דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינטרקום לשער הכניסה- להב שיווק בעמ 

מאת    [ 24/10/2010 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3249 פעמים ]

 

מערכת אינטרקום סטנדרטית לבית פרטי
מערכת אינטרקום סטנדרטית מכילה פנל אינטרקום עם מקודד בשער הכניסה, ומתאם טלפון אינטרקום בארון התקשורת שבבית. מערכת אינטרקום מסוג זה תאפשר לאורח לשוחח איתכם באמצעות מכשירי הטלפון שפיזרתם בבית ותוכלו לפתוח לו באמצעות הטלפון אם תרצו.


נוחות המקודד באינטרקום
המקודד בפנל האינטרקום, יאפשר לכם להכנס לחצר הבית באמצעות קוד פשוט בן 4 ספרות אותו תבחרו, ומאחר והמקודדים כיום מכילים כמאה קודים, תוכלו לבחור קוד אישי לכל אחד. גם לגנן. כאשר תחליפו את הגנן תוכלו להחליף את הקוד, ללא צורך בטכנאי.
המקודד מחובר למנעול החשמלי- הלשונית שנפתחת בעת הזמזום- בפרופיל של השער, ונותן לה אות חשמלי שתיפתח לאחר הכנסת הקוד הנכון. אך, במידה ותבחרו לנעול את השער, תהיה משמעות למקודד או למנעול החשמלי.

מניעת אזעקות שווא
חשוב לציין שמערכת האינטרקום אינה מותקנת כדי למנוע כניסה מגנבים לחצר (הגנבים יכולים בקלות לקפוץ מעליה), אלא כדי ליצור מצב בו תשוחחו עם האורח ממרחק של 10 מטרים ולא של 10 ס"מ.
כמו כן, שער ואינטרקום מונעים אזעקות שווא עם על חצר הבית מגנים גלאי נפח חיצוניים, משום שבמקרה ואיש המכירות נכנס לחצרכם להציע את שירותיו בתום לב, אין סיבה שתוזעקו מהעבודה.

אינטרקום עם מצלמה, מקודד ומוניטורים
באם חפצה נפשכם במערכת אינטרקום עם מצלמה ומקודד, דעו שאתם חלק מקהל ההולך וגדל. כיום, לא רק שמקובל להתקין מצלמה בפנל האינטרקום, אלא גם לתכנן ולמקם מוניטור LCD 7 אינטש ומעלה בכל קומה רלוונטית. התכנון המקובל הוא התקנת מוניטור בקומה הכניסה ובקומת חדרי השינה. במידה ויש קומת הורים שלישית, אז מתקינים מוניטור נוסף. מאחר ומחירי המוניטורים ירדו בשנה האחרונה, הלקוחות נהנים מאיכות חיים גדולה יותר.

תכונות מומלצות במצלמת כרטיס
המצלמה הממוקמת בתוך פנל האינטרקום, נקראת מצלמת כרטיס בקוטר של 1 מ"מ לכן גם נקראת מצלמה סמויה או מצלמה זעירה. מצלמת הכרטיס שאנו מתקינים בפנל האינטרקום היא מצלמת כרטיס צבעונית של חברת פרווויז'ן (Provision) עם CCD של סוני, עדשה של 3.4 מ"מ וזווית ראיה של כ- 140 מעלות.
למרות שמצלמת הכרטיס היא בתוך פנל האינטרקום, מדובר במערכת נפרדת לחלוטין המחוברת למוניטורים ללא קשר לעבודת מערכת האינטרקום. לכן, תוכלו לצפות ברחוב בכל שעות היממה כאשר המוניטור פתוח, בלי קשר לזמני הגעה של האורחים.

תשתית לאינטרקום עם מצלמה ומוניטורים
כבל הוידאו של מצלמת הכרטיס עובר ממיקום פנל האינטרקום ועד למיקום ארון התקשורת. מארון התקשורת הוא מתפצל, באמצעות מפצל אקטיבי, למוניטורים המפוזרים ברחבי הבית.
במידה ונח לכם יותר מבחינה כלכלית, ניתן לחבר את מצלמת הכרטיס לטלוויזיות שבבית, וכאשר אורח יצלצל באינטרקום תוכלו לפתוח את הטלוויזיה, להעביר לערוץ מסוים (AV2) ולפצות באורח מבחוץ.
במידה ויש לכם מערכת הקלטה עצמאית בבית המחוברת למצלמות אבטחה ולרשת המחשבים הביתית, ואתם מעוניינים לחבר אליה גם את מצלמת הכרטיס בפנל האינטרקום, תוכלו לראות את האורח שבשער גם דרך כל אחד ממחשבי הבית. כשיש בבית חדר עבודה/ משרד/ קליניקה והעובדים בו נמצאים מול המחשב כל היום ומקבלים לקוחות או ספקים, אין סיבה שלא לעשות זאת.

להב שיווק מתח נמוך בע"מ http://www.lahavltd.com המסגר 4 רעננה 09-7604450




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב