דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עמלות מסחר בבורסה - איך לחסוך בעלויות? 

מאת    [ 24/10/2010 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 5124 פעמים ]

כל מי שמבצע מסחר בניירות ערך יודע כי קיימות עמלות מסחר בבורסה המשולמות עבור פעולות המסחר השונות. פעמים רבות עמלות מסחר בבורסה הן גבוהות ובלתי מוצדקות ולכן, חשוב להיות מודעים לתעריפי עמלות מסחר בבורסה. גובה עמלות מסחר בבורסה משמעותי במיוחד עבור סוחרים הנוהגים לבצע פעולות מסחר רבות בחודש ולמעשה מפסידים לעתים אחוזים נכבדים מהתשואות, בגלל עמלות גבוהות.

עמלות מסחר בבורסה נגבות עבור קנייה ומכירה של ניירות ערך, עבור דמי ניהול של תיק ההשקעות ועוד. הבנקים בישראל נוהגים לגבות עמלות מסחר בבורסה באחוזים גבוהים יחסית, ומומלץ עבור כל סוחר לבדוק את נושא עמלות מסחר בבורסה המוצעות על ידי כל אחד מהבנקים לפני פתיחת תיק השקעות וביצוע פעולות מסחר. בנוסף, מומלץ לפנות לבתי השקעות וחברות אשר מתמחות בניהול תיקי השקעות ומסחר בבורסה ולבדוק מהן עמלות מסחר בבורסה המוצעות על ידן.

 

עמלות מסחר בבורסה ? בבנקים תשלמו יותר

 

בשנים האחרונות, בייחוד עם כניסת פעולות בנקאיות ופעולות מסחר שונות לרשת האינטרנט, קמו חברות ובתי השקעות רבים אשר מציעים ניהול תיקי השקעות ומסחר בבורסה בתנאים הרבה יותר טובים מאשר התנאים המוצעים על ידי הבנקים. עמלות מסחר בבורסה אשר תגבה חברת השקעות יהיו על פי רוב נמוכות מאשר עמלות מסחר בבורסה, אשר ייגבו על ידי הבנק. יחד עם זאת, התמקחות ומתן דגש לנושא עמלות מסחר בבורסה והטבות הקשורות בתיק, רצויה גם מול חברות אלה ובטח שמול הבנקים.

אם אתם רוצים לחסוך בעלויות ולשלם עמלות מסחר בבורסה נמוכות, מומלץ מאוד לפנות אל חברות השקעות שונות ולבדוק את התנאים המוצעים על ידן. קיימים פערים בנושא עמלות מסחר בבורסה בין הבנקים לחברות הפרטיות הנגבות עבור: דמי אחזקת תיק השקעות, דמי ניהול תיק השקעות, קנייה או מכירה של מניות בארץ ובחו"ל, מסחר באגרות ועוד. בנוסף, הבנקים גובים עמלות מסחר בבורסה עבור דיווידנדים, מה שלא יקרה בחברת השקעות פרטית.    

 

עמלות מסחר בבורסה ? פותחים תיק השקעות

 

יותר ויותר סוחרים בבורסה מפתחים מודעות לגבי החיסכון בעלויות שיניב ניהול תיק השקעות בחברת השקעות פרטית, ולכן רבים בוחרים בדרך זו על מנת לנהל מסחר בבורסה. יחד עם זאת, לפני בחירת חברת השקעות, יש לבדוק את רקע החברה, את ניסיונה ואת חוסנה, על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם במקום הנכון.

בנוסף, על מנת לחסוך בעלויות ולהימנע מסיכונים כמה שיותר, יש לבדוק מספר דברים: האם קיימת עמלת מינימום בנוסף לעמלות מסחר בבורסה על פעולות שונות, האם מוענקת על ידי החברה ריבית על כסף שעומד בתיק, האם יש אפשרות מסחר דרך האינטרנט והאם נגבות בעבור כך עמלות מסחר בבורסה, מהן שעות פעילות המסחר, האם נגבית עמלה בגין ביטול פעולה ועוד.

בדיקת עמלות מסחר בבורסה וכל הפרמטרים הללו, תאפשר לכם לפתוח את תיק ההשקעות הכדאי ביותר עבורכם.

 

אתר בנקרייט הינו פורטל צרכנות פיננסית המוביל בישראל, המספק מידע השוואתי לגבי מוצרים הפיננסים כגון: הלוואות,משכנתא, ניהול תיקים,פקדונות שקליים,ביטוח,קרנות נאמנות,קופות גמל, פנסיה וכדומה. האתר מספק מגוון רחב של מאמרים מקצועיים, מדריכים, שאלות נפוצות, פורומים וכדומה. www.bankrate.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב