דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: שאלה של שירות 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 1926 פעמים ]

שאלת השירות צריכה להשפיע על שיקול דעתו של הלקוח כשאר הוא ניגש לבחור סוככים. לרוב, מושקעת תשומת הלב בשאלות טכניות שונות, שאלות של עיצוב וצורה, ענייני תקציב וכדומה. חשוב להדגיש שיש להקדיש תשומת לב רבה גם לשאלת השירות שמקבל הלקוח בכל הקשור להתקנת סוככים. כאשר משתמשים בשיקול השירות, קל יותר לקבל החלטה נכונה כאשר בוחרים סוכך לבית או לעסק, למרפסת, לגינה או לחצר.

בכל הנוגע להתקנת סוככים, שאלת השירות נוגעת בשלושה זמנים שונים. הזמן שלפני קנייתם של סוככים, הזמן שבו מתבצעת התקנתו של סוכך, והזמן שלאחר הקנייה וההתקנה של סוככים.

לפני קניית סוככים, הלקוח זקוק בעיקר לעצה טובה ולסיוע בבחירה. לא כל לקוח הוא מומחה לענייני סוככים ולכן הבחירה מתוך המגוון הגדול של סוככים עלולה להיות עניין מסובך עבורו. כדי לבחור סוכך מתאים הוא זקוק לייעוץ והכוונה. חברת שיווק סוככים טובה תיתן בדיוק את הייעוץ וההכוונה שלהם זקוק הלקוח. ההכוונה תכלול ייעוץ בדבר ההבדל בין סוגי סוככים שונים וההתאמה של סוככים מסוג זה או אחר לצרכיו של הלקוח. ההכוונה והייעוץ צריכים גם לאפשר ללקוח להבין את כל מה שנדרש ממנו בתהליך ההתקנה של סוככים, הזמן שיידרש להתקנת סוכך מסוג כלשהו וכמות העבודה הנדרשת. כמו כן הלקוח צריך לדעת מהי רמת התחזוקה הנדרשת עבור סוגי סוככים שונים. כדי שהלקוח יבחר את הסוג המתאים לו באמת מתוך המגוון של סוגי סוככים הקיימים בשוק עליו לקבל את הייעוץ המלא ואת כל ההכוונה שהוא יכול לקבל. אפשר לייעץ לכל אחד שניגש לבחור סוככים את העצה הבאה: אם הייעוץ שהוא מקבל נראה לו בלתי מספיק, עליו לחפש סוככים במקום אחר שבו הוא יקבל הכוונה מספקת.

בשלב ההתקנה של סוככים הלקוח מעוניין בשירות מסוג אחר. התקנת סוככים, כמו כל עבודה אחרת שמבוצעת בבית או בבית העסק, יכולה להיות עניין ארוך ומייגע. הלקוח מעוניין שהתהליך של התקנת סוככים יהיה קצר ומהיר וידרוש ממנו כמה שפחות התערבות. שירות טוב בכול הנוגע להתקנת סוככים צריך להיות אמין ויעיל: התקנת סוכך צריכה להתבצע במהירות, בזמן שנקבע ומבלי לגרום לנזק וללכלוך. הלקוח יעשה בחוכמה אם הוא יתייעץ עם לקוחות קודמים לפני שהוא יבחר בין העסקים השונים שמציעים סוככים. התקנת סוככים לא צריכה לקחת הרבה זמן, אבל אם היא נעשית בצורה לא טובה היא עלולה להותיר משקעים ארוכי טווח אצל הלקוח המאוכזב.

לאחר התקנתם של סוככים, עדיין ייתכן ויהיה ללקוח צורך בשירות לקוחות. הדבר נכון בעיקר בכול הנוגע לאחריות על סוככים שחברות שונות מציעות. כדאי לבחור סוככים שמגיעים עם אחריות לכמה שנים, בעיקר אם מדובר בסוגי סוככים ששיש להם מנגנון פתיחה וסגירה מסוג כלשהו. ישנם לקוחות שאינם רוצים להתעסק עם התחזוקה של סוככים ולכן הם בוחרים בחברה שמציעה שירות לקוחות אחרי ההתקנה. חברות אלה דואגות לאחזקה השוטפת של סוגי סוככים שונים: צביעה, תיקונים והחלפה במידת הצורך.

כמו בכל קנייה של כל מוצר שאלת השירות הניתן ללקוח צריכה להוות שיקול חשוב כאשר ניגשים לרכוש סוככים. ככל שיותר לקוחות יקפידו לדרוש שירות טוב, הרי שרמת השירות בשוק הישראלי תלך ותשתפר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב