דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהברית הישנה ועד הברית החדשה - טיולי צליינות וטיולי נוצרים בארץ ישראל 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 8555 פעמים ]

מרבית תנועת התיירות הנכנסת לישראל הינה תיירות נוצרית. טיול בדגש נצרות אינו חייב לכלול אך ורק כנסיות ומנזרים. גם תיירים במסגרת טיול צליינות בארץ ישמחו לשלב סיור חקלאי קצר במטעי התמרים של קיבוץ יטבתה או ברפת ובמטעי המנגו והבננות שבקיבוץ שער הגולן.

תיאום טיול לקבוצת צליינים הינו משימה מורכבת. מעבר להזמנת אוטובוס תיירות איכותי וחדיש עם נהג אדיב, שיבוץ מורה דרך ברמה הגבוהה ביותר, בחירת בית המלון הנכון בירושלים, טבריה ובכל יעד אחר, הרי שבקבוצת צליינים יש לתאם את כל המיסות אותן הקבוצה  רוצה לערוך אל מול הגורמים השונים בכנסיות ובאתרים הנוצרים השונים כגון הר האושר, גן הקבר, כפר נחום, מוחרקה ועוד.

בשער יפו בתוך חומות העיר העתיקה של ירושלים, נמצא מרכז המידע של האתרים הנוצרים בארץ, The Christian Information Center המקום וכן אתר האינטרנט שלו מספקים מאגר מידע עצום לזמני פתיחת הכנסיות ויתר אתרי הנצרות בישראל וברשות הפלשתינית, מספרי טלפון, עלויות כניסה אם יש ועוד. תכנון טיול צליינים חייב לקחת בחשבון את שעות וימי הכניסה לאתרים, תכנון נכון ע"י חברת תיירות מקצועית המנוסה בתיירות צליינית יוכל להבטיח הצלחה של טיול מסוג זה

בנוסף לאמור לעיל, הנפקת תעודות צליין למשתתפים בטיול נוצרי – צלייני הינו דבר חשוב במיוחד. חלק מהתיירים ימסגרו את התעודה הנושאת את חתימת שר התיירות של  מדינת ישראל וראש עיריית ירושלים ויתלו אותה בסלון ביתם... לכן, אל למארגן הקבוצה לזלזל בתעודות אלו.

אזרחי מדינות רבות כגון הודו, אוקראינה, סין, ונצואלה, גאורגיה, מולדובה, ויאטנם, קניה ועוד זקוקים לאשרת כניסה למדינת ישראל. בודדים יוכלו לקבל את האשרה בקונסוליות של ישראל ברחבי העולם, לגבי קבוצות, רק מארגן תיירות מנוסה יידע לפעול אל מול משרד הפנים ע"מ לארגן אשרת כניסה (ויזה לישראל) לקבוצת תיירים המונה מעל 10 משתתפים.

קבלת קבוצה בצורה מכובדת בשדה התעופה או במעבר הגבול משליכה על הצלחת הטיול באופן משמעותי ביותר. חברות כגון אהלן אולימפוס מקפידות על קבלת התיירים בשדה התעופה ע"י מורה הדרך + נציג החברה עם שתייה, תמרים וקבלת פנים אישית ולבבית, מה נותן הרגשה טובה יותר מאשר להתקבל בחום ובאהבה עם הגיעך למדינה זרה?

טיולי צליינות זה לא רק סיפורי הברית החדשה והברית הישנה. הרבה מעבר לידע אודות ישו יש לדעת לתאם, לשרת ולתכנן את הטיול בצורה הנכונה ביותר תוך לקיחת כל הפרמטרים בחשבון. סיור בכנסיות, במנזרים ובאתרים נוספים הינו חלק חשוב בטיול אך הצלחת הטיול הצלייני מותנית בארגון נכון, תכנון, ידע, הבנה וכמובן בראש ובראשונה בתודעת שרות אישית.

כשאתם נתקלים בטיול מודרך בו לצד מורה הדרך ישנו גם פסטור - כומר - בישוף או איש כמורה נוצרי אחר, זכרו... מישהו עבד קשה מאוד על מנת להבטיח את הנאת אותה קבוצה - זהו מארגן התיירות!

  

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב