דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התפתחות הקריוקי 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 2274 פעמים ]

תעלו את חווית הקריוקי הביתית שלכם לרמה חדשה לגמרי. הדיסקים החסכוניים סופר סי.די.גי, המכילים עד אלפיים שירים כל אחד. גם חובבנים ותקליטנים מקצועיים יכולים לצבור אוספים גדולים של שירים במחיר קטן מאוד. אני אבחן דגם אחד כדי להראות כיצד נגני סופר סי.די.ג'י יכולים להועיל לך ולמשפחתך בבית.

אני זוכר בדיוק לפי שהקריוקי התחיל בסוף שנות השבעים, מפיק הטלוויזיה, צ'אק בריס המציא את "מופע הגונג" וכל הברים ומועדוני הלילה החלו  לקיים מופעי גונג. בשמן שטרנד המוזיקה הזה צבר תאוצה והגיע לשיאו היה זה התזמון המושלם ליפן להשיק את הקריוקי. אמריקה "השתגעה" מהרעיון וברים מהר מאוד שילבו את "מכונות השירה" ולאחר זמן קצר הקריוקי נהפך לשם מוכר ותופעה תרבותית. ציוד הקריוקי כמו כל טכנולוגיה חדשה היה מאוד יקר וזמין רק באופן מסחרי ורק לברים,  מסעדות, מלונות ומפיקי קריוקי. כיום אמריקה אוהבת את הקריוקי יותר מתמיד אך לא כולם אוהבים לבלות בברים לשיר ולשתות כל הלילה לכן כעת יותר מתמיד נגני קריוקי ביתיים מבוקשים מאוד.

הרחיבו את יכולות נגן הקריוקי שלכם על ידי שימוש בתוכנה ליצירת דיסקים סופר סי.די.ג'י משלכם עם מוזיקת הmp3  שלכם. זכרו לחבר את המערכת הביתית שלכם כשנגני הdvd   וה CD בנפרד או אולי אפילו מערכת קריוקי או קרוסלה של 300 דיסקים CD/DVD  ? זכרו לתת שמות לכל הדיסקים על מערכת הקרוסלה. עם רק 2 דיסקים של סופר סי.די.ג'י המלאים בשירים האהובים עליכם ואתם יכולים להחליף את כל הקרוסלה. שמות השירים מופיעים ישירות על מסך הlcd   שלכם. ה DVD-203G USB גם קורא פורמטים אחרים הכוללים: DVD, DVD-R, DVD+R, DVD-RW, MPEG-4, VCD, CD+G, CD-R, CD-RW, HDCD, JPEG CD,  וקודאק (תצוגת שקופיות).

לפני מספר שנים, נכנסתי לבר הקריוקי האהוב עליי ביום שבת בערב שמח שוב להיות שם אחרי כמה חודשי הפסקה. (נכון שאתם שונאים את זה שהחיים מפריעים לקריוקי?) הוצאתי את טופס השירים ורשמתי את האהוב עליי, השיר שאני מבצע הכי טוב, האחד שכולם ציפו שאני אשיר השיר "MORE THAN WORDS" (יותר ממילים) של אקסטרים.

לאחר כמה דקות, אחד מחברי הקריוקי שלי נכנסה היא התיישבה לצידי ושוחחנו בזמן שהיא מלאה טופס, ממש במקרה של התערבות הגורל חברתי נקראה לפניי לבמה הרעתי ומחאתי לה כפיים ואז פשוט יריתי את הפפסי ששתיתי כמה מטרים קדימה דרך האף כשהבנתי שהיא שרה את השיר שאני רציתי לשיר MORE THAN WORDS .

אני שר קריוקי כבר בערך שבע שנים. כשהגעתי להופעות באופן קבוע, יצא לי לראות את אדם מבוגר שהחלטתי לקרוא לו "ג'יי.בי" כולכם ראיתם ומכירים את האדם הזה: המכנסיים משוכים עד לבתי השחי שלו, חולצה עם כפתורים פתוחים ככה שרואים את שרשראות הזהב שלו והוא בערך בן 80 כש ג'יי.בי לא היה נרדם על השולחן לו, או רוקד עם כל הבחורות הצעירות הוא היה מזמזם את שירי סינטרה על המיקרופון. הוא היה טוב.

אף אחד מהקבועים האחרים לא חשב אפילו לשיר את סינטרה כשג'יי.בי היה באזור. סינטרה היה החוזק שלו. הצליל של קבוע אחר אפילו מנסה לשיר "ניו יורק, ניו יורק" היה מדליק את  זריקת כוסות בירה לבמה ואפילו הסתערות אל הבמה ג'יי.בי אולי אפילו היה מתעורר

 על מנת לשפר את חווית הקריוקי יש להיעזר במס' כלים חשובים, במקרן בעל עוצמת הארה חזקה ורזולוזייה גבוהה,כמו כן גם מסך הקרנה איכותי.מערכת הגברה עם סאונד טוב ואיך לא? מיקרופנים אלחוטיים כמובן.

תהנו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב