דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול פרויקטים- כיצד להחליט מה לעשות קודם 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1902 פעמים ]

ניהול פרויקטים זה דבר שיכול להוציא מאיתנו אנרגיה ונורא מכל , זה דבר שיכול לגרום לנו להשקיע לפעמים בנקודות הלא חשובות באמת.

אז הנה ההחלטה מגיעה "על מה צריך לעבוד קודם". אני הולך לתת לכם שתי טכניקות, שתי גישות שונות ואני ממליץ לכם להשתמש בשתיהן.

הגישה הראשונה היא ההגיונית ביותר. והיא להבין קודם כל מהן המשימות בעל הערך הגבוהה ביותר. לעיתים קרובות קשה להשוות מה בעל ערך גבוהה יותר מהשני. 

לעיתים אני מנסה לקבוע מה בעל ערך גבוהה יותר על ידי זה שאני שואל את עצמי , כמה כסף המשימה הזאת שווה בשבילי. עכשיו אני לא רוצה להלל את הכסף ולהפוך אותו לאלוהים אבל הוא יכול להיות כלי להחלטות חורצות ביין משימה למשימה.

אז בואו נאמר שיש שתי דברים שאני יכול לעשות , אחד מהם זה שאני יודע שיש לי ערמה של ניהול פרויקטים שאני יודע שאני צריך לעבוד עליהם ומצד שני אני יודע שאני צריך לעשות דברים נוספים במקביל להשקת מוצר לדוגמא . אם אני אסתכל על שני הדברים האלו 

והשאל את עצמי "אוקי, מאיפה המיילים האלו מגיעים, מה הערך הכספי שלהם, אם אענה על כל המיילים האלו כמה כסף הם יעשו לי בפועל?" לעומת, אם אני יוצר השקה למוצר שלי ובונה את התשתית שלו, כמה כסף זה יכול לייצר לי בזמן הזה? ולחשב בגדול אם אני אענה לכל המיילים האלו הם סביר להניח יהיה שווים

500 שקל , לעומת , אם אני אעבוד על המוצר שלי בזמן הזה ואצור רווח של אלפי שקלים. קל לראות שעדיף לי להשקיע את זמני ביצירת המוצר .

ניהול פרויקטים צורך מכם היום להתמודד ביין דברים דחופים לביין דברים חשובים. אבל בשלב הזה אתם יכולים לשאול את עצמכם "אוקי, אם הייתי צריך לנחש, כמה כסף זה היה שווה לי אם הייתי מבצע את זה?" אז לבטח זה יראה לכם במהירות איזה דברים יותר חשובים.

אז הטכניקה הראשונה: פשוט תשימו ערך לייד כל משימה , שימו ערך של כסף. כמה כסף המשימה תיהיה שווה לי אם אני אבצע  אותה? ואז תשימו את המשימה עם הערך  הגבוהה ביותר למעלה.

הטכניקה השנייה: זאת טכניקה שמדברת על מלא משימות שצריכות להתבצע ואתה רוצה לוודא שאתה מבצע את כולן. מה שאתם עושים , זה לוקחים את הדברים את הדברים שאתם הכי לא רוצים לעשות ושמים אותם בראש המשימות כשבעצם את הדברים שאתם הכי רוצים לעשות אתם שמים בסוף.

העניין פה זה שכשאתם שמים את הדברים הטובים ביותר בסוף אתם גורמים לעצמכם תחושה של לסיים את המשימות המבאסות כמה שיותר מהר כדי להתקדם ולהגיע למשימות הטובות שאתם אוהבים.

אלו טכניקות מומלצות שיכולות לגרום לעבודה שלכם להיות אפיקטיבית הרבה יותר .

בשלב הבא ניהול פרויקטים יהיה עבורכם דבר פשוט ואפילו מהנה...

BusinessWatch- זו תוכנת ניהול חינמית שמאפשרת ניהול פרויקטים ועובדים בצורה הפשוטה והקלה ביותר. שימו לב זו לא סתם תוכנה לניהול, התוכנה יושבת על ממשק משוכלל מאד שמאפשר לך לקבל תזכורות למייל ולטלפון מכל מקום בעולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב