דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחי משי: זה טוב לעסקים 

מאת    [ 22/10/2010 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2077 פעמים ]

לעיתים יש נטייה לחשוב שיש סתירה בין פרחים ובין עסקים. לכאורה פרחים קשורים לרומנטיקה, לרגשות, ליופי ולכל מה שאי-אפשר להעריך אותו בכסף. עולם העסקים, מצד שני, הוא עולם של שכל, של תחרות של מאבק ושל כל הדברים שנמדדים אך ורק בכסף. אך למעשה ניתן למצוא כמה וכמה קשרים בין פרחי משי, למרות היותם פרחים, לבין עולם העסקים. הקשר בין פרחי משי לבין עסקים מתרחש בכמה רמות ובכמה מקומות.

הקשר הראשון הוא שגם פרחי משי הם מוצר צריכה שניתן לקנייה ולמכירה. עם כל הכבוד ליופיים של פרחי משי, מדובר במוצר שיש אנשים שמוצאים את פרנסתם בזכותו. למעשה, מי שמשקיע בייצור פרחי משי ועושה זאת היטב, יגלה שזוהי השקעה נבונה שיש לה סיכוי גדול להצלחה. הפופולאריות של צמחייה מלאכותית בכלל ושל פרחי משי בפרט הופכים אותם למוצר שקל למכור אותו בתנאי שעושים את העבודה בצורה מקצועית ומקפידים על שירות טוב ללקוח. פרחי משי הם בעלי יתרונות רבים שעומדים בבסיס ההצלחה שלהם.  פרחי משי אינם זקוקים למים, התחזוקה שלהם אפסית ויש להם אורך חיים ארוך משמעותית מזה של פרחים רגילים. כל היתרונות האלה, שנכונים לכל הסוגים של צמחייה מלאכותית, יוצרים מוצר ידידותי ללקוח בעל פוטנציאל הצלחה גבוה בהינתן השיווק הנכון.

פרחי משי אינם רק מוצר צריכה אלא גם יכולים להיות מוצר שמסייע לצריכה. בתי עסק שונים כבר גילו שעיצוב נכון של בית העסק יכול להגדיל את המכירות. אנשים רבים רואים רק את הפן האסתטי של פרחי משי אבל אנשי עסקים מבינים שעל-ידי שימוש נכון בעיצוב באמצעות פרחי משי בפרט או צמחייה מלאכותית בכלל ניתן ליצור אווירה בבית העסק שתגרום ללקוחות להוציא יותר כסף. אווירה רגועה אינה מתאימה לכל עסק אבל כאשר בית עסק מעוניין לשדר מראה שליו ויפה לעין הוא יכול להשיג אותו באמצעות פרחי משי. עיצוב בתי עסק באמצעות פרחי משי או כל צמחייה מלאכותית אחרת הוא תחום מתפתח וניתן – ואפילו כדאי – להתייעץ עם מומחים בתחום שיסייעו בעיצוב נכון של בית עסק עם פרחי משי מתאימים למטרה ספציפית.

גם משרדים של חברות ירוויחו מעיצוב נכון באמצעות פרחי משי. כאשר לקוחות חדשים, שותפים אפשריים לעסקים או משקיעים פוטנציאלים מגיעים למשרד של החברה יש חשיבות גדולה לרושם שהמקום עושה על האורחים. חברה שמעוניינת לעשות רושם טוב תרוויח לא מעט אם היא תשקיע בעיצוב של המקום בעזרת פרחי משי או צמחייה מלאכותית אחרת שיכולים ליצור אווירה רגועה, נקייה וכזו שמשדרת הצלחה ושקט נפשי. הרושם שניתן ליצור באמצעות פרחי משי יכול להיות שווה הרבה כסף כיוון ששותפים פוטנציאלים, משקיעים או לקוחות נוהגים בהתאם לרושם הראשוני שהם מקבלים ולא רק לפי שיקולים רציונאליים טהורים. אולי לא ניתן להעריך בדיוק עד כמה רווח ההשקעה בקניית פרחי משי עשויה להניב, אבל ניתן לראות זאת בהחלט כהשקעה נבונה.

פרחים ועסקים, אם כן, יכולים ללכת יד ביד. פרחי משי אינם רק חפץ נאה לעין בעל מטרות אסתטיות ותו לא. גם צמחייה מלאכותית יכולה וצריכה להיבחן בעיניים כלכליות ודרך הפריזמה של חשיבה עסקית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב