דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנות לאירועים - מדריך לבחירה נכונה 

מאת    [ 24/10/2010 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 2328 פעמים ]

הזמנות לאירועים בימינו, כבר מזמן אינן רק הזמנות. כלומר, כבר מזמן אינן רק מסמך אינפורמטיבי אשר מטרתו ליידע את המוזמנים בדבר הזמנתם בשעה, ביום ובאתר מסוימים. אם כך היה הדבר, לא היה כל צורך בפנייה לבית דפוס דיגיטלי. תחת זאת, הפכו הזמנות לפרסומת לכל דבר ועניין. ההזמנות מבטאות את המסר אותו מבקש בעליהן להעביר ל"לקוחותיו" האורחים. הזמנות לאירועים הינן, פעמים רבות, האופן המסוים בו המוזמן נחשף לדבר קיומו של האירוע והטוואי בו הוא אמור להתקיים. במילים אחרות, הזמנות לאירועים הן גם פרסומות לאירועים.

עיצובים של הזמנות לאירועים


לרוב, אם כי לא תמיד כמובן, מתחתנים הינם זוגות צעירים. לדבר יש השלכות לטובה ולרעה. כך, למשל, כמעט תמיד יש במי להיוועץ וממי לקבל המלצות לגבי מה עובד ומה לא ואף לקבל המלצה על בית דפוס דיגיטלי זול ואמין אשר יבצע עבורכם את הדפסת ההזמנות במהירות ובאיכות משביעת רצון. מצד שני, מכיוון שכל הזוגות הצעירים עוברים פחות או יותר את אותו המסלול בדרך אל החופה, הרי שכולם מכירים את כל השבלונות בכל האתרים המציעים הזמנות זולות ופשוטות. מלבד העובדה שרבות מן ההזמנות פשוט נראות רע, הן גם מוכרות לכולם וכולם יידעו בדיוק כמה השקעתם בהן. זאת היא אינה התחלה טובה, והזמנות לאירועים המיוצרות באופן זה, בדרך כלל אינן מבשרות דברים טובים בנוגע לאיכותו של האירוע הקרב.

לא דרוש הרבה בשביל לגבש עיצוב ייחודי עבור ההזמנה שלכם, ובנוסף, אם אינכם מרגישים כה יצירתיים, תוכלו לרתום חברים או בני משפחה למשימה ובכך ליצור תחושת שותפות וגיבוש לקראת המאורע, דבר אשר יכול להקל מתחים שונים בזמן ההכנות. אם ניסיונכם מלמד אתכם ששיטה זו עלולה דווקא ליצור לכם יותר בעיות מאשר תפתור, תוכלו תמיד להיעזר בשירותי מעצבים גרפיים, בין אם אלה שייכים לבית הדפוס ובין אם מדובר במעצב גרפי עצמאי.

טיפ קטן: הזמנות לאירועים אינן כה מסובכות לעיצוב. סטודנטים רבים לגרפיקה ישמחו לעצב עבורכם הזמנה מושקעת לאין ערוך מכל דבר שתוכלו אתם להפיק בכוחות עצמכם, ואף לעשות זאת במחיר סמלי שלא ישפיע באופן משמעותי על תקציב החתונה. כך תוכלו ליהנות מעיצוב איכותי ומקצועי, שנראה נפלא, וגם לתמוך במעצבים גרפיים בתחילת דרכם. בסופו של דבר, עבור בית דפוס דיגיטלי, באמת לא משנה מה מודפס, מעבר למשתנים מאוד בסיסיים:

הזמנות עם כיתוב בלבד


לעתים הסגנון המינימליסטי הוא שעושה את כל הקסם – כיתוב נאה וניסוח בהיר, יעניק לאורחיכם את כל המידע שעליהם לדעת, בלי שום קשקושים. לפעמים פחות זה יותר – יותר יפה ויותר זול, שכן עלות ההפקה של הזמנות כאלה נמוכה יותר לבית דפוס דיגיטלי מאשר הזמנות מורכבות יותר. הכיתוב יכול להכיל מספר צבעים, או להיות כולו בצבע אחד.

הזמנות עם ציור

בנוסף לכתב, ניתן לשלב בהזמנות גם ציור כלשהו. עם זאת, האמור לגבי הזמנות שבלוניות נכון גם כאן – שימוש בתמונה נפוצה ומוכרת עשוי להתפרש כזלזול ולהחמיץ את כל האפקט אותו ביקשתם ליצור בקרב המוזמנים. כמו כן, יש להקפיד ולהעביר את הציור לבית הדפוס באיכות ראויה שתאפשר להפיקו באופן אסתטי ומכובד על ההזמנה. עבור בית דפוס דיגיטלי, כאמור, אין זה משנה מה הציור המדובר, אלא רק שיהיה ניתן להדפסה בצורה איכותית, וכן עלות ההפקה, בהתאם למספר הצבעים בתמונה ולגודלה.

הזמנות עם תמונה

הזמנות לאירועים המעוטרות בתמונה של הזוג הצעיר או בתמונה אחרת בעלת חשיבות הינן דרך מצוינת ופשוטה ליצור הזמנות ייחודיות. כל שעליכם לעשות הוא להצטלם או לבחור תמונה שאהובה עליכם במיוחד ומתאימה למעמד. לתמונה מצרפים את הטקסט הרגיל, מעמדים את הכול בצורה מסודרת, והרי לכם הזמנה מוכנה.

בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב