דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת משקפיים בלייזר - מידע חשוב 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 1913 פעמים ]

אנשים רבים, או יותר נכון ממושקפים רבים שוקלים לעבור ניתוח הסרת משקפיים, אשר נחשב לניתוח קל ובטוח. ניתוח הסרת משקפיים פוטר את המנותחים מהמשקפיים והעדשות על ידי שיוף פנימי של הקרנית ובכך מקנה למנותחים איכות חיים גבוהה. בשנים האחרונות הפך ניתוח הסרת משקפיים לניתוח פופולארי ושכיחותו רק עולה, יחד עם אחוזי ההצלחה שלו.    

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מיועד לממושקפים שבנינו כאשר יש לו שתי מטרות - האחת ליצור שיפור ניכר בראיה והשנייה לתת פיתרון אסתטי אשר מאפשר להסיר את המשקפיים והעדשות לצמיתות. כאמור, ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא אחד מניתוחים השכיחים בארץ, שכן לניתוח פן רפואי במקביל לפן האסתטי שלו וכן כיוון שהוא מיועד לאוכלוסיית יעד רחבה ביותר (מבני נוער ועד בוגרים).

בפועל, במהלך ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מכוונת קרן לייזר אל קרנית המטופל ומשייפת אותה בהתאם לנתוניו האישיים. נציין כי הנתונים מוזנים קודם לכן, על ידי רופא מומחה, למחשב אשר שולח את ההוראות למכשיר הלייזר. בכך נמנעת אפשרות של טעות אנוש או תזוזה לא נכונה של הרופא. אלמנט נוסף אשר מספק ביטחון במהלך הניתוח הוא שקרן הלייזר מפסיקה לפעול אוטומטית ברגע שהיא מזהה תזוזה בעין, כך שאין חשש שהיא תפגע בעין או תבצע ליטוש שאינו נכון ויכול לגרום נזק.

ההבדל המרכזי בניתוח בין כל מנותח למנותח הם הנתונים המוזנים למחשב, אשר בהתאם להם מבצעת קרן הלייזר את הליטוש. כאמור הנתונים מוזנים לאחר בדיקה מעמיקה של רופא מומחה בתחום וכל מנותח מקבל טיפול אישי המותאם אליו.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר אינו כואב, אך יכול לכלול הרגשת חוסר נוחות ואי נוחות בכל פעם שקרן הלייזר פוגעת בקרנית לצורך שיוף. אלמנט נוסף של אי הנוחות נובע מכך שמכשיר המכונה "מפסק" משאיר את עינו של המטופל פתוחה לרווחה למשך כל מהלך הניתוח מבלי שהמטופל יכול לסגור אותה או למצמץ. ניתוח הסרת משקפיים עצמו אורך כ- 20 בממוצע ולאחריו משתחרר המטופל לביתו ויכול לשוב לשגרה כבר למחרת. נציין כי ביום הראשון לאחר הניתוח מכוסות העיניים על ידי כיסוי שקוף שמונע פגיעה.

לפני כניסה לניתוח הסרת משקפיים על המועמדים לעבור בדיקת התאמה לניתוח אשר נעשית על ידי רופא מומחה. ישנם מספר קריטריונים להתאמה לניתוח, כאשר המטרה היא להתאים את הניתוח לאנשים להם הוא באמת יוכל לסייע ולא למכור חלומות שווא לאנשים אשר מסיבה זו או אחרת אינם מתאים לפרוצדורה. לכן, אם מועמד לא נמצא מתאים בבדיקה הראשונית הוא מוזמן לבקש חוות דעת נוספת, אך אם גם היא תהיה שלילית ייתכן ויאלץ לוותר על חלום הסרת משקפיים ולהמשיך לחיות עם משקפיים.

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב