דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכיבה על סוסים למתחילים 

מאת    [ 24/10/2010 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3600 פעמים ]

כאשר אתה מחליט ללמוד ל-  רכיבה על סוסים , אחד הדברים הטובים ביותר שאנו יכולים לומר לך זה תמיד לשמור על קור רוח, אין ספק כי כאשר אתה מאבד את קור הרוח אז בוודאי תאבד את השליטה על הסוס שלך. כמו שאנשים אומרים, כאשר אתה מפחד - הכלב מרגיש את זה, ובדומה גם הסוס מרגיש. אפילו אם אתה חושב לעצמך , איך אני אמור להישאר על הסוס הענקי הזה? אסור לך לחשוב ככה ליד הסוס שלך. אתה צריך להישאר רגוע , אם אתה נתקף ברגעי חרדה , או שאתה  מרגיש שאתה מאבד את קור הרוח, קח מספר נשימות עמוקות שיאפשרו לך להאט את דפיקות הלב שלך ויאפשרו לך לחזור לעצמך. עכשיו לאחר שנרגענו, הסדרנו את הנשימה והעצבים ואנחנו שולטים בעניינים נתחיל לדבר על רכיבה על הסוסים . ישנם שני סגנונות של רכיבה כאשר אנחנו רוצים לתחיל ללמוד לרכב על סוסים - סגנון אנגלי וסגנון מערבי. אם אתה רק מתחיל ב- רכיבה על סוסים , אנו מציעים לך להתחיל עם אוכף מערבי - בגלל העובדה שהוא מחזיק אותך במקום טוב יותר ויש לו מקום לאחיזה במקרה שמאבדים שיווי משקל.

חשוב להתחיל אצל חוות סוסים מקצועית בעלת ניסיון רחב של שנים ב- רכיבה על סוסים אשר אחראית על  טיולי סוסים במגוון מסלולים אשר מתאימים לרוכבים חדשים וותיקים גם יחד.

אוכף אנגלי הוא קל משקל, שטח הישיבה קטן במקצת ואין לו מקום לאחיזה. יש אנשים שכבר מההתחלה מתחילים לרכב על אוכף אנגלי, אני מעדיף את האוכף המערבי כי אני מרגיש בטוח יותר, אני מניח שאם בוקרים (קאובוי) אומרים שהם הטובים ביותר, אז הם באמת הטובים ביותר. אבל טוב להתחיל במערבי כדי להתאמן על רכיבה על סוסים . על איזון המשקל אפשר להתאמן מאוחר יותר כאשר לומדים לרכב על הסוס טוב יותר במהלך טיולי סוסים במסלולים שונים. עם האוכף במקום, אפשר לקפוץ עליו ולצאת לסיבוב, בפעם הראשונה צריך ללמוד איך קופצים על הסוס ואיך להכניס את העקבים בלי שהסוס יסתלק. כדי לבצע פניה עם הסוס בדר"כ פשוט צריך ללחוץ עם הירכיים שלך. אולי צריך להתקדם עם הטוסיק קדימה לכיוון ראש הסוס כדי להודיע לסוס שאתה הבוס. על צוואר הסוס נמצאות המושכות, כדי לקחת שמאלה שמים את המושכות עד הסוף ימינה, וכדי לקחת ימינה מושכים שמאלה.

ירוק הוא הצבע של מתחילים, סוס ירוק ורוכב ירוק הם לא שילוב טוב לפעם הראשונה שלומדים כיצד לרכב על סוסים.

אלו הם כמה דברים פשוטים בשביל מי שלומד פעם ראשונה לרכב על סוס. לבעלי נסיון אולי יהיה שיטות משלהם, אבל אלו הם היסודות שלפיהם לימדתי את ילדי, חשוב לעבור על כללי הבטיחות לפני הרכיבה כדי להבטיח רכיבה ללא סיכון או פגיעה. עד לכאן לפעם הזאת, להתראות בפעם הבאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב