דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחי משי: מנוף לשינוי 

מאת    [ 22/10/2010 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2223 פעמים ]

פרחי משי הם דרך מצוינת שבה יכול לבחור מי שמבקש לשנות את חייו. באמצעות פרחי משי אפשר להביא שינוי אל תוך החיים וליצור מפנה ותפנית בשגרה ובדרך החיים שלנו. בין שפע השיטות המוצעות בימינו למחפשי דרך ולאנשים שזקוקים לשינוי נפקד אמנם מקומם של פרחי משי כזרזי שינוי אך עדיין לא מאוחר לתקן את הטעות הזו. הידע הקשור בשיפור המציאות באמצעות צמחייה מלאכותית הוא ידע עתיק שזמן רב נשכח בקרן זווית ולא זכה לגילוי הנאות הראוי לידע עמוק זה. בדור שלמד לגאול אוצרות ידע עתיקים ולהוציא מחושך לאור את החוכמה הפנימית שנובעת מתוך שורשי האמת הרב גונית, הגיע הזמן לגלות לעולם את חוכמת הגאולה באמצעות פרחי משי.

הידע הקשור בשינוי באמצעות צמחייה מלאכותית הוא ידע שמשלב בתוכו זוג אלמנטים שעשויים להיראות סותרים במבט ראשון. מצד אחד חוכמת פרחי משי כוללת ידע מעמיק בעל רבדים ובני רבדים שנוגעים במקומות רחוקים ומסתוריים ובמהות הפנימית ביותר של הקיום על כל התדרים שלו ועם כל המורכבויות שיוצרות אותו. מצד שני חוכמת פרחי משי היא חוכמה פשוטה וברורה שאינה דורשת התעמקות ארוכת שנים, ידע אזוטרי או יכולות הבנה ייחודיות השמורות ליחידי סגולה וליודעי ח"ן. כל אחד וכל אחת יכולים לאמץ את החוכמה של פרחי משי גם אם הם אינם מומחים לתורת הנסתר. פרחי משי מציעים פתרון פשוט ונגיש לכל ובמספר צעדים פשוטים מאפשרים לנו לבצע שינוי מדהים וחסר תקדים בחיים שלנו.

כוחם המרפא של פרחים ידוע לכל ומילים רבות נכתבו על האנרגיה הטובה שיש לפרחים ולצמחייה. פרחי משי מוסיפים על האנרגיה הזו שיש לכל הפרחים באשר הם את הכוחות המיוחדים הגלומים במשי עצמו. יותר מכל צמחייה מלאכותית אחרת, פרחי משי מבוססים על התכונות הקסומות של המשי שהיו ידועות לסינים כבר לפני אלפי שנה. פרחי משי מבוססים על החוכמה הסינית העתיקה ועל הידע שהיה קיים במזרח הרחוק מזה עידן ועידנים. למעשה, פרחי משי משלבים בתוכם עוצמה מרפאת כפולה. מצד אחד בתוך פרחי משי קיים הכוח המרפא של הפרחים. מצד שני בתוך פרחי משי קיים הכוח המרפא של פרפרים. כוח הפרפרים גלום בתוך המשי המיוצר על-ידי זחלי הפרפר, זחלים שמהות הפרפר טמונה בהם ומחכה לצאת לפועל. בתוך פרחי משי, אם כן, טמונה אנרגיית הפרפר שמצפה לצאת לפועל ובאמצעותה אנחנו יכולים להביא את השינוי לתוך חיינו. פרחי משי מאפשרים לנו לצאת מתוך הגולם הכולא אותנו בתוכו אך גם מאפשר לנו להתחיל תהליך של שינוי. באמצעות פרחי משי אנחנו מגלים את הפרפר הפנימי שבתוכנו ומשחרירים אותו לחופשי.

הכוח המרפא של צמחייה מלאכותית מתגלה בימינו ליותר ויותר אנשים שמתחברים למודעות לשינוי ולמקום של יציאה מחושך לאור. צמחייה מלאכותית בכלל או פרחי משי בפרט הופכים להיות כלי עזר חשוב בעבודתם של מורים ומנחי סדנאות ברחבי הארץ ובעולם. פרחי משי שמסייעים לנו בתהליך השינוי מגולם לפרפר הם כלי רב עוצמה שמגלם בתוכו את הכוחות המדהימים של הפרחים ושל הפרפרים. החיבור הייחודי הזה שבין פרח ופרפר שמתקיים רק בתוך פרחי משי זמין כיום לכל אחד שמבקש לעשות שינוי בחייו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב