים שלכם בהצלחות שלכם. את כל העבודה הקשה, הדם, היזע והדמעות - תחסכו מהם. תנו להם את הקצפת, והם יהיו מבסוטים מכם.

 

 

וטיפ לסיום: זה קל לעשות נחת להורים, אם מבינים מהם חוקי המשחק. הורים בסך הכל רוצים שיהיה לכם טוב. אם תתמקדו בזה ולא בכל הסחות הדעת האחרות היחסים ביניכם לבין הוריכם ישתפרו.

 

 

רקע כללי   יואב ברנזון הוא אבי תורת התרפיה הגנטית ומומחה עולמי בתחום.    יואב ברנזון מוביל אנשים לפריצות דרך ולהצלחה בתחום האישי, הזוגי והעסקי ב-25 השנים האחרונות והוא נחשב לאחד המומחים המובילים בתחום בישראל ובעולם כולו. הוא מקבל לקוחות ישראליים וזרים מכל יבשות העולם ואף מגיע למפגשים אישיים בניו-יורק, ברלין ולונדון.    יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-2,060 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות והפיתוח העסקי.   ? שיטת GET   יואב ברנזון הוא ממציא שיטת GET - שיטה חדשנית, מהפכנית וייחודית לחלוטין הנחשבת לפריצת דרך עולמית. השיטה מביאה לשינוי התנהגותי ולגמילה מהירה ויעילה מדפוסי התמכרות, מתקיעויות ומהרגלים מזיקים וכרוניים. השיטה מבוססת על הנדסה מחדש של גנים במוח והיא מאפשרת גמילה ושינוי במהירות חסרת תקדים.   מדובר בתהליך הנפרס על פני 4 מפגשים בלבד, במהלכם הנטייה ההתמכרותית מדוכאת ונעלמת, ואינה שולטת עוד בהתנהגות המכור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב