דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות חברת הפקה לכנסים מקצועיים 

מאת    [ 25/10/2010 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2512 פעמים ]

כנס מקצועי –אירוע חיוני אבל לאו דווקא חייב להיות שגרתי

כנס מקצועי יכול להיות מפגש מרתק ומרגש עבור המשתתפים ,הכנס יכול להיות מיועד לעובדים,לקוחות או ספקים,יכול להיות תדמיתי שיווקי או לימודי.

 

כיום חברות ואירגונים מבינים את חשיבות הכנסים כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהפעילות העיסקית והשיווקית ,מרבית הכנסים בארץ מופקים על ידי חברות הפקה מקצועיות אשר יודעת לארגן את הכנס בהתאם לדרישות ומטרות החברה ולהתאימם לקהל היעד .

 

הפקה מוצלחת ומהוקצעת עשוייה להפוך גם כנס "משמים" לחוויה יוצאת דופן עבור המשתתפים ,ולהטביע חותמה לאורך זמן מממושך,  חברה הפקות מנוסה ובעלת ניסיון רב באירגון והפקת כנסים תדע להתאים באופן מדוייק את צרכי הלקוח וכל רכיב בו ייבחר לאחר מחשבה מרובה וניתוח מדוייק.

חלק מן הכנסים הנם רשמיים ולימודיים בעוד שבאחרים משולבים פעילויות חוויות ,מיצגים אומנותיים,תפאורות ואביזרי מולטימדיה מתוחכמים –הכל תלוי במטרת הכנס,התקציב,אופי הקהל ,האסטרטגיה השיווקית של החברה ועוד.

 

כנסים מקצועייים –ההצלחה נמדדת בפרטים הקטנים ..

 

ההצלחה של חברה להפקת אירועים וכנסים בכלל ,נובעת בזכות ההתמדה,ההקפדה על הפרטים הקטנים,קטנים כגדולים,ההבנה בחשיבות ובתרומה  העיסקית של כל כנס או אירוע לחברה ,מתן סל פתרונות יצירתיים ללקוח  תוך בחינת האילוצים הטכניים,הדרישות והצרכים .

 

חברת הפקות כנסים  יודעת  ומעזה  לחשוב אחרת ,לבצע,ליצור ולשדרג כל כנס באופן שירשים את הנוכחים וישאיר חותם –אם זה בבחירת הלוקיישן,צורת הישיבה,עיצוב ההזמנה והרישום לכנס,ההתנהלות של צוות המרצים  והפנל הנבחר,קרך אמצעי ההקרנה של מצגת ייחודית,עיצוב והעמדה של תפאורות ומיתוג,בחירת GIVAWAY  לאורחים,ועוד מגוון אמצעים ופתרונות ,הכל על מנת להפוך את הכנס שלכם לחוויה ייחודית ושונה

 

במקביל לעיצוב ותכנון הכנס, חברת הפקת הכנס תדע לדאוג באופן מלא לכל הפרטים שמאחורי הקלעים: נהלי אבטחה וביטוח, יצירת קשר עם ספקים, תכנון ובקרה תקציבית, ניהול ועמידה בלוחות הזמנים, פיקוח על תגובות לתקשורת, הכנת תוכניות מגירה מפורטות ומתוקצבות למקרה של שינויים ביטחוניים וכלכליים בלתי צפויים ועוד. חברת הפקה מנוסה  מאפשרת לכם לפתוח דלתות, לגייס ספונסרים ואנשי מפתח ולעצב כנס עדכני, מותאם למטרותיכם  ומהנה.

 

ביום הכנס עצמו, התכנון המוקדם והמפורט, והניהול השוטף שחברת ההפקה אשר תשכרו יאפשרו לכם להנות מהכנס כאחד המשתתפים ולדעת שהכנס שלך בידיים טובות.

  

Eron - boutique &premium events- חברה להפקת אירועים, כנסים,ימי עיון,ואירועי גיבוש המספקת מגוון פתרונות לצרכי השיווק והרווחה של חברות וארגונים. זו לא הסיבה היחידה בזכותה הפכנו לאחת החברות המובילות בתחום האירועים.עם גישת עבודה הדוגלת במצויינות במקצוענות והכי חשוב שירות ללא פשרות, אנו מספקים ויוצרים לקהל לקוחותינו הנאמן:הפקת אירועים- אירועי שיווק, אירועי רווחה, Reality & ODT ,מסיבות חברה .הפקת כנסים-כנסים שיווקיים, כנסים מקצועיים,כנסים רפואיים,תערוכות וכנסים המוניים.אירועי גיבוש-לחיזוק הקשר בין החברה לעובדיה ,ימי נופש ופעילויות OUTDOOR.


 


וכל אירוע בעל מטרה עסקית מובהקת .


 


לרשות החברה מערכת הדמייה ממוחשבת  בה ניתן להמחיש באופן מדויק ביותר כיצד ייראה האירוע שלכם וזאת בצורת "הלבשת"האלמנטים השונים כגון ריהוט,הצללה,במה על המתחם בו יתקיים האירוע בין אם זה חוף ים,מקום בטבע ואפילו בניין המשרדים שלכם.


 


הניסיון והמוניטין ש "Eron-boutique &premium events" צברה לאורך השנים מאפשרים לכם להנות מעלויות מופחתות ולקבל את התמורה המירבית עבור התקציב שלכם ובמקביל לעבוד עם ספקים מן השורה הראשונה בתחום האירועים ביניהם חברות  קונסטרוקציה ותשתיות,קירות הקרנת לדים,שירותי בר, קרונות שירותים מפוארים חברות הגברה ותאורה ,עיצוב וקייטרינג כמובן.


 


הפקנו וקיימנו אירועים מגוונים בכל סדר גודל ברחבי הארץ,במקומות לא שיגרתיים, באולמות ובגנים המובילים, בבתים פרטיים, בגנים הלאומיים, בטבע ובכל מקום בו נתבקשנו לקיים אירוע.


 


התגובות של  לקוחות  החברה ושל הקהל באירועים, מעידות כל פעם מחדש על התרגשות יוצאת דופן, הפתעה ובעיקר על חוויה שונה שלא תשכח מהר....


 


אנו ערוכים לתת מענה זריז לכל אירוע ולכל הפקה ולו הקטנה ביותר אשר תידרש ,לנו יש הסכמים עם מקומות וספקים במחירים שאתם לא תקבלו, ובמידה ותשכרו את שירותינו תחסכו לעצמכם הרבה כסף המון כאבי ראש והתרוצציות מיותרות.  


 


בין  לקוחותינו נמנים : "המועצה לישראל יפה" ,"איגוד ערים לתשתיות" ,"TEVA "  Schering" Plough"","MSD", Sanofi -aventis"","תנובה" ,"מי-עדן" "סונול"" אמן מחשבים""012' ועוד  עשרות  לקוחות מרוצים.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב